اخبار فرش دستباف

پوستر نمایشگاه فرش دستباف ایران طراحی شد

پوستر نمایشگاه فرش دستباف ایران طراحی شد 1

پوستر بیست‌وهفتمین نمایشگاه فرش دست‌باف ایران طراحی و منتشر شد.

به گزارش ایران کارپت، این پوستر را « بیژن جناب » طراح گرافیک ایرانی و از مؤسسان انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران طراحی و اجرا کرده است.

پس از ۴ سال حفظ الگویی ثابت برای نمایشگاه سالانه فرش دستباف ایران، در قالب طرحی که از سوی قباد شیوا ایده‌پردازی و اجرا شده بود،

این بار با دریافت نظر ذی‌نفعان و علاقه‌مندان فرش دستباف تصمیم به تغییر و دگرگونی در پوستر این رویداد گرفته شد و بیژن جناب بخت خود را در این زمینه آزمود.

شایان ذکر است پیشتر و در دوره‌های گذشته این رویداد (تا پیش از دوره بیست‌وسوم)، برای طراحی پوستر از توان نامداران گرافیک استفاده نمی‌شد و شاید از همین رو بود که انتقادهای زیادی به پوسترهای نمایشگاه فرش مطرح بود.

بر این پایه مرکز ملی فرش ایران مصمم شد تا از بیست‌وسومین دوره این نمایشگاه از توان و دانش یکی از بزرگان این حوزه بهره برده شود و برای تثبیت آن در ذهن مخاطبان از تغییرات مکرر نیز پرهیز شود.

در نتیجه قالبی ثابت طرح‌ریزی شد و در چهار دوره اخیر نمایشگاه، صرفاً فرش مندرج در پوستر تغییر می‌یافت.

برای دوره بیست‌وهفتم از نمایشگاه سالانه فرش دستباف ایران طرحی نو و طراحی نو در دستور کار قرار گرفت که اکنون ارائه شده است.

گفتنی است بیست‌وهفتمین نمایشگاه فرش دست‌باف تهران از سوم تا نهم شهریورماه ۹۷ در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.


نمایشگاه فرش دستباف_irancarpet

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *