اطلاعات فرش

خرید فرش از کارخانه فرش کاشان

خرید فرش از کارخانه فرش کاشان 1

خرید فرش از کارخانه فرش کاشان شاید به نظر بهترین انتخاب برای شما باشد تا هم خیالتان از جنس و مواد اولیه راحت باشد و هم ار نظر قیمت فرش.

اگر به کاشان سفر کرده باشید و بازار فرش را از نزدیک دیده باشید از تماشای این همه تنوع در طرح و رنگ به وجد خواهید آمد. طرح هایی که در قاب مستطیلی کوچک همه را به تماشای خود وادار می کند.

خرید فرش از کارخانه فرش کاشان

فرش دستباف کاشان از محبوب ترین و معروف ترین فرش های دنیاست. این فرش ها با شهرت جهانی که دارد طرفداران بسیاری را از سراسر دنیا به خود جذب کرده است. امروزه کاشان علاوه بر فرش دستباف در فرش ماشینی نیز شهره عام و خاص در جهان است و به نوعی پایتخت فرش ماشینی ایران نامگذاری شده است.

اولین کارخانه بافندگی فرش ماشینی در شهرستان کاشان شروع به فعالیت کرد؛ اما امروزه تعداد کارخانجات فرش ماشینی به قدری زیاد شده است که کاشان را به عنوان قطب تولید فرش ماشینی شناخته اند.

این مقاله برای خرید فرش از کارخانه فرش کاشان و دلیل محبوبیت فرش کاشان برای مردم نوشته شده است. با ما همراه باشید تا با دلیل شهرت فرش کاشان و استقبال مردم از خرید فرش کاشان آشنا شویم.

چرا کاشان پایتخت فرش ماشینی ایران است؟

کاشان نخستین مرکز تولید فرش ماشینی در ایران است. در سال 1351،  شرکت مخمل و ابریشم کاشان با وارد کردن 6 دستگاه ماشین بافندگی به تولید نوعی فرش ماشینی اقدام کرد. این فرش ها از نخ اکریلیک ریسیده شده در سیستم ریسندگی پنبه ای مستقر در خود شرکت،بافته می شدند.

همچنین در همان سال گروه صنعتی بهشهر قراردادی برای تولید 10 میلیون متر مربع فرش ماشینی با کشور بلژیک منعقد کرد و موفق به اخذ مجوز تولید این محصول در ایران شد. در اواخر سال 1352، شرکت صنایع کاشان با استفاده از 18 دستگاه ماشین بافندگی ماکویی واندویل، تولید انبوه فرش ماشینی با نام تجاری «فرش راوند» را آغاز نمود.

فرش های تولیدی این کارخانه از نوع فرش 350 شانه با تراکم طولی 900 بود که از نخ های خاب پشمی ریسیده شده در سیستم نیمه فاستونی بافته می شدند.

فرش راوند

این فرش،از نظر تعداد گره، مشابه فرش دستباف 28 رج کاشان بود که به طور عمده در آن زمان در کاشان بافته می شد و فرشی با تراکم متوسط به حساب می آمد. در بافت اولین نمونه های فرش ماشینی تولیدی در ایران، نخ های پود پنبه ای به کار می رفت.

وجود نخ های خاب پشمی و چله و پود پنبه ای سبب می شد تا فرش ماشینی تولید شده شباهت بسیاری به فرش های دستباف داشته باشد.

در سال 1354 دو واحد تولیدی فرش ماشینی دیگر راه اندازی شدند. اولی که به نام «فرش پارس»،در شهر صنعتی قزوین شروع به فعالیت نمود و دومی به نام «شه بافت» (پس از انقلاب به «فرش گیلان» تغییر نام یافت)، که تقریباً همزمان با اولی در شهر رشت آغاز به کار نمود.

هر دو واحد تولیدی ماشین های بافندگی دو ماکویی تکسیما را از آلمان شرقی وارد کشور کرده و فرش های ماشینی تکسیما را می بافتند. طی این مدت ، شرکت مخمل و ابریشم کاشان نیز، تعداد 12 ماشین بافندگی بدون ماکو (راپیری) به کشور وارد کرد.

به همین منوال این صنعت در کاشان گسترش یافت و امروزه در کاشان بیش از 2000 کارخانه و کارگاه مرتبط با صنعت فرش ماشینی وجود دارد و تکنولوژی به کار رفته در صنعت فرش ماشینی این شهر، از به روزترین فناوری های جهان می باشد به شکلی که نخستین فرش های 700 شانه، 1000 شانه، 1200 شانه و 1500 شانه جهان در این شهر بافته شده است.

تنوع طرح و نقشه در کارخانه های فرش ماشینی کاشان

در شهر كاشان در سالهاي رونق وشكوفايي طراحان هنرمندي مشغول بكار بودند كه كار آنها در سطح برجسته ترين طراحان فرش ايران بوده است.

از زبده ترین اساتید طراحان فرش این شهر می توان به سيد رضا صانعي، پسرش سيد جواد صانعي و يكي از دخترانش به نام اكرم السادات صانعی، ميرزا نصرالله نقاش زاده، سيد رضا افسري برادر رضا صانعي و 4 پسر وي به نامهاي محمد، امير، نظام، عباس اشاره کرد. همچنین عباس صنيعي از دیگر طراحان معروف فرش کاشان است.

با افزایش تعداد کارخانجات و پیشرفت تکنولوژی، تنوع در زمینه تولید و طرح های مختلف نیز به مراتب افزایش یافت.

طرح های فرش کاشان

کارخانه های فرش ماشینی کاشان با استفاده از آخرین فناوری‌های تولید فرش و تنوع بسیار محصولات خود را با کیفیت عالی تحت عنوان برند خودشان به بازار عرضه می کنند.

برای مشاهده تنوع محصولات کارخانه فرش ماشینی کاشان کافی است سری به شاخه محصولات ایران کارپت بزنید تا با تنوع بی‌نظیر فرش‌ها که شاید بیش از 1000 طرح است، آشنا شوید. تنوع فرش کاشان به قدری بالاست که می تواند هر نوع سلیقه ای را پوشش دهد.

فرش ماشینی با قیمت مناسب فرش هایی که در کارخانه فرش کاشان تولید می شوند با استفاده از دستگاه های فوق پیشرفته به همراه نیروی متخصص و خبره که به صورت شبانه روزی مشغول به کار هستند تولید می شود . از طرفی الیاف مورد نیاز برای تولید فرش ماشینی نیز در خود شهرستان کاشان تولید می شود . برای همین قیمت فرش های کاشان نسبت به شهر های دیگر ارزان تر است . پیشنهاد می کنیم اگر که شما
هم میخواهید فرش ماشینی ارزان قیمت درجه یک خریداری کنید از فرش های ماشینی کاشان تهیه کنید.

زیباترین فرش‌ها در خرید فرش از کارخانه فرش کاشان

زیبایی فرش ماشینی کاشان چندین سال است که مشتریان زیادی را به خود جذب کرده و قیمت مناسب آن موجب شده تا خریداران زیادی به تهیه آن بپردازند.

هنر هنرمندان کاشانی با طراحی نقشههای زیبا و نگاره های بی نظیر در فرش ها نمایان شده و محصول نهایی فوق العاده ای را بر جای گذاشته است .

کیفیت فرش ماشینی

استفاده از باکیفیت مواد اولیه در کارخانه های کاشان توانسته تا ماندگاری فرش و دوام فرش را تضمین کند، الیافی که در بافت فرش های کاشان به کار برده می شود از بهترین الیافی است که در خود کارخانه های کاشان ریسیده می شود.

بهترین الیافی که در فرش به عنوان نخ خاب استفاده می شود الیاف اکریلیک هیت ست شده است که در حال حاضر از مرغوب ترین الیاف می باشد .

خرید اینترنتی فرش از کارخانه فرش کاشان

آیا برای خرید فرش از کارخانه فرش کاشان حتما باید به کاشان سفر کرد؟ خیر، نیازی نیست.

دسترسی راحت و سهولت در خرید با استفاده از خرید اینترنتی یکی دیگر از روش های خرید فرش از کارخانه فرش کاشان است که بسیاری از افراد چه در داخل ایران و چه در خارج از کشور از این روش فرش مورد نظر خود را تهیه می کنند.

این روش مزیت های فراوانی را داشته از جمله : استفاده از مشاوره رایگان برای خرید فرش ، ارسال فرش تا درب منزل ، خرید فرش به قیمت تولیدی و درب کارخانه ، خرید فرش به صورت 24 ساعته، پرداخت وجه پس از دریافت فرش و درب منزل، ضمانت بازگشت وجه و …

کلیه مواردی که در بالا ذکر شد همه با هم باعث شده تا فرش کاشان به عنوان بهترین فرش در جهان شناخته شود و مشتریان زیادی را به خود جذب کند .

چرا خرید فرش از کارخانه فرش کاشان؟

اگر برای خرید فرش از کارخانه فرش کاشان هدفتان تنها خرید یک فرش ارزان است، باید بگوییم این مساله تا حدودی صحیح است، اما کامل نیست.

شما برای خرید بهترین فرش ماشینی باید برخی پارامترهای دیگر به جز قیمت فرش ماشینی را نیز در نظر بگیرید.

اول اینکه جنس مواد اولیه به کار رفته در فرش حتما عالی باشد و فرش نیز با دستگاه اصلی بافته شده باشد و نه دستگاه تبدیلی. بارها شده عده ای به کاشان مراجعه و قصد خرید فرش از کارخانه فرش کاشان را داشته اند، اما پس از مدتی استفاده از فرش پشیمان گشته و از این خرید بعنوان یک تجربه تلخ یاد می کنند.

پیشنهاد ما به شما خرید فرش ماشینی به قیمت درب کارخانه از ایران کارپت است، چرا که ما بهترین راهنمایی ممکن را به مشتریان خود ارائه داده و علاوه بر درج جزئیات محصولات، 7 روز ضمانت طلایی بازگشت وجه را برای مشتریان خود فعال کرده است.

محصولات ایران کارپت سامل برندهای معتبری چون فرش آرتامیس است که بعنوان بهترین فرش ماشینی در سال 98 انتخاب شده، پس تنها دغدغه اتان انتخاب طرح و رنگ فرش باشد و در مورد کیفیت فرش آن را به ما واگذار و اعتماد کنید.

برای خرید فرش از کارخانه فرش کاشان وارد فروشگاه اینترنتی فرش ایران کارپت شوید و محصولی را انتخاب کنید.

اگر که برای انتخاب دچار مشکلی شده اید می توانید از نظرات کاربرانی که فرش را تهیه کرده اند استفاده کنید یا با استفاده از خدماتی که برای شما مشتری عزیز قرار داده ایم مانند مشاوره آنلاین، مشاوره تلفنی و ضمانت نامه های کتبی، با خیالی راحت محصولات مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.

1 دیدگاه برای “خرید فرش از کارخانه فرش کاشان

  1. مهدی بهبودی گفت:

    من یکی از کسبه فرش هستم و به تصمیم رسیدم از کارخانه فرش کاشان فرش بگیرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *