اطلاعات فرش

جدیدترین فرش 1000 شانه کاشان + برترین طرح های فرش 1000 شانه

جدیدترین فرش 1000 شانه

امروزه فرش ماشینی مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است که از این بین افرادی به دنبال آخرین و جدیدترین طرح ها و نقشه ها هستند . شرکت های فرش کاشان نیز دائما در حال بروزشدن هستند و در حال تولید جدیدترین فرش 1000 شانه کاشان که علاوه بر طرح و نقشه بی نظیر از قیمت مناسبی نیز برخوردار است هستند .

در این راستا ایران کارپت لیستی از جدیدترین فرش ماشینی 1000 شانه کاشان را برای افرادی که علاقه مند به خرید آخرین فرش های تولید شده هستند فراهم کرده است تا بتواند به کاربران و مشتریان عزیز راهنمایی کرده باشد .

فرش ماشینی 1000شانه کاشان

اگر بخواهیدم از خصوصیات جدیدترین فرش 1000 شانه کاشان بگوییم بایستی گفت که از 1000 گره یا ریشه در یک متر از عرض فرش و 1500 ریشه یا گره در یک متر از طول فرش تشکیل شده است . ضخامت فرش های 1000 شانه حدود 9 میلی متر بوده که این ویژگی موجب شده تا فرش 1000شانه برای نشستن و رفت و آمد مناسب باشد ولی بهتر است در فضاهایی که بیشتر از مبل استفاده شده قرار بگیرد .

فرش های 1000 شانه با تراکم 3000 تولید می شوند . فرش 1000 شانه در مقایسه با فرش 1200 شانه از نظر ضخامت تفاوت بسیار کمی دارند .

جدیدترین فرش 1000 شانه کاشان

در بازار فرش ایران کلیه فرش های 1000 شانه به صورت 8 رنگ ، 10 رنگ و 14 رنگ ،‌  فرش 1000 شانه ساده و گل برجسته ،‌  فرش ماشینی 1000 شانه لایت و.. ارائه می شود .همه فرش های این نمایشگاه از الیاف اکرلیک هیت ست شده بافته شده و علاوه بر کیفیت بالای فرش ،‌ طرح های متنوع و همه پسند نیز دارد . در ادامه چند نمونه از جدیدترین فرش ماشینی 1000 شانه کاشان را با هم مرور می کنیم .

جدید ترین فرش 1000 شانه کاشان

فرش 1000 شانه نقشه مهرآذر زمینه اطلسی

فرش 1000 شانه طرح مهرآذر زمینه اطلسی یکی از جدیدترین فرش 1000 شانه کاشان است .  رنگ اطلسی این فرش ، جلوه ای بسیار زیبا به فرش بخشیده است . حاشیه  کرم رنگ دور تا دورحاشیه فرش ، نمایی جذاب و دیدنی به این فرش 1000 شانه زیبا داده است .  اگر به دنبال فرش آبی با شدت نگ ملایم تر هستید ،‌ این فرش طمینه آبی کم رنگ یا اطلسی شدت رنگ کمتری نسبت به دیگر فرش ماشینی آبی دارد .

فرش ماشینی زمینه اطلسی از رنگ هایی است که مناسب دکوراسیون های امروزی و مدرن است . استفاده از رنگ های کرم و سفید و به طور کلی رنگ های روشن در کنار رنگ اطلسی فرش ماشینی زیبایی خاصی دارد .

اگر کف منزل تان سرامیک با رنگ های روشن همچون کرم یا سفید و یا پارکت است ،‌ فرش را به دیوار ها نچسبانید و با کمی فاصله قرار دهید .

برای مشاهده تصویر ،‌ خرید و قیمت فرش ماشینی 1000 شانه زمینه اطلسی کلیک کنید .

اگر از این طرح خوشتان آمد و رنگ بندی آن را دوست نداشتید رنگ بندی های دیگری نیز برای این فرش وجود دارد . برای مشاهده لینک زیر را ببینید .

فرش ماشینی طرح مهرآذر

فرش 1000 شانه نقشه افشان اصفهان  زمینه نقره ای

اگر به دکوراسیون های مجلل علاقه مند هستید ،‌ فرش نقشه اصفهان نقره ای را به شما پیشنهاد می کنیم . طراحی خلوت این فرش باعث می شود تا دکوراسیون هایی که شلوغ هستند را جلوه ای خاص ببخشد . همچنین اگر در خانه آپارتمانی یا خانه کوچکی زندگی می کنید این فرش موجب بزرگ نشان دادن خانه تان می شود . فرش زمینه نقره ای از جمله فرش های ماشینی محبوب در بین مشتریان فرش ماشینی است . فرش هایی که زمینه روشن دارند سبب بزرگ جلوه دادن منزل می شود و می تواند با اکثر رنگ ها ست شود .

فرش افشان در طرح ها و رنگ های بی شماری طراحی و تولید می شود . اگر به فرش های بدون ترنج علاقه مند هستید و می خواهید نمونه های بیشتری از آن را مشاهده کنید ،‌ به صفحه زیر بروید .

فرش ماشینی نقشه افشان

برای اینکه طرح های دیگر از نقشه افشان یا فرش افشان اصفهان مشاهده کنید روی فرش ماشینی نقشه افشان اصفهان کلیک کنید . برای مشاهده تصویر ،‌ خرید و قیمت فرش ماشینی 1200 شانه افشان اصفهان نقره ای کلیک کنید .

فرش 1000 شانه نقشه بهشت زمینه کرم

فرش ماشینی طرح بهشت یکی از جدیدترین فرش 1000 شانه کاشان است که از استقبال خوبی برخوردار شده و افراد با سلیقه های مختلف از آن خرید می کنند . این فرش زیبا از 10 رنگ متنوع در طراحی فرش به کار گرفته و علاوه بر رنگ بندی فوق العاده از الیاف اکریلیک هیت ست شده مرغوب که موجب زیبایی ظرافت این طرح شده استفاده کرده است .

به خاطر اینکه این نقشه فرش تقریبا شلوغ است ، بهتر ست در مکان های بزرگ و دکوراسیون های خلوت استفاده شود تا نمای بیشتری داشته باشد . فرش ماشینی نقشه بهشت در رنگ های مختلفی از جمله سرمه ای ،‌ نسکافه ای ،‌ کرم و اطلسی تولید می شود .

برای اینکه طرح های نقشه بهشت یا فرش ماشینی نقشه بهشت را مشاهده کنید روی فرش ماشینی نقشه بهشت کلیک کنید تا تمامی رنگ بندی ها را به شما نشان دهد .

برای مشاهده تصویر ،‌ خرید و قیمت فرش ماشینی 1200 شانه بهشت زمینه کرم کلیک کنید .

فرش 1000 شانه نقشه ساقی زمینه چهره ای

فرش 1000 شانه طرح ساقی یکی از جدیدترین فرش 1000 شانه کاشان است که اطراف ترنج این فرش تا کناره های فرش به صورت ماهرانه و خلاقانه گل هایی طراحی شده اند که فرش را خیلی شلوغ نکرده است و تقریبا محو هستند . این طرح برای کسانی است که به دنبال طرح های خاص و ناب هستند . نقشه ساقی فقط در رنگ های سرمه ای ،‌نسکافه ای ،‌کرم ،‌چهره ای و اطلسی بافته و روانه بازار می شود .

برای اینکه طرح های نقشه بهشت یا فرش ماشینی نقشه بهشت را مشاهده کنید روی فرش ماشینی نقشه ساقی کلیک کنید تا تمامی رنگ بندی ها را به شما نشان دهد .

برای مشاهده تصویر ،‌ خرید و قیمت فرش 1000 شانه گل برجسته نقشه ساقی زمینه چهره ای کلیک کنید .

خرید جدیدترین فرش 1000 شانه کاشان

برای مشاهده طرح های بیشتر به صفحه محصولات 1000شانه بروید و از بزرگترین بازار فرش ایران دیدن کنید . خرید از این مجموعه هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری یعنی اینترنتی می باشد .

افرادی که در شهر های دیگر زندگی می کنند ممکن است امکان خرید حضوری را نداشته باشند لذا سایت ایران کارپت را راه اندازی کردیم تا امکان مشاهده محصولات و خرید اینترنتی در سراسر ایران وجود داشته باشد . مزیت خرید اینترنتی نسبت به حضوری این است که در هر زمان و ساعت از روز می توانید به بازار فرش ایران سری بزنید . محصولاتی که علاقه مند هستید را مقایسه کرده و سپس اقدام به خرید نمایید .

تمامی طرح هایی که در سایت وجود دارد ،‌  با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور به فروش می رسد . در صورت وجود هر گونه سوال می توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید .

0315534003809125347596

همچنین برای مشاهده فرش های ایران کارپت از طریق لینک های زیر اقدام نمایید:

فرش 700 شانه فرش 1000 شانه فرش 1200 شانه فرش 1500 شانه

ایران کارپت هفت روز هفته 24 ساعته در خدمت شماست .

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *