اطلاعات فرش

لیست قیمت فرش ماشینی کاشان

لیست قیمت فرش ماشینی کاشان 1

کارخانه های زیادی در صنعت فرش ماشینی فعالیت دارن و فرش کاشان از نامدار ترین فرش های ماشینی در کشور و حتی در جهان هست.

جایگاه فرش ماشینی به عنوان یک کالای لوکس در دکوراسیون منزل از دیر باز تا به امروز از جایگاه ویژه ای برخوردار هست به طوری که در انتخاب فرش و ست شدن ان با دیگر وسایل منزل حساسیت خاصی برای انتخاب کنندگان بوجود اورده است

قیمت فرش ماشینی با توجه به تراکم و شانه فرش تغییر میکند فرش های که شانه بالاتر دارن به مراتب تراکم بالاتری هم دارن و باید از نخ ریز تری در بافت فرش استفاده شود که این باعث افزایش قیمت مواد اولیه برای بافت فرش میشود.

قیمت فرش در کارخانه به مراتب پایین تر از فروشگاه ها میباشد به علت حذف سود واسطه گری شما میتوانید فرش مورد نظر خود را ۲۰ الی ۴۰% پایین تر تهیه کنید.

قیمت فرش ۷۰۰ شانه کاشان بافته شده با دستگاه مدرن و بالاترین کیفیت یک میلیون دویست تومان.

قیمت فرش ۱۰۰۰ شانه کاشان بافته شده با دستگاه پیشرفتهhci بابت فرش ۱۲متری یک میلیون ششصد هزار تومان.

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه کاشان بافته شده با دستگاه hcd بابت هر تخته فرش ۱۲متری یک میلیون هشتصدو پنجاه هزار تومان.

امروزه بازار بیشتر سمت فرش کاشان و کارخانه فرش کاشان هست .فرش کاشان به دلیل استفاده از نخ با کیفیت و طرح های بروز و جدید از بازار پر رونق تری بر خوردار هست.

 

لیست قیمت فرش ماشینی کاشان 3

 

تنوع بسیار بالای طرح، رنگ، کیفیت و قیمت فرش جزو ویژگی های محبوب کارخانه فرش کاشان است.

تمام محصولات فرش کاشان بافته شده با الیافت ۱۰۰% اکرولیک درجه یک گواهینامه استاندارد اروپا CE، گواهینامه های ISO90001 -ISO10002 و استاندارد ملی ایران میباشد. یکی از نشانه های اطمینان از اصل بودن و کیفیت بالا محصولات کارخانه فرش کاشان وجود دارد این است که مشخصات مهم و اصلی فرش پشت فرش توسط دستگاه بافنده بافته و حک شده است. این مشخصه باعث می شود تا ارائه ی فرش کیفیت پایین به جای درجه یک ناممکن شود.

کارخانه فرش کاشان اقدام به راه اندازی فروشگاهی در شرق تهران (منطقه تهرانپارس خ ۱۹۶ شرقی ) کرده است و هم راه اندازی سایت فرش کاشان و اپلیکیشن فرش کوروش کرده است خریداران فرش در تهران و حومه تهران میتوانند در فروشگاه فرش کوروش تمام محصولات کارخانه فرش کاشان را با قیمت تولید تهیه کنند.

برای شهرستانی های عزیز که امکان خرید حضوری را در تهران نداردند میتوانند با پرداخت حداقل بیعانه سفارش خود را ثبت و الباقی ان را در شهر خود پرداخت کنند.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *