اطلاعات فرش

راهنمای خرید فرش برای مبل کرم

راهنمای خرید فرش برای مبل کرم 1

به دنبال راهنمای خرید فرش برای مبل کرم هستم. برای مبل کرم چه فرشی بخرم؟ فرش چه رنگی برای مبل کرم ست می شود؟ در طراحی دکوراسیون فرش چه رنگی با مبل کرم ست کنم؟

احتمالا سوالات بالا بخشی از پرسش های افرادی است که دارای مبل کرم رنگ هستند و قصد دارند اکنون فرشی خریده و منزل خود را به بهترین شکل طراحی کنند.

البته این مشکل تنها برای کسانی که مبل کردم دارند نیست، بسیاری از افراد نمی دانند چه رنگ فرشی برای مبل هایشان مناسب تر است.

اگر مشغول خرید جهیزیه هستید و می خواهید متناسب با مبل هایتان فرش تهیه کنید یا از فرشتان خسته شده اید و قصد دارید کمی تنوع به فضای نشیمن بدهید، این مطلب ایران کارپت برای شما نوشته شده است.

یکی از پرشمارترین سوالات مطرح شده در بخش مشاوره فروشگاه ایران کارپت، نیاز به راهنمایی در انتخاب رنگ فرش مناسب برای «مبلمان از قبل خریداری شده» مخاطبین است. ما در این مقاله می خواهیم یک راهنمای خرید فرش برای مبل کرم  برای کاربران خود پیشنهاد دهیم.

فرش همواره یکی از قدیمی ترین ملزومات در خانه های ایرانی بوده است که علاوه بر روح بخشی به فضا، باعث ضربه گیری کف می شود و نقش عایق صوتی و حرارتی را نیز ایفا می کند.

فرش ها برخلاف موکت ها که برای پوشش سرتاسری کف به کار می روند، عمدتا نقش تزیینی دارند. در یکی از مطالب گذشته ایران کارپت نکاتی در خصوص راهنمایی برای انتخاب و خرید فرش به طور کلی شرح داده ایم که پیشنهاد می کنیم این مطلب را نیز مطالعه کنید.

چرا ست کردن فرش با مبل مهم است؟

ما معتقدیم که هیچ فرشی زشت نیست، اما اگر به طور غیر هوشمندانه و نامتناسب با رنگ دیگر اثاثیه منزل و ابعاد فضایی انتخاب شود، ممکن است ظاهر نامناسبی به فضا بدهد. بنابراین تصمیم گرفتیم مطلبی در این باره برایتان تهیه کنیم.

توجه داشته باشید که انتخاب فرش و موکت، به جز مبلمان به مسائلی مثل وسعت فضا، رنگ دیوارها و پرده هم بستگی دارد. اما تمرکز این مطلب بر روی تاثیر رنگ مبلمان کرم در انتخاب رنگ فرش است. در ادامه با ما همراه باشید.

توجه داشته باشید که این راهنمای خرید فرش برای مبل کرم براساس تجربیات است و ممکن است کاملاً صحیح نباشد، اگر شما نظری غیر از مطالب این مقاله دارید خوشحال می شویم از طریق بخش دیدگاه ها آن را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

انتخاب رنگ فرش برای مبلمان کرم رنگ

سوال: مبل هایم کرم رنگ است. با توجه به اینکه گرمی، روشن و شیک بودن خانه برای من اهمیت بسیاری دارد، چه رنگ فرشی را پیشنهاد می کنید؟

این رنگ مبلمان، به نسبت رنگ های دیگر دست ما را برای انتخاب رنگ فرش بسیار بازتر می گذارد. در این سوال از کفپوش اتاق صحبتی نشده است؛ به همین دلیل ما دو حالت مختلف را در نظر گرفتیم.

در حالت اول فرض می کنیم کفپوش دارای طرحی ساده باشد؛ در این صورت یکی از بهترین گزینه ها برای این رنگ مبلمان(به خصوص اگر پارچه ی آن ساده و بدون طرح باشد)، استفاده از فرش های طرح شلوغ و پرنقش ایرانی با رنگ های شاد است.

فضاهایی که دکوراسیون روشن و خنثی دارند با فرش‌های ایرانی زیباتر دیده می‌شوند. در این حالت می توانید کوسن های مبل ها را متناسب با رنگ ها و نقش مایه های فرش انتخاب کنید.

به مبل کرم چه فرشی میاد

ست کردن مبل کرم با فرش

انتخاب فرش برای مبل کرم

مبل کرم رنگ با چه فرشی ست می شود

اما اگر کفپوش فضای مورد نظر طرح دار باشد یا به فضاهای خلوت تر و مدرن تر علاقه ی بیشتری داشته باشند، فرشی با طرح خلوت و ترکیب رنگی روشن با رنگ های هم خانواده رنگ مبل مثل کرم، بژ، بلوطی یا طوسی می تواند انتخاب مناسب تری باشد.

البته در این حالت برای جلوگیری از بی روح شدن بیش از حد فضا، پیشنهاد می کنیم که از اکسسوری (آباژور، کوسن و …) هایی با رنگ شاد نیز استفاده شود.

مبلمان کرم با فرش چه رنگی ست می شود

مبل کرم با چه فرشی

راهنمای خرید فرش برای مبل کرم

امیدواریم از این راهنمای خرید فرش برای مبل کرم استفاده لازم را برده باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *