اطلاعات فرش

جدیدترین فرش 1200 شانه کاشان

جدیدترین فرش ماشینی کاشان

امروزه فرش ماشینی مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است که از این بین افرادی به دنبال اخرین و جدیدترین طرح ها و نقشه ها هستند . شرکت های فرش کاشان نیز دائما در حال بروزشدن هستند و در حال تولید جدیدترین فرش 1200 شانه کاشان و فرش های 1500 شانه هستند .

در این راستا ایران کارپت لیستی از جدیدترین فرش ماشینی 1200 شانه کاشان را برای افرادی که علاقه مند به خرید آخرین فرش های تولید شده هستند فراهم کرده است تا بتواند به کاربران و مشتریان عزیز راهنمایی کرده باشد .

فرش ماشینی 1200 شانه کاشان

اگر بخواهیدم از خصوصیات جدیدترین فرش 1200 شانه بگوییم بایستی گفت که از 1200 گره یا ریشه در یک متر از عرض فرش و 1800 ریشه یا گره در یک متر از طول فرش تشکیل شده است . ضخامت فرش های 1200 شانه حدود 8 میلی متر بوده که این ویژگی موجب شده تا فرش 1200 شانه برای نشستن و رفت و آمد زیاد مناسب نباشد و بهتر است در فضاهایی که بیشتر از مبل استفاده شده قرار بگیرد .

فرش های 1200 شانه با تراکم 3600 تولید می شوند . فرش 1200 شانه در مقایسه با فرش 1500 شانه از ضخامت بیشتری برخوردار است به همین خاطر از فرش 1200 شانه هم برای پذیرایی خانه و هم برای فضاهای لوکس استفاده می شود .

جدیدترین فرش 1200 شانه کاشان

در بازار فرش ایران کلیه فرش های 1200 شانه به صورت 8 رنگ و 10 رنگ  ،  فرش 1200 شانه ساده و گل برجسته ،‌  فرش ماشینی 1200 شانه لایت و.. ارائه می شود .همه فرش های این نمایشگاه از الیاف اکرلیک هیت ست شده بافته شده و علاوه بر کیفیت بالای فرش ،‌طرح های متنوع و همه پسند نیز دارد . در ادامه چند نمونه از جدیدترین فرش ماشینی 1200 شانه کاشان را با هم مرور می کنیم .

red carpet in room
فرش 1200 شانه نقشه ثنا زمینه روناسی

فرش 1200 شانه طرح ثنا زمینه روناسی یکی از جدیدترین فرش 1200 شانه کاشان است .  رنگ روناسی این فرش ، جلوه ای بسیار زیبا به فرش بخشیده است . گل های رنگارنگ بافته شده در قاب کرم رنگ دور تا دورحاشیه فرش نمایی جذاب به این فرش 1200 شانه زیبا داده است .  این فرش زیبا در دکوراسیون های خلوت نمایی جذاب دارد .

فرش ماشینی زمینه روناسی از قدیم الایام در خانه های ایرانیان بوده و همیشه مورد توجه ایرانی ها بوده است . رنگ روناسی یا رنگ لاکی گرما و شادابی خاصی به منزل می بخشد و فضا را بسیار پرانرژی جلوه می دهد . استفاده از رنگ های کرم ، آبی و سفید در کنار رنگ قرمز فرش ماشینی زیبایی خاصی دارد .

هم چنین به دلیل گرم بودن رنگ روناسی ، استفاده از رنگ های خنثی و سرد مانند سفید ،‌ طوسی ،‌ بژ ،‌کرم و یا رنگ های قهوه ای و سبز  در دکوراسیون منزل تان را به شما پیشنهاد می کنیم . البته که انتخاب رنگ مکمل به سلیقه شما بستگی دارد .

برای مشاهده تصویر ،‌ خرید و قیمت فرش ماشینی 1200 شانه زمینه روناسی کلیک کنید .

اگر از این طرح خوشتان آمد و رنگ بندی آن را دوست نداشتید رنگ بندی های دیگری نیز برای این فرش وجود دارد . برای مشاهده لینک زیر را ببینید .

فرش ماشینی طرح ثنا

فرش ماهی
فرش 1200 شانه نقشه ماهی ازمیر زمینه سرمه ای
نقشه ماهی یا نقشه هرات از قدیمی ترین طرح هایی است که از یک گل مرکزی به شکل لوزی تشکیل شده و دور تا دور آن نیز به موازات شکل لوزی تکرار شده است . نقشه هراتی طرح ها ،‌ شکل ها و ابعاد گوناگونی دارد . فرش ماهی ازمیر جز فرش های شلوغ محسوب می شود و بهتر است در دکوراسیون های خلوت و بزرگ استفاده شود تا فضا را بهتر جلوه دهد .
برای اینکه طرح های دیگر از نقشه هراتی یا فرش ماهی مشاهده کنید روی فرش ماشینی نقشه ماهی کلیک کنید .
برای مشاهده تصویر ،‌ خرید و قیمت فرش ماشینی 1200 شانه نقشه ماهی ازمیر  کلیک کنید .
فرش 1200 شانه نقشه سلطان زمینه سرمه ای

فرش ماشینی طرح سلطان یکی از جدیدترین فرش 1200 شانه کاشان است که از استقبال خوبی برخوردار شده و افراد با سلیقه های مختلف از آن خرید می کنند . این فرش زیبا از 8 رنگ متنوع در طراحی فرش به کار گرفته و علاوه بر رنگ بندی فوق العاده از الیاف اکریلیک هیت ست شده مرغوب که موجب زیبایی ظرافت این طرح شده استفاده کرده است .

ریربافت بودن و حالت دستباف گونه این فرش سبب شده تا از این فرش برای مکان های کجلل و دکوراسیون های خاص استفاده شود و به نوعی فرش لوکس محسوب شود . به خاطر اینکه این نقشه فرش شلوغ است ، بهتر ست در مکان های بزرگ و دکوراسیون های خلوت استفاده شود تا نمای بیشتری داشته باشد . در رنگ بندی فرش سلطان از رنگ های آبی ،‌ سرمه ای ،‌ کرم و زرد استفاده شده . اگر به دنبال فرش ماشینی زرد هستید این فرش می تواند گزینه مناسبی برای تان باشد .

نقشه فرش ماشینی سلطان فقط زمینه سرمه ای آن با همین رنگ بندی بافته می شود .

برای مشاهده تصویر ،‌ خرید و قیمت فرش ماشینی 1200 شانه نقشه سلطان  کلیک کنید .

جدیدترین فرش 1200 شانه کاشان
فرش 1200 شانه نقشه سناتور زمینه آبی

فرش 1200 شانه طرح سناتور یکی از جدیدترین فرش 1200 شانه کاشان است که ترنج این نگاره به صورت لوزی کوچک با رنگ بندی فوق العاده زیبا که به صورت ماهرانه و خلاقانه طراحی شده است می باشد  . دو بته چقه بزرگ ، زیبایی و خاص بودن این فرش لوکس را چند برابر کرده است . این طرح برای کسانی است که به دنبال طرح های خاص و ناب هستند . نقشه سناتور فقط در رنگ های آبی و سرمه ای بافته و ارائه می شود .

فرش ماشینی طرح سناتور آبی

فرش ماشینی طرح سناتور سرمه ای

خرید جدیدترین فرش 1200 شانه کاشان

برای مشاهده طرح های بیشتر به صفحه محصولات 1200 شانه بروید و از بزرگترین بازار فرش ایران دیدن کنید . خرید از این مجموعه هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری یعنی اینترنتی می باشد .

افرادی که در شهر های دیگر زندگی می کنند ممکن است امکان خرید حضوری را نداشته باشند لذا سایت ایران کارپت را راه اندازی کردیم تا امکان مشاهده محصولات و خرید اینترنتی در سراسر ایران وجود داشته باشد . مزیت خرید اینترنتی نسبت به حضوری این است که در هر زمان و ساعت از روز می توانید به بازار فرش ایران سری بزنید . محصولاتی که علاقه مند هستید را مقایسه کرده و سپس اقدام به خرید نمایید .

تمامی طرح هایی که در سایت وجود دارد ،‌  با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور به فروش می رسد . در صورت وجود هر گونه سوال می توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید .

0315534003809125347596

همچنین برای مشاهده فرش های ایران کارپت از طریق لینک های زیر اقدام نمایید:

فرش 700 شانه فرش 1000 شانه فرش 1200 شانه فرش 1500 شانه

ایران کارپت هفت روز هفته 24 ساعته در خدمت شماست .

پست های مرتبط

1 دیدگاه برای “جدیدترین فرش 1200 شانه کاشان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *