اطلاعات فرش

خرید فرش در ساری

خرید فرش در ساری 1

در این مطلب قصد داریم در مورد خرید فرش در ساری و به صورت کلی خرید اینترنتی فرش ماشینی از شهر ساری بپردازیم و اطلاعات مفیدی در اختیار کاربران خود قرار دهیم، توجه داشته باشید ما فروشگاهی در این شهر نداریم و از کارخانه فرش کاشان به صورت مستقیم برای شهر شما ارسال می کنیم، لذا فقط و فقط در صورتی که قصد خرید اینترنتی دارید با شماره 09125347596 می توانید همین الآن تماس بگیرید. ما برای سراسر کشور ارسال داریم! خرید فرش در ساری 3

اگر اکنون قصد خرید دارید و فرصت مطالعه این مقاله را ندارید می توانید از طریق لینک های زیر محصولات ما را مشاهده و خریداری نمایید:

فرش 700 شانه فرش 1000 شانه فرش 1200 شانه فرش 1500 شانه

ساری از پرجمعیت‌ترین شهرهای شمال ایران و پایتخت پیشین ایران، مرکز استان مازندران و شهرستان ساری است.

این شهر پرجمعیت‌ترین و بزرگترین شهر استان مازندران و از بزرگترین شهرهای شمال کشور به‌شمار می‌رود. ساری همچنین یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران محسوب می‌شود.

به مردم اهل ساری، سارَوی گفته می‌شود.

شهر ساری واقع در کوهپایه‌های رشته کوه البرز دارای دو ناحیه دشتی و کوهپایه‌ای می‌باشد و ارتفاع آن تا ۵۴ متر بالاتر از سطح دریا می‌باشد. آب و هوای شهر ساری در تابستان‌ها معتدل و مرطوب و در زمستان‌ها نسبتاً سرد و خشک است.

خرید فرش در ساری

با وجود تنوع بسیار تولید کنندگان فرش ماشینی، خرید فرش در ساری یکی از سخت ترین کارهای مردم ساری می تواند باشد، چرا که در انتخاب طرح ها های متنوع، مواد اولیه و برند و کیفیت بافت نیز از دغدغه های همیشگی آنان تلقی می شود.

مشتریان در صورتی که با انواع فرش آشنا و اطلاعات کافی داشته باشند، در اینصورت خیلی راحت و در مدت زمان کمی می توانند اقدام به خرید فرش در ساری نمایند.

قیمت فرش ارزان در ساری

همانطور که می دانید فرش ایرانی در دنیا قدمت طولانی دارد و تقریباً در خانه هر ایرانی فرش وجود دارد و ساری نیز از این قاعده مستثنی نیست، اما برای اینکه بتوانید در ساری فرش خوبی خرید کنید و صد البته پول زیادی هم ندهید باید چه کار کرد؟

توصیه ما به شما اگر قصد خرید فرش در ساری را دارید، خرید اینترنتی فرش ماشینی از فروشگاه فرش ایران کارپت است.

شهر زیادی در ایران زبانزد تولید فرش های دستباف هستند، اما بهترین های فرش ماشینی را از کاشان خریداری کرد.

به دلیل فاصله شهر ساری به شهرهای تولیدکننده فرش ماشینی، و هزینه های سنگین مسافرت به این شهرها و از سوی دیگر قیمت های بالای فرش ماشینی در شهر ساری، بهترین کار خرید اینترنتی فرش است.

شما در خرید اینترنتی فرش هم فرش های با کیفیتی خرید می کنید و هم فرش های ارزان و با یک تیر دو نشان می زنید.

قیمت فرش ماشینی در ساری

ما در ایران کارپت کلیه قیمت های فرش ها را ضمانت می کنیم که کمترین قیمت ممکن در بازار فرش ساری باشد.

البته باید توجه داشته باشید که قیمت فرش ماشینی به موارد زیادی بستگی دارد که مهمترین آن، دستگاه بافت، شانه، تراکم و الیاف به کار رفته در آن است.

ممکن است گاهی در یک فروشگاه، قیمت فرش 1200 شانه با قیمت فرش 700 شانه برابر باشد، دلیل آن احتمالا مواد اولیه نامرغوب در فرش 1200 شانه باشد.

مسلما شناخت فنی فرش ماشینی، کار هرکسی نیست و نیازمند این است که حتما یک کارشناس فرش در هنگام خرید نیز با شما باشد.

ما این کار را نیز برای شما راحت کرده ایم! با ضمانت نامه کتبی فرش، شما می توانید با خیالی آسوده به خرید فرش ماشینی مورد نظر خود بپردازید و هیچ استرسی از بابت جنس و الیاف به کار رفته در فرش نداشته باشید.

لذا ما علاوه بر قیمت، استفاده از بهترین مواد اولیه در فرش هایمان را نیز ضمانت می کنیم.

کلیه فرش های فروشگاه ایران کارپت بین 24 ماه تا 60 ماه ضمانت کتبی دارند.

شما به راحتی می توانید خرید فرش در ساری ، آن هم با قیمت فرش ماشینی درب کارخانه داشته باشید و هزینه آن را درب منزل خود پرداخت کنید.

قیمت فرش در شهر شما با ارسال رایگان درب منزل به شرح زیر است:
خرید فرش در ساری 10

فرش ارزان در ساری

کافی است ساعتی وقت بگذارید و در بازار فرش ساری، قیمت فرش ماشینی های مختلف را یادداشت نمایید و سپس آن را با قیمت های مندرج در ایران کارپت مقایسه کنید، همین کافی است تا ارزانترین فروشگاه برای خرید فرش در ساری را متوجه شوید!

ایران کارپت که به بازار فرش ایران نیز شهره است، نخستین فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی در ایران است که فعالیت خود را از سال 1387 آغاز کرده و با عرضه بهترین فرش های ماشینی، تبدیل به بزرگترین فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی در ایران شده است.

در ایران کارپت بیش از 1000 مدل فرش ماشینی در طرح ها و اندازه های مختلف و با کمترین قیمت ممکن عرضه شده است تا ضمن حمایت از تولید ملی، به اقتصاد خانواده های ایرانی نیز کمک کرده باشد.

برای دسترسی به بازار فرش ایران کافی است به آدرس irancarpet.net مراجعه کنید.

برای دسترسی راحت تر شما ما فرش ها را در انواع دسته بندی ها بر اساس رنگ زمینه و شانه تقسیم کرده ایم.

یکی از مزیت های ایران کارپت این است که علاوه بر عرضه فرش ارزان، تنوع زیادی در طرح ها دارد و شما می توانید انواع فرش 1500 شانه ، فرش 1200 شانه، فرش 1000 شانه و فرش 700 شانه را در رنگ های زمینه متنوع خرید کنید. به عنوان مثال فرش زمینه آبی، فرش زمینه سرمه ای، فرش زمینه کرم، فرش زمینه نقره ای، فرش زمینه طوسی، فرش زمینه نسکافه ای، فرش زمینه اطلسی ، فرش زمینه بژ ، فرش زمینه فیلی و …

ممکن است تصمیم گیری در هنگام خرید فرش به خاطر تنوع سخت باشد، اما خیالتان در مورد جنس و کیفیت فرش راحت باشد و تنها از نظر طرح و نقشه فرش را انتخاب کنید.

خرید فرش در ساری

بهترین فرش ماشینی در ساری

همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، خرید فرش در ساری با وجود فروشگاه اینترنتی فرش ایران کارپت سهل است، اما از کجا بدانیم بهترین فرش کدام است؟

ما در مقاله ای مستقل در مورد بهترین فرش ماشینی به صورت کامل مطالبی نوشته ایم که می توانید آن را مطالعه کنید، اما به اختصار باید بگوییم، ایران کارپت با ارائه ضمانت در کیفیت بافت و قیمت خرید، فرش های خود را گارانتی کرده است.

اما با توجه به اینکه فرش در کجا پهن می شود و چه استفاده ای از آن قرار است انجام شود، انتخاب بهترین فرش برای شما متفاوت است.

به عنوان مثال اگر از نظر بودجه مشکلی ندارید، باز خرید فرش 1500 شانه که گرانترین فرش ماشینی است، با رنگ روشن برای اتاق خواب یا نشیمن پیشنهاد نمی شود، زیرا دائم باید به فکر تمیز نگاه داشتن آن هستید.

همچنین در حال حاضر بهترین فرش های ماشینی از لحاظ دوام و طول عمر، فرش های آکریلیک هستند.

این فرش ها برای مدت طولانی حتی تا بیش از 100 سال قابل نگهداری و استفاده هستند ولی فرش های BCF و پلی استر عمر کوتاهی دارند و در زمان بسیار کوتاهی نرمی و لطافت خود را از دست خواهند داد.

 

فرش های از کجا به ساری ارسال می شود

ایران کارپت در شهر کاشان قرار داشته و فرش ها از این شهر برای شما ارسال می شود.

در مورد اینکه فرش کاشان بهتر است یا فرش مشهد، باید گفت این فرع داستان است، مهم کیفیت بافت، مواد اولیه و بحث تکمیل و بسته بندی است.

ما متعهدیم بهترین فرش را برای شما ارسال کنیم و به این تعهد پایبند بوده و همیشه می مانیم!

تحویل فرش درب منزل در ساری

هزینه ارسال فرش به ساری وابسته به نوع سفارش مشتریان است. اگر تمامی هزینه فرش به صورت اینترنتی و آنلاین پرداخت شود، ارسال فرش برای ساری رایگان است.

همچنین اگر مشتریان پرداخت هنگام تحویل را انتخاب کنند، ابتدا باید به عنوان بیعانه حداقل 10% هزینه فاکتور را واریز نمایند. هزینه ارسال هر تخته فرش در این روش مبلغ 35 هزار تومان می باشد.

در این روش هزینه بسته بندی و ارسال به سراسر کشور به ازای هر تخته فرش 12 متری 600 هزار تومان، هر تخته فرش 9 متری 450 هزار تومان و هر تخته فرش 6 متری 350 هزار تومان و سایزهای زیر 6 متر و قالیچه ها 200 هزار تومان به فاکتور نهایی اضافه می‌شود. توجه داشته باشید در هر دو روش، تحویل سفارش درب منزل شما در ساری خواهد بود. پس برای خرید فرش در ساری هیچ نگرانی نداشته باشید.

فروشگاه فرش در ساری

دانستنی های جالب در مورد ساری

در کتاب تاریخ باستان نام سارو به معنی شهر زرد برای ساری به کار می‌رود که دلیل آن را وجود درختان متعدد مرکبات خصوصا نارنج و لیمو می‌داند. همچنین ذکر می‌کند که احتمالا زادراکارتا و سارو یکی هستند. ظهیرالدین مرعشی نیز در كتاب «تاریخ طبرستان و رویان و مازندران» به روایت نوشته است كه فرخان بزرگ شهر ساری را به نام فرزندش، سارویه ساخته است.

برای خرید فرش در ساری می توانید از طریق لینک های زیر فرش های خود را انتخاب کنید.

فرش 700 شانه فرش 1000 شانه فرش 1200 شانه فرش 1500 شانه

3 نظر در “خرید فرش در ساری

  1. میثم گفت:

    من فرشمو ساری راهبند روبروی کوی چمران خریدم اونجا فرش نخرید

    1. ناشناس گفت:

      چرا

  2. میثم گفت:

    من فرش خریدم دوتا 12 متری 3 سال پیش بعد 1 ماه بازش کردم هردو و اعم دی گذاشتیم دیدیم یکیش7 سانت کوچیکتره رفتم پیش فروشنده بر میگرده میگه نباید پا می‌خورد الان مشتری دارم فلان آهای ملت فرش شونهر نخرید کسی فیلمشو خواست بگه براش بفرستم بخاطر فرش بی کیفیت اینا دعوا خانوادگی افتادیم که مهمون میگه بقیه پولو ندادین فرشو کم دادن خواهشا کسی نخره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *