اطلاعات فرش

فرش ارزان از کجا بخریم ؟ خرید فرش ارزان همراه با ارسال رایگان !

فرش ارزان از کجا بخریم ؟

از جمله سوالاتی که مردم هنگام خرید فرش ماشینی و قالی در ذهنشان به وجود می آید این است که :

فرش ارزان از کجا بخریم ؟ فرش ماشینی ارزان از کجا پیدا کنیم ؟ فرش از کارخانه بخریم یا نمایشگاه ؟ قیمت فرش ارزان چقدر است ؟ چطور فرش ماشینی به قیمت کارخانه بخریم ؟ و…
این ها سوالاتی است که خریداران فرش با ورود به بازار فرش ماشینی و مشاهده قیمت های بالای فرش ماشینی و عدم اطلاعات درمورد کاربرد فرش در ذهنشان شکل می گیرد و به دنبال مکانی برای فروش فرش ماشینی ارزان قیمت می گردند .

فرش ارزان قیمت کاشان

فرش ارزان از کجا بخریم ؟

عوامل موثر بر قیمت فرش ماشینی

برخی از فرش های ماشینی گران قیمت برای زیبایی و دکوری استفاده می شود و قیمت بالایی نیز دارد اما برخی دیگر صرفا برای مکانی که رفت و آمد در آن زیاد است و محلی برای نشستن فرش است تولید شده است . لذا قیمت فرش بر اساس نوع کاربردی که دارد تغییر می کند .

قیمت فرش ماشینی به شانه و تراکم و الیافی که در بافت فرش استفاده شده نیز بستگی دارد . فرش های گران قیمت و دستباف گونه برای مکان های پررفت و آمد مناسب نیستند زیرا از ضخامت کمی برخوردار هستند و مقاومت زیادی در برابر شستشو ندارند لذا برای شستشو باید به افراد خبره و متخصص سپرد .

اما فرش ماشینی ارزان اینطور نیستند ‌،‌ فرش ماشینی 500 شانه ،‌ 700 شانه و 1000 شانه جز فرش نسبتا ارزان هستند و مشکلاتی که فرش های گران قیمت داشتند را ندارند . در این جا ما به عواملی که به قیمت فرش ماشینی تاثیر می گذارد را بررسی کردیم اما فقط این موارد نیست .

در ادامه از دیگر هزینه  های موثر بر قیمت فرش ماشینی را به طور مختصر شرح می دهیم .

الیاف فرش ماشینی

جنس الیاف فرش ماشینی یکی از عوامل موثر بر قیمت فرش است . بهترین الیاف فرش ماشینی که قیمت آن کمی بیشتراز دیگر الیاف دارد ،‌ الیاف اکریلیک است . از دیگر الیافی که در بافت فرش ماشینی استفاده می شود پلی استر است که برخی از شرکت ها برای فرش ارزان مخلوطی از دو الیاف را استفاده می کنند .

پس اگر فرشی را مشاده کردید که فرش ارزان قیمتی بود و تفاوت قیمت بسیار زیادی با دیگر فرش ها داشت ،‌ آن را تهیه نکنید زیرا این الیاف پس از مدتی تغییر رنگ داده و طول عمر کمتری نسبت به الیاف اکریلیک دارند . همچنین الیاف پلی استر قابل شستشوی زیاد نیست و حالت خود را پس از شستشوی زیاد از دست می دهد . اما الیاف اکریلیک این مشکلات را ندارد و شما می توانید به راحتی و سالیان سال از فرشی با اکریلیک بافته شده استفاده کنید .

شانه و تراکم در فرش ماشینی

در شانه و تراکم فرش ماشینی منظور از شانه ( carpet reeds ) یا تراکم عرضی ،‌ تعداد ریشه یا گره هایی است که در یک متر از عرض فرش ماشینی قرار دارد . به طور مثال فرش ماشینی 1000 شانه در هر متر از قسمت عرض فرش ، 1000 گره وجود دارد . شانه یکی از مهم ترین عوامل در تعیین کیفیت فرش ماشینی و قیمت فرش ماشینی است و تا به امروز فرش های 500 شانه ،‌ 700 شانه ،‌1000 شانه ،‌1200 شانه و 1500 شانه تولید و وارد بازار شده است .

تراکم فرش یا تراکم طولی فرش ماشینی ،‌ دوبرابر تعداد گره هایی که در یک متر از طول فرش وجود دارد گفته می شود . یعنی فرش ماشینی 1000 شانه تراکم 3000 در هر متر از طول فرش 1500 ریشه وجود دارد . تراکم 1000 و تراکم 1200 و تراکم 1400 و تراکم 2550 و تراکم 3000 و تراکم 3200 و تراکم 3600 و تراکم 4500 از جمله تراکم هایی ست که در فرش ماشینی با شانه های مختلف بافته می شود البته تراکم های پایین تر نیز وجود دارد .

زمانی که شانه و تراکم فرش ماشینی بالا رود ،‌ الیاف بیشتری در فرش استفاده می شود که موجب افزایش قیمت فرش ماشینی خواهد شد .

فرش ماشینی ارزان

فرش ارزان از کجا بخریم ؟

ابعاد فرش ماشینی

فرش ماشینی در ابعاد استاندارد 6 متری ،‌ 9 متری و 12 متری تولید می شود . زمانی که سایز فرش بیشتر شود ،‌ الیاف بیشتری نیز در فرش استفاده می شود که در نتیجه قیمت فرش ماشینی نیز بالاتر می رود . اگر ابعاد فرش برایتان فرقی نمی کند می توانید از فرش 6 متری که فرش ارزان تری نسبت به دیگر ابعاد است تهیه کنید .

خرید بی واسطه

زمانی که فرش را در نمایشگاه های مختلف سراسر کشور مشاهده می کنید ،‌ علاوه بر موارد بالا ،‌موارد دیگری نیز از جمله هزینه اجاره نمایشگاه ،‌ نیروی انسانی و .. وجود دارد که موجب افزایش قیمت فرش می شود . پس چه بهتر است که فرش را به گونه ای تهیه کنیم که واسطه ای در میان نباشد و به طور مستقیم و به قیمت درب کارخانه خریداری کنیم .

فرش ارزان از کجا بخریم ؟

فرش ارزان از کجا بخریم ؟

فرش ارزان از کجا بخریم ؟

برای خرید فرش ارزون قیمت ،‌ به سراغ کارخانه ها و فروشگاه های اینترنتی بروید که خودشان تولید کننده هستند و واسطه ای در بین آن نیست . ایران کارپت با برند آرتامیس توانسته با فروش اینترنتی مستقیم و به قیمت تولیدی توانسته است فرش را بدون واسطه و ارزانتر از همه جا به مشتریان خود برساند .

فرش ماشینی ارزان را از کجا پیدا کنیم ؟

سایت ایران کارپت ‌،‌ یکی از معتبرترین سایت های فعال در زمینه فرش ماشینی ارزان قیمت در ایران است . دفتر اصلی ایران کارپت در شهر فرش ایران یعنی شهرستان کاشان است که کلیه فرش های ماشینی با هر شانه و تراکمی در این سایت وجود دارد . شما عزیزان می توانید با کمترین بودجه و اتلاف وقت ،‌بهترین فرش را انتخاب کنید . در ضمن ایران کارپت ارسال رایگان به سرتاسر کشور نیز دارد و می تواند فرش منتخب تان را تا درب منزل برای تان بیاورد .

قیمت فرش ماشینی ارزان

تمامی طرح هایی که در سایت وجود دارد ،‌  با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر کشور به فروش می رسد . در صورت وجود هر گونه سوال می توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید .

0315534003809125347596

همچنین برای مشاهده فرش های ایران کارپت از طریق لینک های زیر اقدام نمایید:

فرش 700 شانه فرش 1000 شانه فرش 1200 شانه فرش 1500 شانه

 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *