اخبار فرش ماشینی

ارسال فرش به دبی و خرید فرش ماشینی از امارات متحده عربی

ارسال فرش به دبی و خرید فرش ماشینی از امارات متحده عربی 1

ایران کارپت امکان ارسال فرش به دبی و کشور امارات را برقرار کرد. فروشگاه اینترنتی فرش ایران کارپت، با عقد قرارداد با شرکت های باربری امکان ارسال فرش به دبی را فراهم آورد. ارسال فرش به دبی و امارات متحده عربی توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران “هما” انجام می شود.

ایران ایر با استفاده از دانش و تجربیات نیروی انسانی و ناوگان موجود خود، ضمن ارتقا سطح کمی و کیفی عملکردها، تلاش مضاعفی را نیز در راستای بهره مندی موثر و نظام مند که مزیت های ارزشمند دیگری چون اهمیت استراتژیک، تامین حفظ ایمنی هواپیماها و استفاده از ظرایف و روش های نوین در ارسال فرش با هر اوزانی را بر عهده دارد.

ارسال فرش به دبی_irancarpet

دبی کجاست؟

دُبِی یا دوبِی (به عربی: دبي) بزرگ ترین شهر کشور امارات متحده عربی است. دبی یکی از هفت استان امارات متحده است، این استان بعد از ابوظبی با مساحت تقریبی ۴ هزار و ۱۵۰ کیلومتر مربع کمتر از ۶ درصد مساحت امارات متحده را به خود اختصاص داده است و در جایگاه دوم قرار دارد. جمعیت دبی کمتر از ۳ میلیون نفر می باشد و با این میزان جمعیت، دبی را باید جزء پرجمعیت ترین شهر عربی معرفی کرد، البته ناگفته نماند که این میزان جمعیت تنها جمعیت ساکنان دبی هستند اما با احتساب مهاجران به این منطقه، جمعیت دبی حدود ۱۰ میلیون نفر است که هم از لحاظ شهروندان آن و هم از لحاظ مهاجرت کنندگان میزان مردان در این کشور از زنان بیشتر است.

محبوبیت دبی ارتباط زیادی با سبک زندگی لوکس و معماری مدرن دبی در قلب کویر دارد، ۵۰ سال پیش دبی تنها یک روستا کوچک در میان بیابان بود، اما امروزه شهر دبی در امارات متحده عربی با بناهای برجسته، عجیب و غریب و فوق العاده یکی از مهمترین شهر های جهان شناخته می شود.

حدوداً بیش از ۲۰۰ ملیت مختلف در دبی ساکن هستند، به علاوه گردشگران و بازرگانان بی شماری که هر روز در این کشور زندگی می کنند. در اوایل دهه ۱۷۶۰ دبی روستای کوچکی بود که ماهیگیری و غواصی در بین ساکنان آن به عنوان شغل اصلی شناخته می شد، تا پایان قرن هجدهم حدود ۱۲۰۰ نفر در آنجا زندگی می کردند اما امروزه بیشتر از سه میلیون نفر جمعیت بومی دارد که پیش از کشف روغن، مروارید و طلا این شهر به شدت مورد توجه بازرگانان قرار گرفت. نیمی از مهاجرت کنندگان به کشور دبی، ساکنین کشورهایی مانند هند هستند.

مردم دبی با زبان عربی که به عنوان زبان رسمی آن ها شناخته می شود، با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. اما در عین حال زبان های انگلیسی، فارسی و هندی نیز در این کشور رواج دارد و به عنوان یک زبان روزمره در فروشگاه ها و غذاخوری ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

اسلام دین رسمی ساکنین شهر دبی است، ولی به دلیل مهاجرت افراد مختلف با سایر ادیان، می توان شاهد به رسمیت شناختن سایر ادیان در این شهر فوق العاده نیز بود. از جمله اصلی ترین دلایل برای سفر به دبی از سایر نقاط جهان می توان به احترام گذاشتن مردم کشور دبی به سایر ادیان اتباع دیگر کشور ها، اشاره کرد.

همچنین با وجود اینکه اسلام دین رسمی این شهر شناخته می شود، زنان و مردان و هم ساکنان و هم مهاجرت کنندگان به این کشور در نوع پوشش و لباس خود آزاد هستند و می توانند به طور آزادانه در مورد پوشش لباس خود تصمیم گیری کنند.

جالب است بدانید که حدود 80 درصد جمعیت دبی را مهاجران تشکیل می دهند که به نوبه خود یک رکورد محسوب می شود. زندگی در دبی و یا به طور کلی زندگی در امارات می تواند تجربه جالب و جذابی باشد و ازاین رو بسیاری از افراد می خواهند تا به این شهر مهاجرت کنند.

هزینه ارسال فرش به دبی

هزینه حمل فرش به خارج از کشور به عوامل مختلفی بستگی دارد که می توان به وزن، حجم بار، مسیر پروازی و همچنین به سرویس های خاص ارایه شده به محموله اشاره نمود.

فروشگاه فرش ماشینی ایران با انعقاد قرارداد با شرکت های معتبر باربری آماده ارسال فرش به امارات متحده عربی از طریق هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ( هما ) با کمترین قیمت ممکن می باشد.

فرش ماشینی امارات متحده عربی_irancarpet

شایان ذکر است پرداخت هزینه های ارسال فرش به دبی به صورت پیش فاکتور صادر شده و به همراه هزینه سفارش باید قبل از ارسال فرش به خارج از کشور پرداخت گردد.

همچنین در مورد بحث بیمه، با توجه به مقررات جاری، کلیه محمولات پذیرش شده حداکثر تا ۲۰ دلار آمریکا به ازای هر کیلوگرم بیمه هستند.

فرش های ارائه شده در سایت بازار فرش ایران به صورت حدودی بین ۳۸ تا ۴۵ کیلوگرم به ازای فرش های ۱۲ متری وزن دارند.

توجه داشته باشید قیمت فرش ارسالی به کشورهای خارجی هیچ تفاوتی با قیمت فرش برای فروش داخل کشور ندارد.

همین الآن گالری فرش های ما را مشاهده کنید:

فرش ۷۰۰ شانه  –  فرش ۱۰۰۰ شانه  – فرش ۱۲۰۰ شانهفرش 1500 شانه

جهت اطلاعات بیشتر از طریق پشتیبانی آنلاین و یا شماره های ۵۵۳۴۰۰۳۸-۰۳۱ و 09125347596 با ما در ارتباط باشید.

شماره ارتباطی از طریق واتس آپ، تلگرام :

۹۸۹۳۷۱۹۸۲۰۰۰+

Please contact to our English support team send message in whatsapp to ارسال فرش به دبی و خرید فرش ماشینی از امارات متحده عربی 5

or send mail to nazeri.it@gmail.com 

15 نظر در “ارسال فرش به دبی و خرید فرش ماشینی از امارات متحده عربی

  1. اصغر عالیپور گفت:

    سلام وادب
    ما تولید کننده فرشهای دستبافت چالشتری یا بختیاری هستیم.چگونه میتونیم صادرات داشته باشیم.

  2. فرزادرحیمی گفت:

    تو شهر‌ما همه فرش گلیم تابلو فرش می بافند همه کارگاه دار هستندکسی خواست من براش تامین میکنم

  3. وحید کریم زاده گفت:

    سلام و عرض ادب بنده چند کارگاه فرش دستباف تبریز دارم ومایل همکاری با عمان و امارات دبی هستم

    1. وحید گفت:

      سلام وقت بخیر من سفارش بافت فرش داشتم می تونید انجام بدین؟

  4. یونس راحت گفت:

    سلام‌ کجا میتونم فرشا رو ببینم

    1. از قسمت فروشگاه سایت

    2. وطن دوست گفت:

      من فروشنده تابلو فرش دستباف در مشهد هستم چطور میتوانم اجناس خود را صادر کنم .همچنین از فعالان در بازار کشور های عربی هر کس میتواند فعالیت داشته باشد
      اماده همکاری هستیم
      ۰۹*۵۵**۵۰۷۹

      1. سجاد فرهادی گفت:

        سلام لطفا شماره تماس بذارید برای همکاری

  5. حسین خداپور گفت:

    سلام بنده چند تا فرش دستبافت ابریشم خالص در ابعاد مختلف ۹۰ رج شمار که تقریبا میشه گفت یه چیز عالیست دارم اگه مشتری دارید درصدی کار میکنم برای فرستادن به امارات آماده ام اگه صلاح میدونید در خدمتتون هستم

  6. ناشناس گفت:

    سلام من یه فرش دست بافت گلک و ابریشم که مال حدود ۵۰ سال پیش هست را دارم ابعاد یک نیم در دو میخواستم بدونم میتونم ببرم دبی برا فروش

    1. درود بر شما. طبق قانون مشکلی نیست.

      1. حسام گفت:

        با سلام بنده دارای چند کارگاه قالی فرش دستبافت هستم به بهترین کیفیت و تنوع آماده همکاری هستم با امارات

        1. وحید گفت:

          سلام وقت بخیر می تونید در زمینه بافت فرش کمک کنید منو؟

  7. هادی گفت:

    سلام
    من تولید کننده تابلو فرش دست باف هستم , لطفا راهنماییم کنید که ایا بازاری برای این مدل جنس تو دبی هست؟ و خواهانی داره؟ و چطور میتونم با فرش فروشان دربی ارتباط داشته باشم؟؟

    1. حسین خداپور گفت:

      سلام بنده چند تا فرش دستبافت ابریشم خالص در ابعاد مختلف ۹۰ رج شمار که تقریبا میشه گفت یه چیز عالیست دارم اگه مشتری دارید درصدی کار میکنم برای فرستادن به امارات آماده ام اگه صلاح میدونید در خدمتتون هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *