اطلاعات فرش

فرش و دکوراسیون داخلی

فرش و دکوراسیون داخلی 1

صدها مدل فرش با طرح , رنگ و نقش های مختلف وجود دارد که باعث شده تنوع بالایی را در اختیارشما قرار دهد. در برخی موارد مهم نیست که چه نوع دکوراسیونی را در منزل خود دارید، برخی طرحها و رنگها را با هر دکوراسیونی میتوان ست کرد. برخی فرش ها داری رنگ و طرحی هستند که میتوانند خود را با هر نوع دکوراسیون و چیدمانی هماهنگ کنند .

۵ طرح و مدل در فرش ماشینی از همه عمومی تر است :

۱- رنگهای گرم در فرش

رنگهایی از جمله قرمز اتاق را روشن می کنند و یک محیط گرم و خانوادگی ایجاد می نمایند. این رنگ فرش به راحتی با دیوارهای به رنگ خنثی ست شده و برای اتاق نشیمن بسیار مناسب است. قرمز تیره در فرش ماشینی بسیار چرک تاب بوده و برای کسانی که فرزند کوچک دارند بسیار عالیست. اگر فضایی کلاسیک و پر از زندگی میپسندید از تنالیته رنگهای گرم استفاده کنید، و از ترکیب رنگهای انتخابی در جزئیات مبل و فرش و پرده استفاده نمایید.

 

فرش و دکوراسیون داخلی 3

 

۲- رنگهای با محبوبیت بالا در فرش

رنگ بژ و گردویی در فرش ماشینی یکی از پرطرفدارترین رنگها است که علاوه بر قابلیت تطابق بالا، فضایی کاملا مدرن و امروزی ایجاد می کند. چون این رنگ ترکیبی است از سایر رنگها , مهم نیست که بقیه اجزا چه رنگی است، پس به خوبی با فضا ترکیب مناسب را ایجاد خواهد نمود.
رنگ بژ فضا را بزرگتر نشان می دهد و اگر فضای شما کوچک است، بهترین انتخاب فرش ماشینی به رنگ بژ می باشد. این رنگ در برابر لکه ها نیز مقاوم و چرک تاب می باشد .

۳- فرش با تنالیته رنگی خاکی

در دکوراسیون مدرن بیشتر از تنالیته خاکی استفاده می شود. سبز، نور آبی و رنگ خاکستری فضایی آرامبخش ایجاد میکند. در منازل مدرن امروزی، استفاده از تنالیته رنگهای شرقی و رنگ خاکی یک ضرورت شده است. بهترین نقاط برای استفاده از این رنگ حمام و اتاق نشیمن می باشد. فرش با این رنگ لکه ها را بهتر نشان می دهد .

۴- فرش پرز بلند

این مدل فرش در دهه ۱۹۷۰ مد بوده و دوباره به خانه های مدرن راه یافته است. بهترین مکان برای استفاده از فرش پرز بلند اتاق خواب می باشد.از جمله فرش فانتزی و فرش های پرز بلند میتوان فرش شگی و فرش شنل را نام برد .

در نهایت مجوعه ایران کارپت استفاده از فرش سنتی ایرانی را به شما پیشنهاد می دهد. فرش ایرانی علاوه بر تنوع بالای نقش، دارای رنگهای شاد و زنده بوده و فضای دکوراسیون را زیبا میکند.

در این راستا گروه ایران کارپت ,عرضه کننده فرش ماشینی ۱۲۰۰ شانه , فرش ماشینی ۱۰۰۰ شانه , فرش ماشینی ۷۰۰ شانه , فرش ماشینی طرح ۷۰۰ شانه , سجاده فرش , انواع فرش فانتزی , فرش شنل , فرش شگی و گلیم و انواع تابلو فرش شما هموطنان را در خرید اینترنتی فرش ماشینی با کیفیت یاری مینماید.

 

فرش و دکوراسیون داخلی 5

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *