اطلاعات فرش

نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای بومی محلی و بازدید مسئولان لارستان

نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای بومی محلی و بازدید مسئولان لارستان 1

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از نمایشگاه انواع آثار صنایع دستی، غذاها و شیرین های متنوع بومی محلی شهری وروستایی و عشایری این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق مسعود راسخی معاون سیاسی فرمانداری، فرماندهی انتظامی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از روسای ادارات شهرستان، خیرین و قشرهای مختلف مردم از نمایشگاه انواع آثارصنایع دستی، غذاها و شیرین های متنوع بومی محلی شهری، روستایی و عشایری شهرستان در محل ورزشگاه تختی شهر لار دیدن نمود.

 

نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای بومی محلی و بازدید مسئولان لارستان 3

 

این نمایشگاه شامل فرش دستباف، گلیم بافی، ملیله دوزی، آثار خیاطی و نقاشی، عروسک سازی، گلدوزی، بافتنی، لباس های محلی، حلوا مسقطی و انواع غذاها، شیرینی های محلی و دستبافته های سنتی شهرستان لارستان در ۱۵ غرفه عرضه شده بود.

نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای بومی محلی و بازدید مسئولان لارستان 5

برپایی سیاه چادرهای عشایری شهرستان لارستان همراه با پخت نان محلی و خوراکی های سنتی و عرضه محصولات و تولیدات دست ساز از دیگر بخش های این نمایشگاه است.

در این غرفه ها آثار صنایع دستی شهر لار و بخش های اوز، جویم، بیرم، بنارویه، صحرای باغ و مرکزی به معرض دید مردم گذاشته شده بود.

نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای بومی محلی و بازدید مسئولان لارستان 7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *