اخبار فرش ماشینی

ضرورت ایجاد شرکت مدیریت صادرات فرش ماشینی در کاشان

ضرورت ایجاد شرکت مدیریت صادرات فرش ماشینی در کاشان 1

ایرج موفق، مدیر کل سازمان صمت استان اصفهان شامگاه چهارشنبه در حاشیه سفر به کاشان در جمع خبرنگاران کاشانی با بیان اینکه کاشان و آران و بیدگل قطب تولید فرش ماشینی در ایران است، اظهار داشت: واحدهای تولیدی صنعتی فرش ماشینی و صنایع وابسته در منطقه کاشان به خوبی توانسته‌اند رونق تولید را معنا ببخشند.

Image result for machinery carpet design

وی ایجاد شرکت مدیریت صادرات ویژه فرش ماشینی را یکی از ضرورت‌های منطقه دانست و ابراز داشت: هم اکنون هشت شرکت مدیریت صادرات در استان اصفهان فعال است که امیدواریم با توجه به ظرفیت‌های بالای منطقه کاشان به خصوص در حوزه فرش ماشینی نهمین شرکت در منطقه کاشان ایجاد شود.

حضور در نمایشگاه‌های بین المللی یکی از ضرورت‌های واحدهای تولیدی فرش ماشینی

مدیرکل سازمان صمت استان اصفهان با اشاره به صدور مجوز برپایی نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی در کاشان تصریح کرد: یکی از ضرورت‌های توسعه واحدهای تولیدی فرش ماشینی حضور در نمایشگاه‌های بین المللی به منظور شناخت و ارزیابی بازارهای جدید است.

وی شرق و جنوب شرقی آسیا را یک بازار بکر و فوق العاده برای تولیدات صنایع نساجی به خصوص فرش ماشینی دانست و خاطرنشان کرد: کارآفرینان و صاحبان صنایع فرش ماشینی با بازاریابی مبتنی بر شناخت نیازهای مناطق مختلف دنیا می‌توانند در این زمینه موفقیت‌های خوبی را به دست آورند.

یک هزار و هفت واحد تولیدی فرش ماشینی در کشور پروانه بهره برداری دارند

موفق با بیان اینکه در کل کشور برای یک هزار و هفت واحد تولیدی فرش ماشینی پروانه بهره برداری صادر شده است، افزود: از این تعداد ۸۰۳ پرونده به استان اصفهان تعلق دارد که بیش از سه چهارم آنها نیز در منطقه کاشان و آران و بیدگل مستقر هستند.

بیش از ۶۰ درصد اشتغال در صنعت فرش ماشینی کشور در منطقه کاشان و آران و بیدگل است

وی با بیان اینکه ۷۰ درصد سرمایه‌گذاری صنعت فرش ایران در منطقه کاشان و آران و بیدگل انجام گرفته است، بیان داشت: با این حجم سرمایه گذاری در صنایع فرش بیش از ۶۰ درصد اشتغال کشور در این صنعت در منطقه کاشان و آران و بیدگل به وجود آمده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *