اطلاعات فرش

کانال فرش های ایران کارپت در روبیکا

کانال فرش های ایران کارپت در روبیکا 1

کانال روبیکا فرش ایران کارپت که با عنوان کانال کارخانه فرش کاشان در روبیکا شناخته می شود را می توانید در آدرس های زیر در اختیار داشته باشید و برای اینکه از طرح ها های جدید و تخفیف ها مطلع شوید کافی است در این کانال ها عضو شوید:

کانال کارخانه فرش کاشان در روبیکا 👈 https://rubika.ir/irancarpet_net

کانال کارخانه فرش کاشان در روبیکا

کانال کارخانه فرش کاشان در روبیکا کدام است؟

علاوه بر کانال rubika.ir/irancarpet_net برای دیدن فرش ها به تفکیک تراکم شانه از طریق لینک های زیر عضو شوید:

کانال فرش 1500 شانه در روبیکا 👈 https://rubika.ir/farsh1500

کانال فرش 1200 شانه در روبیکا 👈 https://rubika.ir/farsh1200

کانال فرش 1000 شانه در روبیکا 👈 https://rubika.ir/farsh1000

کانال فرش 700 شانه در روبیکا 👈 https://rubika.ir/farsh700

کانال فرش 700 شانه ارزان با الیاف پلی استر در روبیکا 👈 https://rubika.ir/farsh700_arzan

روبیکا یکی از پیام رسانهای محبوب ایرانی است که با فیــلتر شدن پیام رسانهای خارجی مثل تلگرام، واتس اپ و اینستاگرام، با استقبال فراوانی روبرو شد.

بر اساس مطالب مندرج در وب سایت روبیکا، این اپلیکیشن اولین سوپر اپلیکیشن ایرانی است که در فروردین سال 1397، با هدف خلق تجربه ای شیرین و آسان از زندگی دیجیتال به جامعه ایرانی معرفی شد. روبیکا در حال حاضر سرویس هایی مثل پیام رسان، روبینو و سرویس فیلم و سریال یا درخواست ویدیوی آنلاین (VOD) را ارائه می دهد.

سوپر اپلیکیشن روبیکا ارائه سرویس های به روز و خلاقانه دیجیتال را ماموریت خود می داند و همواره در تلاش است، فرصت های زندگی دیجیتال را به راحت ترین شیوه ممکن در اختیار کاربران خود قرار دهد. در حال حاضر، سوپر اپلیکیشن روبیکا بیش از 37 میلیون کاربر دارد.

کانال فرش کاشان ایران کارپت نیز اولین کانال فروش اینترنتی فرش است که برای دسترسی آسان کاربران خود اقدام به راه اندازی کانال فرش در روبیکا نموده است. جهت اطلاعات بیشتر می توانید به شماره 09125347596 در روبیکا پیام بدهید.

آیا روبیکا ابزار جاسوسی است؟

هشدار امنیتی گوگل پلی در خصوص جاسوس بودن روبیکا در روز جمعه شش آبان ماه این اپ را بار دیگر خبرساز کرد. به دنبال هشدار گوگل، اپلکیشن روبیکا توسط سپر امنیتی گوگل پلی (Google Play Protect) به عنوان اپلکیشن خطرناک شناسایی و مسدود شد.

توییت روبیکا خطاب به گوگل پلی در رابطه با این اتهام این بود:

گوگل پلی عزیز، همان ‎طور که در جریان هستید، روبیکا اخیراً آپدیت جدیدی نداشته و در سطح دسترسی اپ به گوشی، تغییری ایجاد نکرده است. در لایه دسترسی هم درخواست متفاوتی نسبت به قبل ایجاد نشده، پس لطفا مستنداتی که برای هشدار سپر ایمنی اعلام کرده اید را دراختیار ما قرار بدهید.

البته روبیکا در ادامه پاسخ خود به گوگل پلی بیانیه ای را نیز منتشر کرد و هدف گوگل پلی از حذف روبیکا را سیاسی خواند:

با توجه به اقبال گسترده کاربران به روبیکا که شاهد آن ارسال روزانه بیش از 500 میلیون پیام یکتا توسط نزدیک به 35 میلیون کاربر فعال در ماه اخیر از میان نزدیک به 50 میلیون نصب فعال است، احتمال وجود انگیزه های سیاسی در این اقدام بیش از پیش تقویت می شود. هجمه ای که به تازگی توسط اپل و به بهانه ی تحریم های آمریکا علیه ایران اجرا شده بود.

روبیکا همچنین در بیانیه خود این اقدام پلتفرم های بین المللی را نادرست خواند: «از اعمال محدودیت به دلایل سیاسی و امنیتی برای دسترسی کاربران به سرویس های بین المللی حمایت نمی کنیم اما تلاش پلتفرم های بین المللی برای ایجاد محدودیت برای کاربران ایرانی را هم برخلاف ادعاهایشان می دانیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *