اطلاعات فرش

کانال کارخانه فرش کاشان برای خرید مستقیم و با قیمت ارزان

کانال کارخانه فرش در تلگرام

کانال کارخانه فرش کاشان در تلگرام با هدف آسان سازی دسترسی به نقشه ها و طرح های فرش ماشینی در پیام رسان محبوب تلگرام ایجاد شده است.

شما از طریق کانال کارخانه فرش کاشان جدیدترین طرح ها و نقشه های فرش را ملاحظه و می توانید از طریق پشتیبانی آنلاین به صورت مستقیم و به قیمت کارخانه خریداری نمایید.

چرا خرید از کارخانه فرش کاشان؟

فرش کاشان از سال‌ها پیش تا کنون در دنیا زبانزد عام و خاص بوده است. برای نخستین بار فرش ماشینی در سال 1351 و در شرکت مخمل و ابریشم کاشان با وارد کردن 6 دستگاه ماشین بافندگی به تولید نوعی فرش ماشینی اقدام کرد. این فرش ها از نخ اکریلیک ریسیده شده در سیستم ریسندگی پنبه ای مستقر در خود شرکت،بافته می شدند.

همچنین در همان سال گروه صنعتی بهشهر قراردادی برای تولید 10 میلیون متر مربع فرش ماشینی با کشور بلژیک منعقد کرد و موفق به اخذ مجوز تولید این محصول در ایران شد. در اواخر سال 1352، شرکت صنایع کاشان با استفاده از 18 دستگاه ماشین بافندگی ماکویی واندویل، تولید انبوه فرش ماشینی با نام تجاری «فرش راوند» را آغاز نمود.

به همین منوال این صنعت در کاشان گسترش یافت و امروزه در کاشان بیش از 2000 کارخانه و کارگاه مرتبط با صنعت فرش ماشینی وجود دارد و تکنولوژی به کار رفته در صنعت فرش ماشینی این شهر، از به روزترین فناوری های جهان می باشد به شکلی که نخستین فرش های 700 شانه، 1000 شانه، 1200 شانه و 1500 شانه جهان در این شهر بافته شده است.

فرش های کاشان از تنوع طرح و نقشه بالایی برخوردار است و هر روز طرح های جدیدتری به این مجموعه اضافه می شود که به مرور به کانال کارخانه فرش کاشان اضافه می شود و می توانید آن را از طریق لینک زیر ملاحظه کنید.

کانال کارخانه فرش کاشان در تلگرام

استفاده آسان از کانال تلگرام کارخانه فرش کاشان

تلگرام یکی از پیام رسان های محبوب بین ایرانیان است که تقریبا در تمامی گوشی های هوشمند از آن استفاده می شود. اگر برای خرید فرش از کارخانه فرش کاشان هدفتان تنها خرید یک فرش ارزان است، باید بگوییم این مساله تا حدودی صحیح است، اما کامل نیست.

شما برای خرید بهترین فرش ماشینی باید برخی پارامترهای دیگر به جز قیمت فرش ماشینی را نیز در نظر بگیرید.

اول اینکه جنس مواد اولیه به کار رفته در فرش حتما عالی باشد و فرش نیز با دستگاه اصلی بافته شده باشد و نه دستگاه تبدیلی. بارها شده عده ای به کاشان مراجعه و قصد خرید فرش از کارخانه فرش کاشان را داشته اند، اما پس از مدتی استفاده از فرش پشیمان گشته و از این خرید بعنوان یک تجربه تلخ یاد می کنند.

پیشنهاد ما به شما خرید فرش ماشینی کاشان به قیمت درب کارخانه از ایران کارپت است، چرا که ما بهترین راهنمایی ممکن را به مشتریان خود ارائه داده و علاوه بر درج جزئیات محصولات، 7 روز ضمانت طلایی بازگشت وجه را برای مشتریان خود فعال کرده است.

محصولات ایران کارپت سامل برندهای معتبری چون فرش آرتامیس است که بعنوان بهترین فرش ماشینی در سال 98 انتخاب شده، پس تنها دغدغه اتان انتخاب طرح و رنگ فرش باشد و در مورد کیفیت فرش آن را به ما واگذار و اعتماد کنید.

برای خرید فرش کاشان از کارخانه فرش کاشان وارد فروشگاه اینترنتی فرش ایران کارپت شوید و محصولی را انتخاب کنید.

اگر که برای انتخاب دچار مشکلی شده اید می توانید از نظرات کاربرانی که فرش را تهیه کرده اند استفاده کنید یا با استفاده از خدماتی که برای شما مشتری عزیز قرار داده ایم مانند مشاوره آنلاین، مشاوره تلفنی و ضمانت نامه های کتبی، با خیالی راحت محصولات مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

کانال فرش کاشان در تلگرام

شروع خرید فرش از کانال تلگرام فرش کاشان

با پیشرفت تکنولوژی و آغاز به کار فروشگاه های الکترونیکی و آنلاین، استفاده از آنها روز به روز افزایش می یابد. با صنعتی شدن زندگی مردم و به وجود آمدن ترافیک و آلودگی محیط زیست، وقت و زمان از ارزش بالایی برای مردم برخوردار شده است و برای آنان راحتتر است که از فروشگاه های آنلاین خرید کنند.

یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی که در ایران با استقبال خوبی روبرو شده است تلگرام است، در تلگرام اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند دارای پیچ و کانال باشند و از این طریق به معرفی کسب و کار یا خرید و فروش بپردازند =.

کارخانه فرش کاشان با داشتن کانال فرش و پیج رسمی اینستاگرام در آدرس @irancarpet.irancarpet.original برای دیدن و انتخاب و خرید فرش ماشینی شما را در هر چه آسانتر شدن خریدتان یاری می کند .

کارخانه فرش کاشان تنها در بازار فرش ایران کارپت اقدام به فروش اینترنتی فرش می کند و سایر وب سایت ها و کانال های دیگر فاقد اعتبار می باشند.

مدل های موجود در کانال فرش کاشان

یکی از روش های دسترسی آسان به طرح های فرش به صورت تفکیک شده است. ما در کانال کارخانه فرش کاشان فرش ها را در 4 کانال از یکدیگر تفکیک کرده ایم که می توانید از طریق لینک های زیر به آنها دسترسی داشته باشید:

کانال فرش ماشینی 1500 شانه : کانال 1500 شانه @irancarpet1500

کانال فرش ماشینی 1200 شانه : کانال 1200 شانه @irancarpet1200

کانال فرش ماشینی 1000 شانه : کانال 1000 شانه @irancarpet1000

کانال فرش ماشینی 700 شانه : کانال 700 شانه @irancarpet_700

خرید کردن از فروشگاه فرش آنلاین برای بسیاری از مردم به خاطر اجرا کردن بسیاری از مولفه ها دشوار است به همین خاطر دیدن و خرید کردن از کانال برایشان آسانتر است.

مزیت خرید فرش از کانال فرش کاشان

کانال فرش کاشان تمام نمونه های فرش را با عکس و تمام رنگ بندی آن و همچنین مشخصات فنی آن در بر دارد، شما به راحتی با یک سرچ می توانید فرش مورد نظر خود را با تعداد شانه و تراکم پیدا کنید و رنگ بندی آن را ببینید.

همچنین جنس نخ خاب و دستگاه بافت آن نیز مشخص شده است و شما را در تصمیم گیری راحت تر کمک می کنید.

در کانال فرش کاشان شما علاوه بر خرید و دیدن طرحها می توانید اطلاعاتی را راجع به شانه و تراکم ، دستگاه بافت و سایر نکات کاربردی نگه داری از فرش را به دست آورید.

خرید فرش از کانال فرش کاشان

بعد از انتخاب طرح و نقشه ی خود می توانید با ادمین کانال ارتباط بر قرار کنید و طرح خود را برای او ارسال کنید.

پس از استعلام موجودی توسط ادمین کانال می توانید با پرداخت بیعانه فقط 10 درصد مبلغ سفارش و ارسال فیش واریزی خود ، سفارش شما ثبت می گردد و ظرف 7 تا 14 روز کاری به صورت رایگان درب منزلتان تحویل می گردد.

قیمت فرش کاشان در شانه های مختلف

برای اطلاع از قیمت فروش فرش در کانال کارخانه فرش کاشان می توانید به صفحه قیمت فرش ماشینی مراجعه کنید. این صفحه همیشه به روز می شود.

قیمت فرش ماشینی به روز

کانال کارخانه فرش کاشان برای خرید مستقیم و با قیمت ارزان 3

آدرس کانال کارخانه فرش کاشان

لینک کانال کارخانه فرش کاشان @irancarpet

آدرس وب سایت کارخانه فرش کاشان IranCarpet.net

برای دستیابی آسانتر به محصولات می توانید روی لینک بالا کلیک کنید و یا جهت اطلاعات بیشتر به شماره زیر در شبکه های اجتماعی مثل واتس اپ، تلگرام پیام بدهید:

09125347596

سوالات متداول

[ultimate-faqs include_category=’general-faq’]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *