کسب و کارها

گردشگران بیشتر کدام هتل‌های تبریز را انتخاب می‌کنند؟

گردشگران بیشتر کدام هتل‌های تبریز را انتخاب می‌کنند؟ 1

تبریز زادگاه مشروطه و شهر اولین‌های ایران با جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر خود همچون بازار قدیمی، مسجد کبود، ارگ علیشاه، موزه آذربایجان و جاذبه‌های طبیعی مسحور کننده مانند پارک ائل گلی، روستای کندوان و پارک کوهستانی عینالی، در طول سال پذیرای میهمانان بسیاری است. از این رو مردمان میهمان نواز تبریز هتل‌ها و اقامتگاه‌های متعددی را برای گردشگران تدارک دیده‌اند. ما هم در این مطلب سه مورد از هتل‌هایی که مسافران از آن‌ها رضایت بیشتری داشته‌اند را به شما معرفی کرده‌ایم تا راحت‌تر بتوانید هتل تبریز را انتخاب کرده و برنامه سفر جذاب خود به این شهر را بچینید.

رزرو هتل تبریز

هتل لاله پارک تبریز

 هتل لاله پارک تبریز یا همان کایا سابق بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین هتل پنج ستاره شمال غرب کشور، در منطقه خوش آب و هوای رشدیه تبریز و در همسایگی “کوه عینالی” قرار گرفته است. هتل نوساز لاله تبریز سال ۱۳۹۵ با ۲۲۰ اتاق و سوئیت شامل ۱۵۳ واحد اتاق دلوکس، ۴۰ اتاق کانکت، ۱۶ سوئیت اکسکیوتیو، ۱۰ سوئیت جونیور و یک سوئیت رویال در ۱۷ طبقه، مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی و ساخته شده است. گفتنی است که دسترسی مناسب به فرودگاه شهید دستغیب، دریاچه ائل گلی، موزه سنگی تبریز، ارگ تبریز، آرامگاه استاد شهریار، ربع رشیدی، باغ دو کمال و پارک جنگلی باغمیشه از مزایای رزرو هتل لاله به شمار می‌رود.

از مهم‌ترین امکانات عمومی هتل لاله پارک می‌توان به مواردی همچون حمام، لوازم بهداشتی، تلویزیون، یخچال، چای ساز، اینترنت، سرویس بهداشتی فرنگی، صندوق امانات، سیستم گرمایش و سرمایش و روم سرویس اشاره کرد. از آنجایی که هتل زیر مجموعه‌ای از گروه هتل‌های کایا ترکیه است، بیشتر مبلمان به کار رفته در آن از کشور ترکیه وارد شده است. همچنین دکوراسیون اتاق‌ها به صورت کاملا مدرن و با رنگ بندی چشم نواز در اختیار میهمانان هتل قرار گرفته است.

هتل گسترش تبریز

هتل گسترش تبریز که یکی از قدیمی‌ترین هتل‌ها و در عین حال بلندترین ساختمان‌های تبریز به شمار می‌رود، قدمتی ۵۰ ساله داشته و توسط مهندسان و پیمانکاران خارجی طراحی شده است. هتل گسترش تبریز با چهار ستاره که در بهترین نقطه شهر قرار گرفته، در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده و در حال حاضر با ۱۳ طبقه و ۱۵۰ باب اتاق و سوئیت پذیرای مهمانان است.

هتل گسترش در قلب شهر تبریز واقع شده و دسترسی کاملی به وسایل حمل و نقل دارد. به علاوه از این هتل شما می‌توانید به راحتی و در مدت زمان حدود ۱۰ دقیقه با ماشین به مسجد کبود، موزه سنگی تبریز و آرامگاه استاد شهریار برسید. رسیدن به ارگ تبریز، مسجد جامع و دریاچه ائل گلی هم بیشتر از ۱۵ دقیقه زمان شما را نخواهد گرفت. نکته دیگر اینکه مسافرانی که با هواپیما، قطار و اتوبوس راهی تبریز می‌شوند؛ از هتل تا فرودگاه ۱۷ دقیقه، ایستگاه راه آهن ۲۳ دقیقه و ترمینال مسافربری هم ۱۷ دقیقه فاصله خواهند داشت.

هتل گسترش اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته و چهار تخته به اضافه سوئیت‌های چهار نفره VIP، یکخوابه پنج نفره و پنج نفره VIP دارد. در تمام این واحدها شما شاهد به روزترین امکانات از یخچال، مبلمان، دراور، میز تحریر، رخت آویز، کمد لباس، تلفن و تلویزیون تا صبحانه، روم سرویس، حمام و لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم سرمایش و گرمایش، سیستم تهویه مطبوع، اینترنت و مینی بار خواهید بود. ضمن اینکه وجود صندوق امانات و سیستم اعلام و اطفای حریق نیز نشان از توجه به امنیت و ایمنی مهمانان دارد.

رزرو هتل در تبریز

هتل آزادی تبریز

هتل 4 ستاره آزادی تبریز از ابتدای مرداد ماه ۱۳۹۷ آماده پذیرش میهمانان است. این هتل کامل و نوساز در مرکز شهر تبریز و در چهارراه معروف شریعتی (شهناز) واقع شده‌ است. هتل آزادی ۴ طبقه و در حدود ۵۰ واحد اقامتی دارد و شما بر اساس سلیقه می‌توانید اتاق یک تا چهار تخته را برای اقامت انتخاب کنید.

موقعیت مکانی خوب مجموعه این امکان را به شما می‌دهد تا به آسانی به خط اتوبوس تندرو دسترسی داشته باشید و منظره فوق العاده‌ای هم از شهر ببینید. با اقامت در شهر تبریز از جاذبه های گردشگری این شهر لذت ببرید؛ سری به چهارراه پرهیاهوی شهناز بزنید و در مدت زمان کوتاهی به موزه‌های آذربایجان، موزه مشروطه، مسجد کبود، بازار تبریز و میدان ساعت دسترسی داشته باشید. برای بازدید از سایر جاذبه‌های خارج از شهر مانند روستای تاریخی و محلی کندوان، کلیسای سنت استپانوس، آسیاب خرابه و… نیز می‌توانید در مدت زمان یک تا دو ساعت به این محل‌ها دسترسی پیدا کنید.

هتل تبریز

چگونه هتل‌های تبریز را رزرو کنیم؟

اگر در حال برنامه‌ریزی برای سفر به تبریز هستید، بهتر است قبل از شروع سفر، هتل موردنظرتان را انتخاب و رزرو کنید. آگاهی درباره اطلاعات هتل باعث می‌شود سفرتان را با آرامش و بدون دغدغه شروع کنید. در این راستا می‌توانید به سایت‌های رزرو اینترنتی هتل همچون جااینجاس مراجعه کنید. مشخصات هتل‌ها همچون آدرس، فاصله از نقاط گردشگری، تصاویر، لیست امکانات، اتاق‌ها، قیمت و قوانین در دسترس شما است. پس از آن هم می‌توانید به آسانی اتاق مورد نظر خود را آنلاین رزرو نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خواندن نظرهای مسافرین قبلی هتل‌ها می‌توانید به https://jainjas.com/ مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *