کسب و کارها

بهترین آبگرمکن دیواری

بهترین آبگرمکن دیواری 1

مقدمه

آبگرمکن های دیواری به عنوان یکی از لوازم خانگی بسیار پرمصرف در منازل مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند. به واسطه ویژگی های بسیار زیاد و کاربردی این محصولات می توان شاهد محبوبیت بسیار بالایی در این وسایل بود. این آبگرمکن ها در طرح ها و مدل های بسیار زیادی تولید می شوند. آبگرمکن های گازی و برقی را می توان در این دسته از وسایل گرما ساز قرار داد. کار اصلی این تجهیزات تامین آب گرم منازل و مکان های مختلف می باشد. آبگرمکن ها را از لحاظ سوختی می توان در دسته بندی های مختلفی قرار داد اما امروزه اغلب آبگرمکن ها گازی می باشند. در هنگام انتخاب آبگرمکن ها باید بدانید که بهترین مدل برای منزل شما کدام گزینه می باشد.

هر یک از مدل های موجود دارای ویژگی های خاص خود می باشند که با شناخت نسبت به این ویژگی ها می توانید انتخابی درست را تجربه کنید. آبگرمکن دیواری را به دلیل اندازه و سایز بسیار مناسب آن در موارد بسیار زیادی مورد استفاده قرار می دهند. آبگرمکن های بدون مخزن یا همان دیواری ها دارای تنوع بسیار بالایی به جهت کارکرد می باشند. این وسایل می توانند آب را به صورت لحظه ای گرم کرده و در اختیار افراد قرار دهند. مکانیسم موجود در این محصولات باعث افزایش تقاضا در استفاده از آن ها شده است.

این محصولات دارای مزایای بسیار زیادی می باشند. تنها دلیلی که میتوان برای آن ها یک نقطه ضعف باشد نحوه نگهداری آن ها می باشد. در نگهداری از این وسایل باید دقت فراوانی به خرج داد. برای اینکه این آبگرمکن ها برای شما تا سالیان دراز بهترین عملکرد را داشته باشند بهتر است که به نکاتی توجه داشته باشید. در هنگام نصب و راه اندازی این وسایل بهتر است که از رسوب گیر های مختلف استفاده نمایید. در خرید آبگرمکن دیواری باید به نکات مختلفی توجه نمایید. برای اینکه بهترین آبگرمکن دیواری را خریداری نمایید بهتر است که نکات مهمی را که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت توجه نمایید.

Wall-water-heater

نکات مهم در هنگام خرید آبگرمکن دیواری

در هنگام انتخاب و خرید آبگرمکن دیواری باید به موارد مختلفی توجه نمایید. توجه به این نکات می تواند بهترین مدل را برای شما به وجود بیاورد. با توجه به بودجه مد نظر خود می توانید در برند های مختلف به دنبال مدل های مد نظر خود بگردید. توجه داشته باشید که ویژگی های فنی مهم ترین عامل برای کارایی بهتر آبگرمکن ها می باشد.

  • ظرفیت آبگرمکن: در تهیه و خرید آبگرمکن ها باید با توجه به تعداد اعضای خانواده خود ظرفیت های مختلف را مد نظر قرار دهید. به عنوان مثال در یک خانواده 4 نفره با توجه به یک الگوی مشخص 210 لیتر آب گرم مصرف می شود. باید دقت داشته باشید که این میزان آب به این معنی نیست که حتما باید این ظرفیت را انتخاب کنید. در واقع باید با توجه به این میزان مصرف مقداری بالاتر را انتخاب کنید. این کار باعث می شود که علوه بر آب رسانی بسیار عالی طول عمر بالاتری از آبگرمکن را نیز شاهد باشید.
  • قیمت: یکی از نکات بسیار مهم در هنگام خرید آبگرمکن دیواری قیمت آن می باشد. می توان قیمت را یک عامل بازدارنده و یا جذب کننده بیان کرد. قیمت این محصولات نسبت به آبگرمکن های مخزنی مقداری بیشتر می باشد. امکانات موجود در این محصولات می تواند قیمت را به خوبی توجیه نماید.
  • وجود آیونایز: در آبگرمکن های امروزی دیگر از شمعک خبری نبوده و از یک سیستم جدید برای روشن کردن استفاده می کنند. به دلیل خرابی و مصرف گاز زیاد شمعک در طول روز باید به فکر یک جایگزین خوب می بود. شرکت های سازنده با سیستم آیونایز به عنوان یک جرقه زن لحظه ای این مشکل را به خوبی رفع کردند. این سیستم به این صورت عمل می کند که در صورت باز شدن شیر آب یک جرقه زن مشعل موجود را روشن می کند. این سیستم می تواند فواید بسیار زیادی را برای محصولات داشته باشد..
  • میزان آب ارسال شده: در هنگام خرید آبگرمکن دیواری باید به مقدار آب خارج شده از آبگرمکن توجه ویژه ای داشته باشید. این شاخص را با عبارت گالن بر ساعت بیان می کنند.
  • وجود صفحه نمایش: در مدل های امروزی یک صفحه نمایش برای نشان دادن میزان دما و اطلاعات دیگری استفاده می کنند.

Inside-the-wall-water-heater

  • ترموستات ها: اگر این وسایل دارای ترموستات باشند می توان کنترل دمایی بسیار خوبی را در اختیار داشت. در برخی از مدل ها تنها می توان دو حالت تابستانه و زمستانه آب را ایجاد کرد. با وجود ترموستات می توان گرمای مد نظر و مورد نیاز خود برای گرم کردن آب را به وجود آورد.
  • وجود سیستم های حفاظتی: در هنگام خرید باید به این موارد توجه ویژه ای داشته باشید. در آبگرمکن دیواری مقدار گازی که از مشعل ها بیرون می آید بسیار زیاد می باشد. در صورت وجود نشتی در این وسایل می توان شاهد آتش سوزی بود. وجود شیر های اطمینان اتوماتیک می تواند خطرات متعدد را تا حد بسیار بالایی کم کند.
  • رگولاتور های فشار آب: در مدل های مختلف می توان شاهد رگولاتور های فشار آب بود. با استفاده از این محصولات می توانید فشار آب خروجی را کنترل نمایید. این رگولاتور ها بر روی واحد های گرمایی آب گرم نصب می شوند.

Adjust-the-temperature-of-the-wall-mounted-water-heater

قابلیت تنظیم شعله در آبگرمکن دیواری

حال که با نکات مهم در هنگام خرید آبگرمکن های دیواری آشنا شدید بهتر است با یک قابلیت بسیار خوب نیز آشنا شوید. در آبگرمکن دیواری می توان با استفاده از یک کلید چرخان و یا کلید های به این شکل به راحتی میزان شعله را کم و زیاد کرد. در برخی از آبگرمکن های دیواری می توان شاهد یک مخزن اضافی برای نگهداری آب گرم بود. این قابلیت می تواند در مواردی خاص مورد استفاده قرار گرفته و مفید باشد.

 

خرید

خرید آبگرمکن دیواری را می توان به خانواده های بسیار زیادی توصیه کرد. عمده استفاده این آبگرمکن ها را می توان در آپارتمان ها مشاهده کرد. این محصولات را می توان به صورت ویژه در آپارتمان های کوچک به دلیل جای گیری کم آن ها نصب کرد. نصب و راه اندازی این محصولات بسیار راحت و سریع می باشد. بهتر است که در هنگام خرید این محصولات برای نصب از نمایندگی های موجود کمک بگیرید. در هنگام خرید خود برند های داخلی را مد نظر قرار داده و از محصولات آنان استفاده کنید.

small-wall-hung-water-heater

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *