اخبار فرش ماشینی

نمایشگاه ملی فرش ماشینی و صنایع وابسته در کاشان برگزار می شود

نمایشگاه ملی فرش ماشینی و صنایع وابسته در کاشان برگزار می شود 1

دبیر اجرایی نمایشگاه ملی فرش ماشینی و صنایع وابسته از برگزاری این نمایشگاه در آذرماه سال جاری در کاشان خبر داد.

مهدی آقابیگیمهدی آقابیگی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اعمال تحریم های گسترده از طرف استکبار جهانی بر علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: استفاده و معرفی ظرفیت های صنعتی و واحدهای تولیدی در بخش فرش ماشینی و صنایع وابسته به آن می تواند کمک شایان توجهی برای مقابله با تحریم های اقتصادی و همچنین دستیابی به مولفه های مورد نظر رهبر معظم انقلاب در مورد اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

وی استفاده از ظرفیت های رسانه ای در اطلاع رسانی سریع و موثق به مردم را یک استراتژیک راهبردی دانست و ابراز داشت: رسانه های می توانند حلقه واسط بین صنعتگران، بازرگانان و مردم و مسئولان باشند.

برگزاری نمایشگاه ملی فرش ماشینی و صنایع وابسته در وسعتی حدود پنج هزار متر مربع

دبیر اجرایی نمایشگاه ملی فرش ماشینی و صنایع وابسته با اشاره به همکاری قابل توجه ادارات و سازمان های مربوطه برای برگزاری این نمایشگاه افزود: نمایشگاه ملی فرش ماشینی و صنایع وابسته از ۲۶ الی ۳۰ آذرماه در کاشان برگزار می گردد.

وی از اختصاص حدود پنج هزار متر مربع مفید برای برپایی این نمایشگاه تصریح کرد: بیش از ۵۰ غرفه برای واحدهای تولیدی-صنعتی شرکت کننده در نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

حضور سفیران کشورهای خارجی در نمایشگاه ملی فرش ماشینی و صنایع وابسته کاشان

آقابیگی از حضور صنعتگران دیگر شهرها و مناطق ایران اسلامی در این نمایشگاه خبر داد و افزود: طبق هماهنگی های انجام شده با وزارت امورخارجه و همچنین سازمان توسعه صادرات ایران از سفیران کشورهای همسایه و آسیای میانه نیز برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده است.

برگزاری همایش توسعه صادرات فرصت ها و چالش ها در کاشان

وی با اشاره به برگزاری همایش توسعه صادرات فرش ماشینی، فرصت ها و چالش ها در پنج شنبه دوم آبانماه ابراز داشت: در این همایش که با حضور صنعتگران، بازرگانان و همچنین مدیران و مسئولین شهرستان و استان برگزار می شود، معاون وزیر صنعت معدن و تجارت به ایراد سخن خواهند پرداخت.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *