اطلاعات فرش

طرح های فرش 700 شانه افشان دودی + جدیدترین و پرفروش ترین!

فرش 700 شانه افشان دودی

فرش 700 شانه افشان دودی به مجموعه ای از فرش هایی اطلاق می شود که دارای طرح افشان با رنگ زمینه دودی بوده و با تراکم 700 شانه بافته می شوند. در این صفحه می توانید جدیدترین های دسته بندی فرش 700 شانه افشان دودی را مشاهده کنید.

همچنین در قسمت پایین صفحه می توانید به اطلاعات بیشتری در زمینه این نوع فرش ها به دست آورید.

فرش 700 شانه در فرش 700 شانه افشان دودی

فرش های 700 شانه جزء اولین نسل فرش های دستباف گونه با ماشین آلات پیشرفته قالیبافی هستند که به دلیل طول نخ خاب بیشتر و قیمت کمتر نسبت به فرش های 1000 شانه، 1200 شانه و 1500 شانه از فروش بالایی برخوردار هستند.

فرش های 700 شانه از نظر دستگاه بافت، جنس نخ خاب و نوع بافت بسیار متنوع هستند. به عنوان مثال ماشین های بافت HCP واندویل بلژیک یا تکسیما یا شونهر از انواع ماشین آلات بافت فرش های 700 شانه هستند. همچنین نخ خاب آکریلیک هیت ست، پلی استر و بی سی اف انواع نخ های مورد استفاده در فرش های 700 شانه هستند. فرش های 700 شانه به دو صورت گل برجسته و ساده بافته می شوند.

طرح افشان در فرش 700 شانه افشان دودی

فرش افشان دودی از طرح های اصیل ، محبوب و پرفروش در بین فرش های ماشینی است. این طرح مانند بقیه طرح های سنتی نقش ها و طرح های متفاوتی دارد که در بیشتر مواقع با نقش های اسلیمی چون شاخ و برگ، حیوانات، گل و گیاه و بوته … بافته شده است. تمامی نقش های به کار رفته در فرش نقش افشان به هم مرتبط هستند.

ویژگی اصلی در فرش طرح افشان این است که این فرش ها لچک یا ترنج ندارند، البته باید گفت اخیرا طراحان فرش نمونه هایی از فرش افشان را طراحی کرده اند که در آنها ترنج نسبتا کوچکی نیز قرار دارد.

فرش طرح افشان ایده ای جدید برای حذف ترنج از قالی بوده و شکستن چهارچوب سنتی موجود در ذهن مردم از فرش ایرانی بود که بسیار مورد توجه قرار گرفته و همچنان از پرطرفدارترین و پرفروش ترین فرشهای ماشینی محسوب می گردد.

رنگ دودی در فرش 700 شانه افشان دودی

رنگ دودی با وجود سادگی ای که دارد یکی از بهترین رنگ ها برای ترکیب با دیگر رنگ ها بوده و زیبندگی و هارمونی بالایی در دکوراسیون داخلی منزلتان ایجاد می کند و باعث دوچندان شدن زیبایی و جلوه بیشتر باقی اجسام می شود.

سیاه ترین رنگ در طبیعت مربوط به پارچه مخمل است، سفیدترین رنگ را ماده ای بنام سولفات باریت دارد. بین این دو ماده سیاه و سفید، دنیای بی شماری از رنگهای طوسی، خاکستری، دودی و….وجود دارد. تشخیص اینکه رنگ مورد مشاهده، چه نوع طوسی است و در چه درجه ای قرار دارد، به میزان ورزیدگی و تمرین چشم مشاهده گر بستگی دارد.

ویژگی های فرش افشان دودی

رنگ های دودی می توانند مناظر اطراف و محیط زندگی ما را فعال کنند و حساسیت فوق العاده ای نسبت به اختلافات رنگ مایه ها به وجود می آورند. به طوری که با وجود رنگ های دودی اختلاف بین رنگها را واضح تر نشان می دهند و این یکی از مهمترین دلایل استفاده از این رنگ در دکوراسیون داخلی می باشد.

فرش با رنگ دودی به طور کلی یک رنگ خنثی است و هیچ معنای بخصوصی ندارد. یک رنگ لال، ساکن و بدون روح است. اما همین رنگ ساکن و بدون شخصیت، به محض اینکه در کنار رنگ اصلی قرار می گیرد، به جنب و جوش می افتد و باعث ایجاد یک سلسله هیجانات می شود.

یکی از پرطرفدارترین رنگ برای ترکیب با رنگ دودی رنگ های گرم از جمله رنگ زرد است. زردها مظهر شادابی و نشاط هستند، ترکیب زرد فسفری نیز یکی از اعجاب انگیزترین مکمل ها را در دکوراسیون داخلی شکل داده و در نوع خود بی نظیر است.

اگر از رنگ زرد عادی و مرسوم نیز استفاده کنید دودی تیره انتخابی درست خواهد بود. نور زرد نیز جز مکمل هایی است که اگر درست و بجا استفاده شود می توانیم روی آن حساب کنیم.

تاثیر رنگ دودی در فضا، وابسته به سایه آن در طیف رنگی است. اگر دودی سایه ای از زرد در خود داشته باشد، محیط را افسرده می کند. به ویژه اگر با المان های قهوه ای در اتاق همراه شود. حضور رنگ دودی در کنار رنگ سفید، فضایی تمیز و با طراوت ایجاد می کند. استفاده بیش از حد از رنگ دودی و خاکستری، فضا را خسته کننده می کند.

رنگ های مکمل دودی در دکوراسیون داخلی

نکته مهم در چیدمان فضای داخلی، انتخاب درست رنگ و بافت است. فرش زمینه دودی در دکوراسیون داخلی به راحتی با رنگ های دیگر ترکیب می شود. اما باید در هر پالت، سایه مناسبی از طیف دودی را انتخاب کنید.

ترکیب فرش افشان دودی و رنگ سفید

ترکیب خاکستری و سفید در طراحی داخلی، چشم گیر و جسورانه است. باید بدانید که همه تن های رنگ دودی و سفید با هم هم خوانی ندارند. بنابراین همیشه سفید خالص را با طیف دودی (از نقره ای گرفته تا خاکستری) ترکیب کنید.

ترکیب فرش افشان دودی و رنگ سبز

ترکیب فرش دودی و سبز زیبا و چشم گیر است. دودی رنگ خنثی است و قرار گرفتن سبز در کنار آن، زندگی را به خانه می آورد. رنگ های مختلف از طیف سبز را در این ترکیب می توانید استفاده کنید. همچنین از معجزه حضور گیاهان سبز در دکوراسیون دودی رنگ غافل نشوید.

ترکیب فرش افشان دودی و رنگ آبی

ترکیب آبی تیره با فرش افشان دودی، فضایی ملایم ایجاد می کند. برای حفظ تعادل این ترکیب، باید بیشتر فضا به رنگ دودی اختصاص داده شود و تنها بخش های کوچکی از فضا، آبی تیره باشد. افزودن پارچه های مخمل و خز دار نیز حس راحتی و آسایش را تقویت می کنند.

ترکیب فرش افشان دودی و رنگ خردلی

خردلی رنگی است که در کنار تمام رنگ های خنثی غوغا می کند. قرار گرفتن خردلی در کنار دودی کم رنگ، به آن عمق و جذابیت می دهد. چند المان مشکی در ترکیب خردلی و دودی، به گرمای فضا کمک می کند.

ترکیب فرش افشان دودی و رنگ صورتی

یک ترکیب ظریف و آرام بخش، که هویتی جدید به فرش دودی می دهد. برای گرم تر شدن این ترکیب می توانید از مبلمان و تزئینات چوبی استفاده کنید. حضور این المان های روستیک، فضا را مدرن و جذاب نگه می دارد.

راهنمایی در مورد فرش 700 شانه طرح افشان دودی

برای خرید یا اخذ راهنمایی در مورد فرش های 700 شانه دودی افشان می توانید در ساعات اداری با شماره 55340038-031 تماس و یا از طریق پیام رسانهای معتبر به شماره 09125347596 پیام بدهید.

طرح های فرش 700 شانه افشان دودی + جدیدترین و پرفروش ترین! 54

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *