کسب و کارها

ریسه ال ای دی ، خرید و قیمت زیباترین هالوژن های توکار

ریسه ال ای دی ، خرید و قیمت زیباترین هالوژن های توکار 1

ریسه نوری ال ای دی یک صفحه مدار انعطاف پذیر می باشد که از لامپ های کوچک ساطع کننده نور برخوردار می باشد و اغلب ً با پشتی چسبنده پوشانده می شود. آن ها اغلب جهت نور نقطه ای، نور پس زمینه و نورپردازی گسترده در اشکال مختلف کاربرد دارد. به علت انعطاف پذیری، می توانند تا زاویه ۹۰ درجه خم گردد. روشنایی ریسه LED نوع جدیدی از فناوری روشنایی به شمار می رود می رود که در گذشته وجود نداشته است. با توجه به اینکه فناوری های LED به اندازه کافی توسعه داشته اند می توانند تابش روشنایی و کیفیت کافی از نور برای کاربردهای روشنایی عمومی به صورت گسترده انجام دهند. امروزه مراکز زیادی این محصولات را ارائه می دهند که در این میان برق نت نیز فعالیت دارد. این مجموعه محصولات دیگری از جمله لامپ هالوژن ، ریسه نواری و هالوژن توکار را نیز در کیفیت بالایی ارائه می کند. همچنین برای اطلاع از قیمت ریسه ال ای دی کلیک کنید.

ریسه ال ای دی ، خرید و قیمت زیباترین هالوژن های توکار 3

مزیت استفاده از ریسه نواری ال ای دی

  • نصب آسان از مزایای اصلی استفاده از ریسه ال ای دی می باشد از آنجا که این ریسه از یک برچسب پشتیبان ساده برخوردار می باشد ، می توانید آن را بکشید و بچسبانید. روند نصب بسیار ساده و سریع صورت می گیرد.
  • منجر به صرفه جویی در مصرف انرژی خواهد شد. این ریسه ها بیشتر انرژی خود را جهت تولید نور مصرف می نمایند. لذا منجر به آن شده تا در مقایسه با لامپ های استاندارد که بیشترین اتلاف آن از طریق گرمای ساطع می شود، از نظر انرژی بسیار کارآمد باشند.
  • انعطاف پذیری بالای از ویزگی این محصولات می باشد. آن ها برای اتصال به نواحی با انحنا و تزئین شکل و یا در گوشه و کنار بسیار مناسب برای کاربران نور LED می باشد.
  • بی خطر. آن ها دارای مواد شیمیایی یا سموم خشن نمی باشند. لذا بهره مندی از آن ها برای کل خانواده بی خطر خواهد بود.
  • آن ها طول عمر بالایی داشته و بسیار مقرون و به صرفه هستند.
  • همچنین دارای تنوع بالایی می باشند و در دو نمونه رنگ گرم و سرد متناسب با فضای موجود و دستیابی به جلوه مورد نظر شما ارائه می شوند.
  • می توان آن ها را بر حسب اندازه گیری های خاص برش و شکل دهید . لذا می توانید از مناسب بودن این ریسه ها برای فضای خاص خود مطمئن باشید.

ریسه ال ای دی ، خرید و قیمت زیباترین هالوژن های توکار 5

لامپ هالوژن چیست؟

لامپ هالوژن نمونه ای از محصولات نوری می باشد . این محصولات در دو دسته قرار می گیرد که لامپ هالوژن توکار نمونه ای از آن می باشد. لامپ سقفی ساده یک نوع لامپ رشته ‌ای به شمار می رود که در آن از گازهای خنثی و فشرده و کمی از عناصر هالوژن، همچون بروم و ید، کاربرد دارد . این لامپ ‌ها کاربردهای زیادی به دلیل داشتن اندازه کوچک، نور مناسب، و رنگ آرامش بخش ‌شان فراوانی در بین روش‌های نورپردازی برخوردار می باشند.

در این مدل لامپ‌ ها وجود یک چرخه خاص موجب ته نشین شدن دوباره تنگستن بخار می شود ، که همین موضوع باعث افزایش عمر این نوع لامپ‌ ها می شود. وجود همین چرخه در این لامپ ‌ها، منجر به بالا رفتن دمای رشته بدون کم شدن عمر لامپ نسبت به لامپ‌های معمولی خواهد شد. بهره وری این لامپ‌ ها به این صورت افزایش می یابد. در حال حاضر با پیشرفت ‌های بوجود آمده در صنعت روشنایی، نمونه ‌های جدید ال ای دی، اس ام دی و سی اوبی این محصولات نیز تولید می گردد.

کاربرد هالوژن توکار

هیچ محدودیتی در استفاده از این لامپ ‌ها وجود ندارد. این لامپ‌ها به علت مصرف کم انرژی و تولید نور کافی، بهترین گزینه جهت استفاده در خانه، طراحی دکوراسیون داخلی، نورپردازی نمای ساختمان و… به شمار می رود . این لامپ ‌ها از تنوع زیادی برخوردار می باشند که برای مثال انواع رنگی آن ها کار طراحی دکوراسیون را ساده خواهد کرد و امکان اضافه کردن نورهایی با رنگ‌های متنوع به فضای مورد نظر را به طراح خواهد داد . نوع دیگری از آن ها که لامپ هالوژن سقفی کم مصرف می باشد، دست طراح را جهت استفاده از تعداد زیادی از آن ها در فضاهای مختلف باز گذاشته است . سقفی توکار از کاربردهای لامپ‌ هالوژن به خصوص لامپ هالوژن سقفی کم مصرف در انواع فروشگاه‌ها می ‌باشد. همچنین می ‌توان از مدل ‌های لامپ هالوژن توکار، نوری جذاب و زیبا روی جواهرات یک جواهر فروشی استفاده نمود. این نور به کمک آینه‌های موجود در مغازه، باعث درخشش و زیبایی بیشتر جواهرات خواهد شد.

ریسه ال ای دی ، خرید و قیمت زیباترین هالوژن های توکار 7

امروزه به علت پیشرفت علم و تکنولوژی و به همراه تجهیزات برقی و روشنایی همچون گذشته به تعدادی لامپ و چراغ محدود نمی گردد. درواقع اگر بخواهیم این روزها برای لامپ ها دسته بندی اعلام کنیم به انواع مدل های لامپ ها مواجه خواهید شد که هر یک از آن ها می توانند برای محیط خاصی کاربردی باشد. مجموعه برق نت به عنوان یک فروشگاه اینترنتی همواره سعی دارد با ارائه محصولات کاربردی به شما عزیزان ، نیاز شما را رفع نماید. همچنین می توانید برای خرید حضوری نیز به ادرس barghnet.com مراجعه نمایید. شایان ذکر است که این مجموعه سعی بر آن دارد در جهت تسهیل در امر خرید لوازم برق ساختمان و تجهیزات برق صنعتی به شما سروران گرامی مشاوره انلاین و رایگان ارائه کند و اقلام و کالا‌ی مورد نیاز شما را به بهترین قیمت و کمترین زمان از مرکز بازار برق ایران به شما عزیزان ارائه نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *