اطلاعات فرش

طرح های فرش 700 شانه افشان نقره ای + جدیدترین و پرفروش ترین!

فرش 700 شانه افشان نقره ای

فرش 700 شانه افشان نقره ای به مجموعه ای از فرش هایی اطلاق می شود که دارای طرح افشان با رنگ زمینه نقره ای بوده و با تراکم 700 شانه بافته می شوند. در این صفحه می توانید جدیدترین های دسته بندی فرش 700 شانه افشان نقره ای را مشاهده کنید.

همچنین در قسمت پایین صفحه می توانید به اطلاعات بیشتری در زمینه این نوع فرش ها به دست آورید.

فرش 700 شانه در فرش 700 شانه افشان نقره ای

فرش های 700 شانه جزء اولین نسل فرش های دستباف گونه با ماشین آلات پیشرفته قالیبافی هستند که به دلیل طول نخ خاب بیشتر و قیمت کمتر نسبت به فرش های 1000 شانه، 1200 شانه و 1500 شانه از فروش بالایی برخوردار هستند.

فرش های 700 شانه از نظر دستگاه بافت، جنس نخ خاب و نوع بافت بسیار متنوع هستند. به عنوان مثال ماشین های بافت HCP واندویل بلژیک یا تکسیما یا شونهر از انواع ماشین آلات بافت فرش های 700 شانه هستند. همچنین نخ خاب آکریلیک هیت ست، پلی استر و بی سی اف انواع نخ های مورد استفاده در فرش های 700 شانه هستند. فرش های 700 شانه به دو صورت گل برجسته و ساده بافته می شوند.

طرح افشان در فرش 700 شانه افشان نقره ای

فرش افشان نقره ای از طرح های اصیل ، محبوب و پرفروش در بین فرش های ماشینی است. این طرح مانند بقیه طرح های سنتی نقش ها و طرح های متفاوتی دارد که در بیشتر مواقع با نقش های اسلیمی چون شاخ و برگ، حیوانات، گل و گیاه و بوته … بافته شده است. تمامی نقش های به کار رفته در فرش نقش افشان به هم مرتبط هستند.

ویژگی اصلی در فرش طرح افشان این است که این فرش ها لچک یا ترنج ندارند، البته باید گفت اخیرا طراحان فرش نمونه هایی از فرش افشان را طراحی کرده اند که در آنها ترنج نسبتا کوچکی نیز قرار دارد.

فرش طرح افشان ایده ای جدید برای حذف ترنج از قالی بوده و شکستن چهارچوب سنتی موجود در ذهن مردم از فرش ایرانی بود که بسیار مورد توجه قرار گرفته و همچنان از پرطرفدارترین و پرفروش ترین فرشهای ماشینی محسوب می گردد.

رنگ نقره ای در فرش 700 شانه افشان نقره ای

استفاده از دکوراسیون نقره ای در طراحی داخلی خانه های امروزی و مدرن محبوبیت زیادی پیدا کرده است و اغلب افراد تمایل دارند از این رنگ زیبا برای طراحی دکوراسیون کلاسیک و یا مدرن منزل خود استفاده کنند..

فرش هایی با زمینه روشن مثل نقره ای، فضا را پر نورتر و بزرگ تر نشان می دهند، فرش زمینه نقره ای از انواع رنگ های متالیک و شیک است که دارای تم طوسی و یا خاکستری می باشد و درخشش و جلای خاصی دارد و شما می توانید از این رنگ درخشان و خیره کننده برای منزل خود استفاده کنید.

فرش نقره ای مانند رنگ طلایی از انواع رنگ های لوکس و شیک است و اگر شما تمایل دارید دکوراسیون منزل تان لاکچری به نظر برسد بهتر است از فرش نقره ای برای منزل خود استفاده نمایید.

فرش نقره ای رنگ در دسته رنگ های خنثی قرار می گیرد و این مطلب یکی از ویژگی های مثبت آن به شمار می رود چرا که شما می توانید براحتی آن را با هر رنگی که دوست دارید، ترکیب کرده و چیدمان نمایید. برای طراحی دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی می توانید از ترکیب رنگ نقره ای با رنگ های سفید، زرد، مشکی، آبی، کرم، قهوه ای شکلاتی یا قرمز استفاده کنید، که این ترکیب رنگی بی نظیر است.

بسیاری از مردم تصور می کنند فرش نقره ای یا خاکستری رنگ آرامش و امنیت است، اما این تصور همیشه صحیح نیست. رنگ خاکستری می تواند یک فرش فوق العاده زرق و برق دار و مجلل خلق کند.

در کاربرد صحیح، فرش زمینه نقره ای می تواند منجر به طراحی داخلی ظریفی شود بدون آنکه بیش از حد قدیمی و محافظه کارانه به نظر برسد. اگر می خواهید فضایی آرام و پر اعتماد به نفس خلق کنید. این رنگ گزینه مناسبی است. برای تاثیر روانی بیشتر این رنگ، بهتر است آن را با رنگ سفید و رنگ های خنثی دیگر ادغام کنید، اما لازم نیست به همین اکتفا کنید. رنگ نقره ای می تواند یک رنگ پس زمینه فوق العاده برای رنگ های شدید و تند باشد. اگر بتوانید سایه های صحیحی از رنگ نقره ای به دست آورید، می توانید یک طرح ماجراجویانه به خانه خود ببخشید.

نکته مهم این است که اگر دکوراسیون منزل شما تیره است بهتر است که از فرش زمینه روشن استفاده کنید.

فرش زمینه نقره ای چه تاثیری بر روان دارد؟

از آنجا که رنگ نقره ای رنگی سرد و دارای انرژی و مثبت است پس باعث آرامش روحی و روانی در فرد می شود.
در میان هورمون های بدن تعادلی منظم ایجاد می کند.

راهنمایی در مورد فرش 700 شانه طرح افشان نقره ای

برای خرید یا اخذ راهنمایی در مورد فرش های 700 شانه نقره ای افشان می توانید در ساعات اداری با شماره 55340038-031 تماس و یا از طریق پیام رسانهای معتبر به شماره 09125347596 پیام بدهید.

طرح های فرش 700 شانه افشان نقره ای + جدیدترین و پرفروش ترین! 44

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *