اطلاعات فرش

قیمت فرش ماشینی آران و بیدگل

قیمت فرش ماشینی آران و بیدگل

قیمت فرش ماشینی آران و بیدگل به دلیل آنکه در یکی از اصلی ترین مراکز تولید فرش واقع شده است دارای تنوع زیادی است. اگر قیمت فرش ماشینی آران و بیدگل را در این منطقه سوال کنید بسیار تعجب خواهید کرد چرا که ارزان ترین فرش ماشینی و گرانترین فرش ماشینی را می توانید در این منطقه خریداری کنید.

در این مقاله به قیمت فرش آران و بیدگل خواهیم پرداخت ولی در صورتی که قصد خرید فرش دارید می توانید از طریق دسته بندی های زیر انجام دهید.

فقط و فقط جهت خرید  با شماره 03155340038 و یا ۰۹۳۷۱۹۸۲۰۰۰ تماس بگیرید. ( نمایندگی در هیچ شهری نداریم )

فرش 1500 شانه

فرش 1200 شانه

فرش 1000 شانه

فرش 700 شانه

آران و بیدگل کجاست؟

آران و بیدگل شهری است در شمال استان اصفهان که مرکز شهرستان آران و بیدگل می باشد. این شهر در 5 کیلومتری شمال شرق کاشان قرار دارد و از جنوب شرق به ابوزیدآباد، از غرب به نوش آباد و از شمال به کویر مرکزی ایران و دریاچه نمک راه دارد.

قیمت فرش ماشینی در شهر آران و بیدگل

قیمت فرش ماشینی در شهر آران و بیدگل

شهرستان آران و بيدگل با مساحت 3/6051 کيلومتر مربع با جمعيتى حدود 103517 نفر (سرشمارى سال 1395)، با دو بخش مرکزى و کويرات، چهار شهر آران و بيدگل، نوش آباد، ابوزيدآباد و سفيدشهر و سه دهستان و 12 روستا در شمالى ترين نقطه اصفهان واقع شده است.

آران و بيدگل از شهرهاى استان اصفهان در 51 درجه و 28 دقيقه و 43 ثانيه طول جغرافيايى و 34 درجه و 14 دقيقه و 12 ثانيه عرض جغرافيايى و در شش کيلومترى شمال شرقى کاشان قرار دارد.

اين شهرستان از شمال به درياچه نمک و استانهاى سمنان و قم از غرب به شهرستان کاشان از جنوب به نطنز و از شرق به اردستان محدود و از طريق دو جاده اصلى به کاشان و شبکه راههاى اصلى کشور مرتبط مى شود.

ارتفاع اين شهر از سطح دريا بين 898 تا 917 متر در نوسان است و ارتفاع متوسط آن در حدود 904 متر است. هرچه از شمال و مغرب به سمت جنوب و مشرق برويم به ارتفاع زمين افزوده مى شود. بنابراين، شيب عمومى منطقه از جنوب و مشرق و سمت شمال و مغرب است. اين امر به دليل وجود چاله نمک (درياچه نمک) در شمال و ارتفاعات کرکس در جنوب و مغرب و نوار بندريگ در سمت مشرق شهر است.

آب و هواى اين منطقه گرم و خشک با تابستانهاى گرم و زمستانهاى سرد و خشک بوده و حداکثر دماى هوا در تابستان به 50 درجه سانتيگراد و حداقل برودت در زمستان به 7 درجه سانتيگراد مى رسد.

فرش ماشینی آران و بیدگل

آران و بیدگل با داشتن 3 شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگل، هلال آران و کویر نوش آباد، یکی قطب های تولید فرش ماشینی است، به شکلی که پس از کاشان، دومین شهر در زمینه تولید فرش ماشینی محسوب می گردد.

همچنین سهم صادرات فرش ماشینی از آران و بیدگل در سال گذشته بالغ بر 100 میلیون دلار بوده است که رقم بالایی در مقابل کل صادرات فرش ماشینی ایران محسوب می گردد. به همین علت فرش ماشینی آران و بیدگل و قیمت فرش آران و بیدگل از اهمیت بالایی برای خریداران فرش ماشینی برخوردار است.

قیمت فرش ماشینی آران و بیدگل

همانطور که در بخش های قبل بیان شد، قیمت فرش ماشینی آران و بیدگل دارای تنوع بالایی است. ما در این بخش سعی کرده ایم حداقل قیمت فرش ماشینی آران و بیدگل را درج کنیم.

لیست قیمت فرش ماشینی آران و بیدگل به روز و معتبر است و حداقل قیمت هایی است که به صورت استاندارد و با کیفیت در بازار عرضه می شود.

قیمت فرش ماشینی آران و بیدگل 7

توجه داشته باشید انواع قیمت فرش ماشینی آران و بیدگل که در بالا ذکر شده تنها برای خرید اینترنتی فرش در ایران کارپت معتبر است و برای خرید حضوری به نرخ مصرف کننده و به اضافه 9% مالیات بر ارزش افزوده محاسبه می گردد.

مردم آران و بیدگل

زبان مردم شهرستان آران و بیدگل، فارسى رايج اما داراى لهجه هاى متفاوتى است و زبان اصلى آران و بيدگل در زمره زبانهاى پهلوى قديم به شمار مى رود.

نژاد مردم آران و بيدگل از نژاد اصيل آريايى است و اختلاط آن با نژادهاى اقوام مهاجم تازى و ترک بسيار ناچيز بوده است.

آران و بيدگل در طول تاريخ همچون دو بار بوده اند که در ساحل درياى کوير زيسته اند. با وجود آنکه فاصله اين دو شهر حداکثر حدود 200 متر است، تفاوت لهجه و آداب و رسوم در آنها آشکار است.

درباره دين و آيين مردم آران و بيدگل تا زمان ظهور مکتب اسلام اطلاع چندانى در دسترس نيست. اما آنچه مسلم است با طلوع خورشيد اسلام ساکنان اين منطقه از جمله اولين مناطق مرکزى بودند که به اسلام گرويدند و به خاندان رسالت و امامت عشق ورزيده اند.

قرار گرفتن آران و بيدگل در ميان شهرهاى مذهبى رى، قم و کاشان و نيز مهاجرت و اقامت سادات و علويان از حجاز و عراق به اين مراکز و وجود بقاع متبرک و زيارتگاهها در اين شهرستان از نشانه هاى آشکار گرايش به اسلام محمّدى، تشيع علوى و مذهب جعفرى بوده است.

ساکنان کوير به​طور عام و بويژه اهالى آران و بيدگل مردمانى مهربان، قانع، مهمان نواز و مقاوم مى باشند. حضور در زيارتگاهها و امامزاده ها، زيارت اهل قبور و برپايى مجالس و محافل دينى از رسوم پسنديده مردم اين منطقه است.

سابقه تشيع و ريشه هاى عميق اعتقادى مردم و ارتباط قوى و استوار آن با علما و رهبران دينى درحوزه علميه قم، از مهمترين عوامل زمينه ساز در ايجاد حرکتهاى انقلابى بوده است.

عوامل موثر در قیمت فرش آران و بیدگل

قیمت فرش ماشینی آران و بیدگل به صورت عادی به موارد مختلفی بستگی دارد که شرح کامل آن قطعا خالی از حوصله شماست؛ ما به اختصار به مهمترین آنها می پردازیم:

دستگاه بافت فرش

یکی از مهمترین عوامل بر قیمت فرش آران و بیدگل ، دستگاه بافت فرش ماشینی است که شامل برند دستگاه و تعداد شانه و تراکم فرش است.

در حال حاضر انواع فرش های ماشینی به صورت ۱۵۰۰ شانه، ۱۲۰۰ شانه، ۱۰۰۰ شانه، ۷۰۰ شانه در ایران کارپت موجوداست. اگر چه تراکم فرش ها قابل تغییر است ولی به صورت نورمال تراکم فرش ها با شانه های ذکر شده به ترتیب ۴۵۰۰ ، ۳۶۰۰ ، ۳۰۰۰ ، ۲۵۵۰ می باشد.

طبیعی است که هرچه فرش شانه و تراکم بالاتری داشته باشد از قیمت بالاتری برخوردار است.

جنس مواد اولیه فرش ماشینی

مواد اولیه یکی دیگر از مهمترین عواملی است که علاوه بر قیمت فرش آران و بیدگل، بر طول عمر آن تاثیر مستقیم دارد. فرش های آکریلیک به مراتب از انواع فرش های بی سی اف، پلی استر، ورژن و… ارجحیت دارد.

البته فرش های آکریلیک زیاد پرز می دهد اما با توسعه فناوری، تکنولوژی هیت ست کردن فرش های آکریلیک به کمک آمد و امروزه فرش های آکریلیک هیت ست شده بسبار پرزدهی کمی دارند و پس از مدتی همان هم تمام می شود. همانطور که بیان شد فرش های آکریلیک نسبت به سایز مواد از قیمت بالاتری برخوردار است.

تکمیل و بسته بندی فرش ماشینی

تکمیل و بسته بندی جزء آخرین مرحله های تولید فرش ماشینی است و جزء عوامل دیگر در تعیین قیمت فرش ماشینی آران و بیدگل می باشد.

برندینگ فرش ماشینی

برند یکی از مهمترین عامل ها در تعیین قیمت یک فرش می باشد. اگرچه خرید از برندهای معروف و مشهور خوشایند است، اما توجه داشته باشید که باید هزینه های تبلیغاتی که در برند شدن آن محصول صرف شده را شما پرداخت کنید.

سایر عوامل موثر در قیمت فرش

سایر عوامل موثر در قیمت فرش ماشینی آران و بیدگل شامل نیروی انسانی، حمل و نقل و همچنین هزینه های انبارداری می باشد. ضمن اینکه نباید واسطه ها و دلالان را فراموش کنیم.

خرید فرش ماشینی آران و بیدگل

فقط و فقط جهت خرید  با شماره 03155340038 و یا ۰۹۳۷۱۹۸۲۰۰۰ تماس بگیرید. ( نمایندگی در هیچ شهری نداریم )

فرش 1500 شانه

فرش 1200 شانه

فرش 1000 شانه

فرش 700 شانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *