اطلاعات فرش

فرش ماشینی گرد + از فرش گرد در کدام قسمت دکوراسیون منزل استفاده کنیم ؟

فرش گرد

امروزه سبک زندگی ، سلیقه و علاقه مندی های مردم متفاوت تر از گذشته است و خرید هر محصولی با حساسیت بیشتر و نگاه دقیق تری انجام می شود . مشتریان سعی می کنند انتخابی اصولی داشته باشند و درنهایت محصولی خریداری کنند که از هر نظر درجه یک باشد .

برای خرید فرش ماشینی نیز مانند هر محصول دیگر نهایت دقت انجام گیرد . فرش های خاص و مدرن مانند فرش های به اصطلاح کهنه نما یا وینتیج ،‌ فرش ماشینی گرد ،‌ فرش ماشینی بیضی و .. که امروزه طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است و فروش خوبی نیز داشته است.

در این مقاله ما به ابعاد و نحوه محاسبه قیمت فرش دایره و بیضی برای افرادی که علاقه مند به خرید فرش ماشینی گرد و بیضی هستند می پردازیم، اما اگر قصد خرید فرش ماشینی گرد را دارید، می توانید طرح های فرش گرد را اینجا مشاهده کنید.

فرش ماشینی گرد

فرش ماشینی گرد فانتزی

ابعاد فرش ماشینی گرد

در شهرستان کاشان کارخانه های فرش ماشینی زیادی مشغول به فعالیت هستند اما برای بافت فرش ماشینی گرد یا فرش دایره ای به صورت سفارشی و اختصاصی با ابعاد دلخواه بافته می شود . ابعاد استاندارد فرش گرد عبارت اند از :

فرش گرد قطر 1 متر ( 1*1 )
فرش ماشینی گرد قطر 1.5 متر ( 1.5*1.5 )
فرش ماشینی دایره ای با قطر 2 متر (2*2 )
فرش گرد با قطر 2.5 متر (2.5*2.5)
فرش گرد قطر 3 متر (3*3 )

ابعاد فرش ماشینی بر اساس قطر آن تعیین می شود یعنی فرش ماشینی با قطر 2 در 2 یعنی یک فرش 4 متری به محسوب میشود . اگر دو عدد قطر یکسان باشد فرش ماشینی دایره ای است اما اگر یکی بیشتر باشد یعنی فرش ماشینی 2 در 3 در آن صورت فرش به صورت بیضی خواهد بود .

فرش گرد سرمه ای نقشه لوکس

از فرش ماشینی گرد در چه مکان هایی استفاده می شود ؟

فرش گرد در ابعاد مختلفی تولید و روانه بازار می شود . فرش ماشینی دایره شکل با ابعاد بزرگ بیشتر برای مکان هایی مانند سالن ها ،‌ ورودی هتل ها ،‌ پذیرایی خانه ها‌ ،‌سالن کنفرانس و … مورد استفاده قرار می گیرد .

از فرش گرد در کدام قسمت منزل استفاده کنیم ؟

در سال های اخیر از فرش ماشینی دایره ای صرفا در پادری ها برای ورودی اتاق ها یا در راهروها استفاده می شود اما امروزی به دلیل زیبایی فرش ماشینی دایره ای و جلوه ویژه ای که دارد در پذیرایی و اتاق خواب و حتی اشپزخانه نیز استفاده می شود .

برای چیدمان مبل هایی که به صورت گرد چیده شده طراحی شدند انتخاب فرش ماشینی گرد در وسط مبلمان جذابیتی به مبلمان و دکوراسیونتان خواهد داد . ممکن است در برخی از خانه ها فضای پرت یا فضایی که ابعاد استاندارد ندارد وجود داشته باشد و بخواهید این قسمت را با فرش بژوشانید .

فرش مستطیلی ممکن است کل فضا را نپوشاند لذا انتخاب فرش ماشینی گرد برای این مکان نیز مناسب است .

فرش ماشینی گرد + از فرش گرد در کدام قسمت دکوراسیون منزل استفاده کنیم ؟ 4

فرش ماشینی گرد برای پذیرایی

فرش گرد یا دایره ای فضای خانه را آرام بخش جلوه می دهد . برای ایجاد تعادل در فضای خانه از فرش گرد استفاده می کنند تا حالت متعادل تری به فضای داخلی ساختمان بدهد . برای چیدمان مبل در قسمتی که از فرش دایره ای استفاده شده است ، بهتر است یا تمامی مبل ها را دور فرش قرار دهید یا اینکه کاملا روی فرش قرار دهید .

فرش ماشینی گرد فیلی

فرش ماشینی دایره ای برای اتاق خواب

فرش های ماشینی گرد یا بیضی شکل برای اتاق خواب نیز می تواند انتخاب خوبی باشد . فرش فانتزی گرد باعث ایجاد حالتی جالب در اتاق خواب شما خواهد شد . در زمان خرید فرش گرد برای اتاق خواب از فرشی با رنگ های شاد و متنوع استفاده کنید و جلوه خاصی به اتاق خواب خود بدهید ..

قیمت فرش ماشینی گرد

قیمت فرش ماشیتی گرد علاوه بر ابعاد به شانه فرش و تراکم بستگی دارد . بیشتر فرش های گرد با استفاده از ماشین های 1200 شانه و 700 شانه بافته می شوند . زیرا این ماشین ها دارای عرض 4 متر هستند و می توان از فرش ماشینی کوچک تا فرش ماشینی گرد بزرگ به قطر4 متر تولید کرد .

قیمت فرش ماشینی گرد بر اساس ابعاد فرش محاسبه می شود . به عنوان مثال فرش گردی با قطر 3 متر در 3 متر را در نظر بگیرید . قیمت فرش مانند فرش 9 متری محاسبه می شود .

خرید فرش ماشینی گرد با ابعاد خاص

در نمایشگاه های فرش ماشینی معمولا فرش گرد و بیضی در ابعاد کوچک وجود دارد اما بری فرش های گرد بزرگتر باید سفارش داد و تنها از این طریق می توان فرش ماشینی گرد در سایز های بزرگتر نیز تهیه کرد که البته این مستلزم این است سایز مورد نظر شما حداکثر دارای قطر 4 متر و حتماً به صورت جفت (دوتایی) سفارش داده شود.

فرش گرد سیاه

خرید فرش ماشینی گرد

فرش گرد انتخابی ایده آل برای ایجاد جلوه ی خاص به منزل و مورد استفاده در مکان های مختلف می باشد . اگر تصمیم گرفتید که در دکوراسیون منزل تان از فرش ماشینی گرد استفاده کنید می توانید به فروشگاه فرش ماشینی ایران کارپت سری بزنید ،‌ طرح دلخواه و ابعاد مدنظرتان را برای ما ارسال کنید .

تمامی طرح هایی که در سایت وجود دارد ،‌ به صورت فرش گرد و فرش دایره ای و فرش بیضی شکل نیز بافته می شود . در صورت وجود هر گونه سوال می توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید .

0315534003809125347596

همچنین برای مشاهده فرش های ایران کارپت از طریق لینک های زیر اقدام نمایید:

فرش 700 شانه فرش 1000 شانه فرش 1200 شانه فرش 1500 شانه

ایران کارپت هفت روز هفته در خدمت شماست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *