اخبار فرش ماشینی

تعویض فرش کهنه با فرش نو توسط فرش فروشان دوره گرد؟

تعویض فرش کهنه با فرش نو توسط فرش فروشان دوره گرد؟ 1

تعویض فرش کهنه با فرش نو یکی از مسائل تمامی افرادی است که تجربه زندگی چند ساله را داشته و پس از چند سال استفاده از فرش قصد تعویض آن را دارند.

اما آیا می توان به هر فروشنده فرش دوره گرد اعتماد کرد و از او فرش خرید؟

تعویض فرش کهنه با فرش نو_irancarpet

رییس اتحادیه فرش، قالیشویی و کالای خواب اهواز گفت: مردم باید مراقب فرش فروشان دوره‌گرد که مدعی تعویض فرش کهنه با فرش نو هستند، باشند زیرا فرش‌هایی که این افراد به عنوان فرش نو در اختیار مردم قرار می‌دهند، فرش‌هایی با کیفیت بسیار پایین هستند.

به گزارش ایران کارپت عبدالرحیم محلوجی اظهار داشت: فرش فروشان دوره‌گردی  وجود دارند که فرش کهنه مردم را با فرش جدید تعویض می‌کنند.

وی افزود: برخی از فرش‌های ماشینی که مردم در اختیار دارند، حداقل ۵۰۰ تا ۶۰۰هزار تومان ارزش دارد. این فرش فروشان دوره‌گرد آن فرش را از مردم دریافت می‌کنند و یک فرش جدید به آن‌ها می‌دهند و حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان نیز از مردم می‌گیرند، در حالی که آن فرش ماشینی جدید ارزشی کمتر از ۲۰۰ تا ۳۰۰هزار تومان دارد.

رییس اتحادیه فرش، قالیشویی و کالای خواب اهواز تصریح کرد: بیشتر فرش‌های جدیدی که آن‌ها در اختیار مردم قرار می‌دهند، از کیفیت پایینی برخوردار است.

محلوجی بیان کرد: مردم باید مراقب فرش فروشان دوره‌گرد که فرش کهنه آن‌ها را با فرش جدید تعویض می‌کنند، باشند زیرا فرش‌هایی که این افراد به عنوان فرش جدید در اختیار مردم قرار می‌دهند، فرش‌هایی با کیفیت پایین هستند.

وی عنوان کرد: همچنین فرش‌هایی که توسط فروشگاه‌ها به عنوان تعاونی و با تبلیغات کذب به مردم فروخته می‌شود، فرش‌هایی مشابه فرش‌های با کیفیت هستند و با نخی با کیفیت پایین‌تر بافته شده‌اند اما به همان قیمت فرش اصلی به فروش می‌رسند.

رییس اتحادیه فرش، قالیشویی و کالای خواب اهواز ادامه داد: این مساله دروغ و کلک به مردم است و مردم باید در زمان خرید فرش به این مساله دقت کنند و مردم نباید به دنبال تبلیغات بروند.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *