اطلاعات فرش

بهترین مکان برای خرید فرش ماشینی کجاست ؟

بهترین مکان برای خرید فرش ماشینی کجاست ؟ 1

از کجا فرش بخرم ؟ از کجا فرش ارزان قیمت بخرم ؟ بهترین مکان برای خرید فرش ماشینی کجاست ؟ خرید فرش اینترنتی بهتره یا حضوری ؟

یکی از مسائل مهم برای خرید فرش ماشینی خوب و باکیفیت ، مکانی است که فرش را از آنجا می خرید . شاید برخی افراد به این موضوع اهمیت نداده و فرش را از مکان های نامعتبر تهیه کنند که این باعث می شود فرش نامرغوب و بی کیفیتی نصیب تان شود.

برای پیشگیری از این اتفاق مقاله زیر را مطالعه کنید تا بهترین مکان برای خرید فرش ماشینی را پیدا کنید.

بهترین مکان برای خرید فرش ماشینی کجاست ؟

بهترین مکان برای خرید فرش ماشینی کجاست ؟

بهترین مکان برای خرید فرش ماشینی کجاست ؟

برای اینکه بتوان بهترین مکان برای خرید فرش ماشینی را یافت باید یک سری فاکتور ها را در نظر گرفت . اگر مکانی پیدا شد که این فاکتور ها را حتی در حد قابل قبول هم داشت ان مکان می تواند برای خرید فرش مناسب باشد .

اولین مورد این است که تنوع محصولات بالا باشد تا مشتری با هر سلیقه ای که دارد بتواند هر مدل و طرحی که مد نظرش بود را در آن جا پیدا کند . تنوع فرش ماشینی یعنی هم فرش های مدرن و هم فرش های معمولی . مثلا یکی از شرکت ها که فقط در زمینه فرش 1500 شانه فعالیت دارد باید بتواند انواع طرح ها و رنگ بندی ها را پوشش دهد . در این صورت می تواند یک شرکت موفق محسوب شود . اما اگر یک شرکت فرش 1500 شانه فقط فرش 1500 شانه طرح افشان را بزند و ارائه کند خوب هست اما عالی نیست .

بهترین مکان برای خرید فرش ماشینی کجاست ؟

بهترین مکان برای خرید فرش ماشینی

دومین مورد برای انتخاب بهترین مکان خرید فرش ماشینی ، استفاده از دستگاه های بروز و با آخرین تکنولوژی می باشد . از جمله دستگاه های خوب برای بافندگی فرش ماشینی ، شونهر المان ، hci , hcp است که فرش های باکیفیت و خوبی می بافد . اگر فرشی با استفاده از دستگاه هایی که در بالا گفته شد بافته شود کیفیت خوبی دارد زیرا نخ هایی که در این دستگاه ها استفاده می شوند نمی توانند نخ بی کیفیتی باشند .

قیمت فرش ماشینی نیز از اصلی ترین فاکتورهای مهم در هنگام خرید فرش بوده است . قیمت فرش بایستی منصفانه باشد تا مردم بتوانند فرش خوب را تهیه کنند .

خدماتی که شرکت یا نمایشگاه در برابر خرید فرش از آن به شما ارائه می دهد نیز از جمله مواردی است که باعث می شود آن نمایشگاه به مکانی ایده ال برای خرید فرش انتخاب شود . به عنوان مثال ارسال فرش رایگان و فرستادن فرش تا درب منزل از جمله خدماتی است که این روز ها برخی از شرکت ها در دستور کار خود قرار داده اند .

مواردی که در بالا گفته شد نمونه ها یی از مباحثی است که می تواند به شما برای خرید بهتر فرش ماشینی کمک کند .

بهترین مکان برای خرید فرش ماشینی کجاست ؟

معرفی بهترین مکان برای خرید فرش ماشینی

فرش ارزان از کجا بخرم ؟

همه ما از این موضوع مطلع هستیم که بهترین خرید ارزان خریدن نیست . زمانی ارزان خریدن بهترین خرید است که محصول از کیفیت قابل قبولی برخوردار باشد . برای خرید فرش ارزان بهترین راه مراجعه مستقیم به کارخانجات هست یعنی خرید فرش ماشینی به قیمت تولیدی (البته اگر تک فروشی داشته باشند . برخی از کارخانجات فقط به صورت عمده محصول خود را می فروشند .)

زمانی که برای خرید فرش به نمایشگاه ها و فروشگاه ها مراجعه می کنید علاوه بر هزینه فرش ، هزینه هایی همچون حقوق کارکناس نمایشگاه ، هزینه اجاره ، تبلیغات و .. هم به قیمت فرش اضافه شده و این باعث می شود تا قیمت فرش بالا برود .

در شهرستان کاشان کارخانجاتی همچون ریسندگی و شرکت های وارد کننده الیاف وجود دارند . لذا فرش هایی که در این شهر تولید می شود نسبت به شهر های دیگر قیمت مناسب تری دارد زیرا شهر هایی مانند مشهد ، یزد ، اصفهان و .. الیاف مورد نیاز خود را از کاشان تهیه می کنند . پس می توان نتیجه گرفت که فرش های بافته شده در کاشان قیمت مناسب تری نسبت به دیگر شهر ها دارند .

بهترین مکان خرید فرش دستباف

فرش ماشینی از کجا بخریم ؟

خرید اینترنتی یا حضوری فرش ماشینی کاشان ؟

برای تهیه فرش ماشینی روش های زیادی وجود دارد .شما می توانید حضورا به نمایشگاه یا کارخانجات فرش رفته یا اینکه در خانه و یا محل کارتان در کوتاه ترین زمان فرشی را پسندیده و خریداری کنید .

یکی از سایت های معتبر که بیش از یک دهه فعالیت خود را آغاز کرده سایت ایران کارپت بوده که با افتخار می توان گفت تمام ویژگی های بهترین مکان برای خرید فرش ماشینی را دارا می باشد . برای خرید اینترنتی فرش ماشینی از سایت ایران کارپت ابتدا وارد سایت شده ، فرش مورد نظر خود را انتخاب کنید و تنها با پرداخت مبلغی ناچیز به عنوان بیعانه ، سفارش خود را ثبت کنید .

پس از چند روز فرش را به هر آدرسی که بخواهید ارسال می کنیم . برای کسب اطلاعات و راهنمایی های بیشتر شما می توانید قبل از خرید با مشاوران ایران کارپت صحبت کنید و بهترین فرش را برای خودتان برگزینید .

در این مقاله به راهنمایی یافتن بهترین مکان برای خرید فرش ماشینی پرداختیم . ممکن است هنوز بعضی از پرسش ها برای شما وجود داشته باشد؛ مشکلی نیست، چون ما همیشه پاسخگوی سوالات شما  از طریق شبکه های اجتماعی مثل تلگرام یا واتس اپ هستیم.

 09125347596

همجنین برای سفارش تلفنی یا مشاوره می توانید از ساعت 9 صبح الی 5 بعد ار ظهر(به وقت ایران) تماس بگیرید.

03155340038

همچنین برای مشاهده فرش های ایران کارپت از طریق لینک های زیر اقدام نمایید:

فرش 700 شانه فرش 1000 شانه فرش 1200 شانه فرش 1500 شانه

 

سوالات متداول

[ultimate-faqs include_category=’general-faq’]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *