اخبار فرش ماشینی

تخفیف نوروزی فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی ایران

تخفیف نوروزی فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی ایران 1

عید نوروز، عید تجدید خاطره های بزرگ، فخر فروش جشن های جهان و تجدید خویشاوندی انسان با طبیعت است.

نوروز تجدید خاطره بزرگی است: خاطره خویشاوندی انسان با طبیعت. هر سال آن فرزند فراموشکار که، سرگرم کارهای مصنوعی و ساخته های پیچیده خود، مادر خویش را از یاد می برد، با یادآوری وسوسه آمیز نوروز به دامن وی باز می گردد و با او، این بازگشت و تجدید دیدار را جشن می گیرد. فرزند در دامن مادر، خود را باز می یابد و مادر، در کنار فرزند و چهره اش از شادی می شکفد اشک شوق می بارد فریادهای شادی می کشد، جوان می شود، حیات دوباره می گیرد. با دیدار یوسفش بینا و بیدار می شود.

فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی ایران عرضه کننده انواع فرش ماشینی به صورت مستقیم از کارخانه فرارسیدن عید نوروز باستانی و آغاز سال ۱۳۹۷ هجری شمسی را به کلیه کاربران و مشتریان خود تبریک عرض نموده و برای تمامی ملت ایران در سراسر جهان، سالی سرشار از سلامتی و خوشی، خیر و برکت، شادی و شور را آرزو دارد.

تخفیف نوروزی فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی ایران 3

عیدی فروشگاه فرش ماشینی ایران به تمامی کابران ۵۰ هزار تومان تخفیف تا پایان فروردین ماه ۱۳۹۷ می باشد. شما می توانید با وارد کردن کد eyd97 در قسمت کوپن تخفیف سفارشات از این عیدی با توجه به شرایط زیر بهره مند گردید.

۱- این عیدی برای هر کاربر تنها یک بار قابل استفاده می باشد.

۲- ارسال تمامی سفارشات به تمامی نقاط کشور رایگان است و شامل بازگشت وجه نیز می باشد.

۳- سفارشات از تاریخ ۲۰ فروردین ماه پردازش و ارسال می گردد، اما امکان سفارش در هر زمان و ساعتی وجود دارد.

۴- این فروشگاه به صورت مستقیم از کارخانه فرش ها را تهیه و برای مشتریان ارسال می دارد. لذا تفاوت قیمت فرش با بازار بخاطر این موضوع است.

۵- تنها ۱۰۰ کد عیدی قابل دسترس است که باقی مانده این تعداد را در زیر مشاهده می کنید. اولویت با کسانی است که زودتر از این کوپن تخفیف استفاده نمایند.

تعداد کوپن باقی مانده : ۳۴ عدد

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *