اطلاعات فرش

طرح های فرش 700 شانه افشان سرمه ای + جدیدترین و پرفروش ترین!

طرح های فرش 700 شانه افشان سرمه ای + جدیدترین و پرفروش ترین! 1

فرش 700 شانه افشان سرمه ای به مجموعه ای از فرش هایی اطلاق می شود که دارای طرح افشان با رنگ زمینه سرمه ای بوده و با تراکم 700 شانه بافته می شوند. در این صفحه می توانید جدیدترین های دسته بندی فرش 700 شانه افشان سرمه ای را مشاهده کنید.

همچنین در قسمت پایین صفحه می توانید به اطلاعات بیشتری در زمینه این نوع فرش ها به دست آورید.

فرش 700 شانه در فرش 700 شانه افشان سرمه ای

فرش های 700 شانه جزء اولین نسل فرش های دستباف گونه با ماشین آلات پیشرفته قالیبافی هستند که به دلیل طول نخ خاب بیشتر و قیمت کمتر نسبت به فرش های 1000 شانه، 1200 شانه و 1500 شانه از فروش بالایی برخوردار هستند.

فرش های 700 شانه از نظر دستگاه بافت، جنس نخ خاب و نوع بافت بسیار متنوع هستند. به عنوان مثال ماشین های بافت HCP واندویل بلژیک یا تکسیما یا شونهر از انواع ماشین آلات بافت فرش های 700 شانه هستند. همچنین نخ خاب آکریلیک هیت ست، پلی استر و بی سی اف انواع نخ های مورد استفاده در فرش های 700 شانه هستند. فرش های 700 شانه به دو صورت گل برجسته و ساده بافته می شوند.

طرح افشان در فرش 700 شانه افشان سرمه ای

فرش طرح افشان از طرح‌های اصیل ، محبوب و پرفروش در بین فرش‌های ماشینی است. این طرح مانند بقیه طرح‌های سنتی نقش ها و طرح های متفاوتی دارد که در بیشتر مواقع با نقش‌های اسلیمی چون شاخ و برگ، حیوانات، گل و گیاه و بوته … بافته شده است. تمامی نقش‌های به کار رفته در فرش نقش افشان به هم مرتبط هستند.

ویژگی اصلی در فرش طرح افشان این است که این فرش‌ها لچک یا ترنج ندارند، البته باید گفت اخیرا طراحان فرش نمونه هایی از فرش افشان را طراحی کرده اند که در آنها ترنج نسبتا کوچکی نیز قرار دارد.

فرش طرح افشان ایده‌ای جدید برای حذف ترنج از قالی بوده و شکستن چهارچوب سنتی موجود در ذهن مردم از فرش ایرانی بود که بسیار مورد توجه قرار گرفته و همچنان از پرطرفدارترین و پرفروش ترین فرشهای ماشینی محسوب می گردد.

رنگ سرمه ای در فرش 700 شانه افشان سرمه ای

رنگ زمینه سرمه ای یا همان زمینه مشکی و سیاه در فرش یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین رنگ های زمینه بین خریداران فرش ماشینی است که ضمن شیک بودن، به عنوان فرش های چرک تاب نیز شناخته می شوند که نگهداری و استفاده از آنها بسیار آسان تر از رنگ های روشن است.

اگرچه فرش هایی با زمینه روشن مثل کرم یا نقره ای، فضا را پر نورتر و بزرگ تر نشان می دهند، اما علت های مختلفی وجود دارد که خریداران فرش ماشینی را ترغیب به انتخاب و خرید فرش ماشینی زمینه سرمه ای کند.

اولین علت همانطور که اشاره شد، چرک تاب بودن فرش زمینه سرمه ای است. زمینه سرمه ای در فرش سرمه ای باعث می شود لکه های فرش کمتر به چشم بیایند و برای خانواده های شلوغ و یا پر رفت و آمد است رنگ مناسی است.

دومین علت جلوه خاص فرش زمینه سرمه ای است. رنگ سرمه ای رنگی شیک و قاطع است و باعث هرچه بهتر دیده شدن دکوراسیون و وسایل منزل می شود، مخصوصا اگر دکوراسیون شما رنگ متضاد با رنگ سرمه ای داشته باشد.(رنگ های روشن)

سومین دلیل به فضایی که فرش سرمه ای در آن پهن می شود بر می گردد. استفاده از رنگ سرمه ای در فضاهای بزرگ بهتر است اما با ترکیب آن با رنگ های روشن در فضاهای کوچک تر نیز می توانید از آن استفاده کنید و ار زیبایی آن بهره مند شوید.

اما در مورد معایب فرش زمینه سرمه ای باید بگوییم که این نوع فرش های نور را کمتر منعکس می کنند و باعث کوچک تر دیده شدن فضا نیز می شوند . اما با استفاده هوشمندانه از آن در کنار دکوراسیون رنگ روشن می توانید این قضیه را تا حد زیادی برطرف کنید.

نکته مهم این است که اگر دکوراسیون منزل شما تیره است بهتر است که از فرش زمینه سرمه ای استفاده نکنید.

راهنمایی در مورد فرش 700 شانه طرح افشان سرمه ای

برای خرید یا اخذ راهنمایی در مورد فرش های 700 شانه سرمه ای افشان می توانید در ساعات اداری با شماره 55340038-031 تماس و یا از طریق پیام رسانهای معتبر به شماره 09125347596 پیام بدهید.

طرح های فرش 700 شانه افشان سرمه ای + جدیدترین و پرفروش ترین! 121

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *