اطلاعات فرش

جدیدترین مدل های فرش ماشینی طرح افشان در سال 1401

جدیدترین مدل های فرش ماشینی طرح افشان در سال 1401

با آغاز هر سال جدید شمسی و پشت سر گذاشتن بازار شب عید، تولیدکنندگان فرش ماشینی اقدام به برنامه ریزی برای سال جدید کرده و به دنبال طرح های جدید و جذاب برای عرضه به بازار فرش ماشینی هستند.

در سال 1401 نیز طرح های متنوع و زیبایی وارد بازار شده است که به مرور و به صورت بخش و بخش به معرفی و نمایش این طرح ها می پردازیم.

در این پست قصد داریم، زیباترین و جدیدترین مدل های فرش ماشینی طرح افشان در سال 1401 را به مشتریان خود معرفی کنیم.

طرح افشان چیست؟

طرح افشان یکی از پرفروش ترین نقشه های فرش است که قدمتی دراز در تاریخ فرش ایران دارد و همواره مشتریان خود را دارد.

در نقش طرح افشان خبری از لچک و ترنج نیست و از گل و بوته‌های بزرگ و کوچک و خطوط منحنی اسلیمی در متن تشکیل شده و با نوار حاشیه احاطه شده‌است.

فرش طرح افشان که از طرح‌های فرعی شاه عباسی است، به طرح سرتاسری شاه عباسی نیز معروف است.

جدیدترین طرح های فرش افشان 700 شانه در سال 1401

فرش 700 شانه نقشه اوستا 

فرش افشان اوستا متالیک

فرش افشان اوستا متالیک

نقشه اوستا از جدیدترین طرح های افشان 700 شانه است است که در 2 رنگبندی متالیک و سیلور و به صورت طلاکوب و با تراکم 2550 در ایران کارپت عرضه شده است.

در بافت این فرش از الیاف 100% آکرولیک هیت ست شده استفاده شده و در انواع سایزهای 12 متری، 9 متری، 6 متری، قالیچه، کناره، پادری و پشتی قابل سفارش است. فرش افشان اوستا از نوع فرش های گل برجسته می باشد.

فرش 700 شانه نقشه گندم

افشان گندم فیلی

افشان گندم فیلی

نقشه گندم یکی دیگر از جدیدترین طرح های افشان 700 شانه است است که در 6 رنگبندی و طرح وینتیج شامل دودی و فیلی به صورت طلاکوب و با تراکم 2550 در ایران کارپت عرضه شده است.

در بافت این فرش نیز از الیاف 100% آکرولیک هیت ست شده استفاده شده و در انواع سایزهای 12 متری، 9 متری، 6 متری، قالیچه، کناره، پادری و پشتی قابل سفارش است.

فرش 700 شانه نقشه گلاریس

فرش افشان گلاریس متالیک

فرش افشان گلاریس متالیک

نقشه گلاریس یکی دیگر از جدیدترین طرح های افشان 700 شانه است است که در 3 رنگبندی دودی، متالیک و سیلور و با تراکم 2550 در ایران کارپت عرضه شده است.

در بافت این فرش از الیاف 100% آکرولیک هیت ست شده استفاده شده و در انواع سایزهای 12 متری، 9 متری، 6 متری، قالیچه، کناره، پادری و پشتی قابل سفارش است.

این فرش از انواع فرش های 700 شانه گل برجسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *