اطلاعات فرش

خرید فرش در مرودشت

خرید فرش در مرودشت

در این مطلب قصد داریم در مورد خرید فرش در مرودشت و به صورت کلی خرید اینترنتی فرش ماشینی از مرودشت بپردازیم و اطلاعات مفیدی در اختیار کاربران خود قرار دهیم، توجه داشته باشید ما فروشگاهی در این شهر نداریم و از کارخانه فرش کاشان به صورت مستقیم برای شهر شما ارسال می کنیم، لذا فقط و فقط در صورتی که قصد خرید اینترنتی دارید با شماره 09125347596 می توانید همین الآن تماس بگیرید. ما برای سراسر کشور ارسال داریم! خرید فرش در مرودشت 2

مرودشت شهری در شمال استان فارس و مرکز شهرستان مرودشت است. این شهر در ۴۰ کیلومتری شمال شیراز واقع شده و آب و هوای آن کوهستانی و معتدل است. جمعیت این شهر بر پایه سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۱۴۸٬۸۵۸ تن است.

مرودشت هم‌اکنون دومین شهر پرجمعیت و چهارمین شهر بزرگ استان فارس می‌باشد و با سرعت بالایی در حال گسترش است. پتانسیل بالای گردشگری و توریست از ویژگی‌های این شهر است.

مرودشت از شهرهای شمالی استان فارس، با ارتفاع ۱۶۲۰ متر بالاتر از سطح دریا و مساحت ۴۶۴۹ کیلومتر مربع است. وجود ابنیه تاریخی از جمله تخت جمشید و نقش رستم و… در این شهر به ان موقعیتی ممتاز بخشیده‌است.

شهر فرش مرودشت

خرید فرش در مرودشت

با وجود تنوع بسیار تولید کنندگان فرش ماشینی، خرید فرش در مرودشت یکی از سخت ترین کارهای مردم مرودشت می تواند باشد، چرا که در انتخاب طرح ها های متنوع، مواد اولیه و برند و کیفیت بافت نیز از دغدغه های همیشگی آنان تلقی می شود.

مشتریان در صورتی که با انواع فرش آشنا و اطلاعات کافی داشته باشند، در اینصورت خیلی راحت و در مدت زمان کمی می توانند اقدام به خرید فرش مورد نظر خود را انجام دهید.

همانطور که می دانید فرش ایرانی در دنیا قدمت طولانی دارد و تقریباً در خانه هر ایرانی فرش وجود دارد و مرودشت نیز از این قاعده مستثنی نیست، اما برای اینکه بتوانید در مرودشت فرش خوبی خرید کنید و صد البته پول زیادی هم ندهید باید چه کار کرد؟

توصیه ما به شما اگر قصد خرید فرش در مرودشت را دارید، خرید اینترنتی فرش ماشینی از فروشگاه فرش ایران کارپت است.

نمایندگی فرش کاشان در مرودشت

شهر زیادی در ایران زبانزد تولید فرش های دستباف هستند، اما بهترین های فرش ماشینی را از کاشان خریداری کرد.

به دلیل فاصله شهر مرودشت به شهرهای تولیدکننده فرش ماشینی، و هزینه های سنگین مسافرت به این شهرها و از سوی دیگر قیمت های بالای فرش ماشینی در شهر مرودشت، بهترین کار خرید اینترنتی فرش است.

شما در خرید اینترنتی فرش هم فرش های با کیفیتی خرید می کنید و هم فرش های ارزان و با یک تیر دو نشان می زنید.

خرید فرش در مرودشت

قیمت فرش ماشینی در مرودشت

ما در ایران کارپت کلیه قیمت های فرش ها را ضمانت می کنیم که کمترین قیمت ممکن در بازار فرش مرودشت باشد.

البته باید توجه داشته باشید که قیمت فرش ماشینی به موارد زیادی بستگی دارد که مهمترین آن، دستگاه بافت، شانه، تراکم و الیاف به کار رفته در آن است.

ممکن است گاهی در یک فروشگاه، قیمت فرش 1200 شانه با قیمت فرش 700 شانه برابر باشد، دلیل آن احتمالا مواد اولیه نامرغوب در فرش 1200 شانه باشد.

مسلما شناخت فنی فرش ماشینی، کار هرکسی نیست و نیازمند این است که حتما یک کارشناس فرش در هنگام خرید نیز با شما باشد.

ما این کار را نیز برای شما راحت کرده ایم! با ضمانت نامه کتبی فرش، شما می توانید با خیالی آسوده به خرید فرش ماشینی مورد نظر خود بپردازید و هیچ استرسی از بابت جنس و الیاف به کار رفته در فرش نداشته باشید.

لذا ما علاوه بر قیمت، استفاده از بهترین مواد اولیه در فرش هایمان را نیز ضمانت می کنیم.

کلیه فرش های فروشگاه ایران کارپت بین 24 ماه تا 60 ماه ضمانت کتبی دارند.

شما به راحتی می توانید خرید فرش در مرودشت ، آن هم با قیمت فرش ماشینی درب کارخانه داشته باشید و هزینه آن را درب منزل خود پرداخت کنید.

قیمت فرش در شهر شما با ارسال رایگان درب منزل به شرح زیر است:
خرید فرش در مرودشت 6

شهر فرش مرودشت

تنوع فرش در ایران کارپت این فروشگاه اینترنتی را شبیه شهری پر از طرح ها و نقشه های رنگارنگ کرده است؛ شاید بهترین و سریع ترین راه برای رسیدن به یک انتخاب صحیح و مناسب با سلیقه شما، خرید از شهر فرش مرودشت واقع در فروشگاه اینترنتی ایران کارپت باشد!

فرش ارزان در مرودشت

کافی است ساعتی وقت بگذارید و در بازار فرش مرودشت، قیمت فرش ماشینی های مختلف را یادداشت نمایید و سپس آن را با قیمت های مندرج در ایران کارپت مقایسه کنید، همین کافی است تا ارزانترین فروشگاه برای خرید فرش در مرودشت را متوجه شوید!

ایران کارپت که به بازار فرش ایران نیز شهره است، نخستین فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی در ایران است که فعالیت خود را از سال 1387 آغاز کرده و با عرضه بهترین فرش های ماشینی، تبدیل به بزرگترین فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی در ایران شده است.

در ایران کارپت بیش از 1000 مدل فرش ماشینی در طرح ها و اندازه های مختلف و با کمترین قیمت ممکن عرضه شده است تا ضمن حمایت از تولید ملی، به اقتصاد خانواده های ایرانی نیز کمک کرده باشد.

برای دسترسی به بازار فرش ایران کافی است به آدرس irancarpet.net مراجعه کنید.

برای دسترسی راحت تر شما ما فرش ها را در انواع دسته بندی ها بر اساس رنگ زمینه و شانه تقسیم کرده ایم.

یکی از مزیت های ایران کارپت این است که علاوه بر عرضه فرش ارزان، تنوع زیادی در طرح ها دارد و شما می توانید انواع فرش 1500 شانه ، فرش 1200 شانه، فرش 1000 شانه و فرش 700 شانه را در رنگ های زمینه متنوع خرید کنید. به عنوان مثال فرش زمینه آبی، فرش زمینه سرمه ای، فرش زمینه کرم، فرش زمینه نقره ای، فرش زمینه طوسی، فرش زمینه نسکافه ای، فرش زمینه اطلسی ، فرش زمینه بژ ، فرش زمینه فیلی و …

ممکن است تصمیم گیری در هنگام خرید فرش به خاطر تنوع سخت باشد، اما خیالتان در مورد جنس و کیفیت فرش راحت باشد و تنها از نظر طرح و نقشه فرش را انتخاب کنید.

 

فرش فروشی در مرودشت

بهترین فرش ماشینی در مرودشت

همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، خرید فرش در مرودشت با وجود فروشگاه اینترنتی فرش ایران کارپت سهل است، اما از کجا بدانیم بهترین فرش کدام است؟

ما در مقاله ای مستقل در مورد بهترین فرش ماشینی به صورت کامل مطالبی نوشته ایم که می توانید آن را مطالعه کنید، اما به اختصار باید بگوییم، ایران کارپت با ارائه ضمانت در کیفیت بافت و قیمت خرید، فرش های خود را گارانتی کرده است.

اما با توجه به اینکه فرش در کجا پهن می شود و چه استفاده ای از آن قرار است انجام شود، انتخاب بهترین فرش برای شما متفاوت است.

به عنوان مثال اگر از نظر بودجه مشکلی ندارید، باز خرید فرش 1500 شانه که گرانترین فرش ماشینی است، با رنگ روشن برای اتاق خواب یا نشیمن پیشنهاد نمی شود، زیرا دائم باید به فکر تمیز نگاه داشتن آن هستید.

همچنین در حال حاضر بهترین فرش های ماشینی از لحاظ دوام و طول عمر، فرش های آکریلیک هستند.

این فرش ها برای مدت طولانی حتی تا بیش از 100 سال قابل نگهداری و استفاده هستند ولی فرش های BCF و پلی استر عمر کوتاهی دارند و در زمان بسیار کوتاهی نرمی و لطافت خود را از دست خواهند داد.

تحویل فرش درب منزل در مرودشت

هزینه ارسال فرش به مرودشت وابسته به نوع سفارش مشتریان است. اگر تمامی هزینه فرش به صورت اینترنتی و آنلاین پرداخت شود، ارسال فرش برای مرودشت رایگان است.

پرداخت سفارش موقع تحویل فرش: برای ثبت سفارش 10% مبلغ کل به صورت بیعانه و الباقی موقع تحویل دریافت خواهد شد. ارسال در این روش همراه با هزینه بوده و تحویل سفارش در نزدیکترین شعبه شرکت‌های چاپار و یا تیپاکس به محل زندگی شما می باشد.

در این روش هزینه بسته بندی و ارسال به سراسر کشور به ازای هر تخته فرش 12 متری 600 هزار تومان، هر تخته فرش 9 متری 450 هزار تومان و هر تخته فرش 6 متری 350 هزار تومان و سایزهای زیر 6 متر و قالیچه ها 200 هزار تومان به فاکتور نهایی اضافه می‌شود. توجه داشته باشید در هر دو روش، تحویل سفارش درب منزل شما در مرودشت خواهد بود.

دانستنی های جالب در مورد مرودشت

نام شهرستان مرودشت احتمالاً برگرفته از دشت‌ها و مرغزارهای سرسبز آن بوده‌است. همین‌طور که نخستین بار ابن بلخی در فارس نامه، ‹‹ مرو ›› را به عنوان یکی از محلات شهر باستانی استخر می‌نامد که با گذر زمان جای آن را بوستان تخت جمشید گرفته‌است.

مرو در لغت به معنی چمن است که در اصل به صورت مرغ و مرگ بوده و مرغزار صورت بسیار متداول آن است. در قدیم علفزارها را مرغزار می‌گفتند و به نظر می‌رسد که مرودشت نیز مانند ارژن در آن زمان، جایی پوشیده از مرتع و چمن بوده‌است.

کاوش‌های علمی و گمانه زنی‌هایی که در تپه‌های مختلف جلگه مرودشت انجام گرفته، نشان می‌دهد که هزاران سال پیش از آنکه داریوش کبیر، تپه سنگی را بر دامان کوه مهر (رحمت)، برای ساخت کاخ‌های بزرگ خود برگزیند، اقوام متمدنی در دشت وسیع آن، می‌زیسته‌اند.

آثار بر جای مانده از قبیل ظروف سفالی منقوش یا ساده، و اسباب و وسایل زندگی آن دوره، همه و همه گویای این نکته‌اند. ویرانه‌های استخر و کاخ‌های تخت جمشید، بخشی از تاریخ این شهر را به نمایش می‌گذارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *