اطلاعات فرش

قیمت فرش ماشینی ارزان و مستقیم از کارخانه فرش

قیمت فرش ماشینی

قیمت فرش ماشینی بر اساس موارد مختلفی همچون مواد اولیه، ماشین بافت، برند سایز و… از سوی فروشندگان فرش ماشینی تعیین می شود و هر شرکت و فروشگاه بر اساس مبلغ تمام شده و سیاست های کاری، برای یک فرش ماشینی قیمت گذاری می کند.

در مقاله قیمت فرش ماشینی ضمن انتشار لیست قیمت های در کارخانه، به مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت یک فرش ماشینی را توضیح دهیم. پس در ادامه با ما باشید.

همچنین اگر به مشاوره نیاز یا پرسشی داشتید، در قسمت نظرات مطرح و یا با ما با شماره های ذیل تماس بگیرید.

قیمت فرش ماشینی ارزان و مستقیم از کارخانه فرش 2
قیمت فرش ماشینی

عوامل موثر در قیمت یک فرش

قیمت فرش ماشینی به صورت عادی به موارد مختلفی بستگی دارد که شرح کامل آن قطعا خالی از حوصله شماست؛ ما به اختصار به مهمترین آنها می پردازیم:

دستگاه بافت فرش

بر اساس دستگاه بافت شانه و تراکم فرش مشخص می شود. در حال حاضر انواع فرش های ماشینی به صورت 1500 شانه، 1200 شانه، 1000 شانه، 700 شانه، 500 شانه، 440 شانه، 350 شانه و 320 شانه موجود می باشد. اگر چه تراکم فرش ها قابل تغییر است ولی به صورت نورمال تراکم فرش ها با شانه های ذکر شده به ترتیب 4500 ، 3600 ، 3000 ، 2550 ، 1000 ، 900 ، 700 و 600 می باشد.

طبیعی است که هرچه فرش شانه و تراکم بالاتری داشته باشد از قیمت بالاتری برخوردار است.

جنس مواد اولیه فرش ماشینی

مواد اولیه از مهمترین عواملی است که علاوه بر قیمت فرش، بر طول عمر آن تاثیر مستقیم دارد. فرش های آکریلیک به مراتب از انواع فرش های بی سی اف، پلی استر، ورژن و… ارجحیت دارد. البته فرش های آکریلیک زیاد پرز می دهد اما با توسعه فناوری، تکنولوژی هیت ست کردن فرش های آکریلیک به کمک آمد و امروزه فرش های آکریلیک هیت ست شده بسبار پرزدهی کمی دارند و پس از مدتی همان هم تمام می شود. همانطور که بیان شد فرش های آکریلیک نسبت به سایز مواد از قیمت بالاتری برخوردار است.

تکمیل و بسته بندی فرش ماشینی

تکمیل و بسته بندی جزء آخرین مرحله های تولید فرش ماشینی است و جزء عوامل موثر در تعیین قیمت فرش ماشینی می باشد.

برندینگ فرش ماشینی

برند یکی از مهمترین عامل ها در تعیین قیمت یک فرش می باشد. اگرچه خرید از برندهای معروف و مشهور خوشایند است، اما توجه داشته باشید که باید هزینه های تبلیغاتی که در برند شدن آن محصول صرف شده را شما پرداخت کنید.

سایر عوامل موثر در قیمت فرش

سایر عوامل موثر در قیمت شامل نیروی انسانی، حمل و نقل و همچنین هزینه های انبارداری می باشد. ضمن اینکه نباید واسطه ها و دلالان را فراموش کنیم.

قیمت فرش ماشینی ارزان و مستقیم از کارخانه فرش 4

قیمت فرش ماشینی به روز و معتبر در مردادماه 1401

نکات مهم در مورد قیمت های فرش ماشینی

  • قیمت ها به تومان و ارسال تمامی محصولات فرش به سراسر کشور رایگان می باشد.
  • قیمت سایر سایزها بر اساس مساحت آن حساب می شود. یعنی قیمت فرش های 6 متری نصف قیمت فرش های 12 متری می شود.
  • در قیمت فرش 9 متری، مبلغ 150 تا 200 هزار تومان بابت هزینه بافت پرت اضافه می شود.
  • کلیه محصولات بین 12 الی 60 ماه ضمانت نامه کتبی فرش دارند. ( بسته به رعایت موارد ذکر شده)
  • لازم به ذکر است قیمت فرش های بالا، قیمت درب کارخانه بوده و هیچ تخفیفی برای فروش تعداد در مبالغ زیر اعمال نمی شود.
  • فروش تنها به صورت نقدی بوده و از یک تخته الی صد تخته از فرش، هیچ عاملی برای تخفیف در مبالغ فوق بوجود نمی آورد.
  • زمان آماده سازی و ارسال فرش حداقل 2 روز و حداکثر 14 روز کاری می باشد. (بسته به پیک کاری )

چرا قیمت یک فرش ماشینی گرانتر یا ارزانتر است؟

همانطور که در بخش های قبل به آن اشاره کردیم، قیمت فرش ماشینی به عوامل مختلفی همچون شانه، تراکم بافت، وزن فرش، الیاف به کار رفته در فرش و همچنین برند فرش بستگی دارد.

در حال حاضر گرانترین فرش ماشینی در بازار فرش ماشینی، انواع فرش های 1500 شانه با تراکم 4500 و بافته شده با ماشین آلات فرشبافی شرکت واندویل بلژیک 2021 و الیاف ۱۰۰% آکریلیک هیت ست شده می‎باشد. قیمت چنین فرشی را در لیت بالا می توانید مشاهده کنید.

پیشنهاد ما برای صرفه جویی در هزینه های شما خرید از فروشگاه اینترنتی فرش ایران کارپت است. کافی است قیمت فرش های ما را با بازار فرش شهر خود مقایسه کنید!

چرا قیمت یک فرش با افزایش تراکم گرانتر می شود؟

یکی از علل اینکه قیمت فرش ماشینی با شانه بالاتر گران است، قیمت تمام شده آن دستگاه قالیبافی است. به جز این علت، متراکم شدن بیش از حدّ دندانه های شانه، سخت تر شدن ساخت و تعمیر دندانه های شانه در دستگاه بافت فرش ماشینی، تراکم بالاتر میل میلک های چله و خاب و احتمال درگیری بیشتر آنها با یکدیگر را بوجود می آورد.

همچنین سایش بیشتر نخ های چله در تماس با دندانه های متراکم شانه و احتمالاً در تماس با یکدیگر به هنگام حرکت رفت و برگشتی دفتین، طولاتی تر شدن توقف ماشین به هنگام تعویض اسنو چله (به دلیل زمان طولانی تر سربند چله ها) و سخت تر شدن کار کارگران بافنده در یافتن نخ چله یا خاب پاره شده در میان انبوهی از نخ ها و گره زدن آنها، تنها نمونه هایی از مشکلات ناشی از افزایش تراکم شانه یا تراکم تاری فرش در دستگاه بافندگی فرش ماشینی و در نتیجه افزایش قیمت فرش ماشینی می باشد.

فرش ماشینی ارزان بخرم یا نه؟

توجه داشته باشید تمامی محصولاتی که در داخل سایت ایران کارپت وجود دارد از بهترین شرکت ها و براساس استاندارد ملی ایران بافته شده است.

ما سعی کرده ایم بهترین فرش ها را با کمترین فیمت ممکن به مشتریان خود عرضه کرده و محصولات خود را با ضمانت قیمت فرش عرضه کنیم.

در ایران کرپت تنها فرش هایی برای فروش قرار گرفته شود که قابل گارانتی و ضمانت باشد، در صورتی که این امکان را داریم که فرش های بسیار ارزانتری نیز ارائه دهیم.

اما توجه داشته باشید برخی فروشگاه ها با کنار گذاشتن اخلاقیات، اقدام به فروش فرش های بی کیفیت کرده و گاهاً دیده شده فرش هایBCF و پلی استری را به جای آکریلیک به فروش رسانده اند و یا حتی برخی فرش ها را با مارک های تقلبی به فروش می رسانند.

ایران کارپت بعنوان اولین فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی در ایران که فعالیت خود را از سال ۸۷ آغاز کرده است با تعهد اخلاقی به خریداران و مشتریان خود، کلیه محصولاتش را با گارانتی 2 تا 5 ساله ارائه می کند و از فروش هرگونه فرش بی کیفیت، هرچند سود بیشتری داشته باشد، خودداری می کند.

ما با اطمینان می گوییم ما بهترین قیمت فرش ماشینی را داریم و بهترین فرش ها را به فروش می رسانیم

سوالات متداول در مورد قیمت فرش ماشینی

[ultimate-faqs include_category='general-faq']

پست های مرتبط

37 نظر در “قیمت فرش ماشینی ارزان و مستقیم از کارخانه فرش

  1. ناصررضایی گفت:

    سلام .خوبیدما۴تافرش ۱۲متری میخایم نصف نقدپرداخت کنیم ونصف راباچک معتبر ۶ماهه قبول میکنید لطفا باپیام پاسخ بفرستید

  2. ناشناس گفت:

    س قیمت امروز فرش 12متری. نفیس تبریز کاربیت چند است

    1. درود بر شما. زمینه کاری ما فرش ماشینی است

  3. علی صالحی جوتان گفت:

    درود من ۴عدد فرش ۹متری میخوام

    1. درود بر شما.به دلیل تکمیل ظرفیت فروش در روزهای پایانی سال 99 ، تحویل سفارش از ابتدای سال 1400 خواهد بود.

  4. غلامی گفت:

    باسلام میشه لطف کنید قیمت فرش ۱۲ متری ۷۰۰شانه طرح افشان کرم در اسفند ۹۸ رو بگید.البته از فرش فروشی های داخل شهر خریدم.

    1. با درود. قیمت ها از اسفند 98 حدود 250 هزار تومان افزایش قیمت داشته است. می توانید با کاهش این مبلغ از لیست 1-2-99، قیمت اسفند سال گذشته را به دست آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *