اخبار فرش ماشینی

بروکراسی اداری مهمترین دغدغه صنعتگران بخش فرش ماشینی است

بروکراسی اداری مهمترین دغدغه صنعتگران بخش فرش ماشینی است 1

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: روکراسی اداری و همچنین مشکلات موجود در واردات و صادرات کالا از جمله مهم ترین دغدغه های صنعتگران بخش فرش ماشینی است.

سیدجواد ساداتی نژاد شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه ملی فرش ماشینی و صنایع وابسته کاشان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کاشان و آران و بیدگل به واسطه حضور صنایع مختلف به خصوص صنعت فرش به بزرگترین قطب تولید فرش ماشینی ایران تبدیل شده است، اظهار داشت: حضور سرمایه گذاران صنعت فرش از دیگر شهرهای ایران در کاشان و آران و بیدگل نشان از پیشرو بودن این منطقه در صنعت فرش ماشینی است.

Image result for ‫ساداتی نژاد‬‎

وی با اشاره به اینکه منطقه کاشان زادگاه فرش در ایران است، ابراز داشت: با توجه به نیاز صنعتگران، بازرگانان و کارآفرینان این حوزه به برپایی نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی در کاشان با پیگیری‌های سه ساله قرار شد سیاست گذاری و برنامه ریزی برگزاری این نمایشگاه در کاشان را اتاق بازرگانی انجام دهد.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل یکی از دستاوردهای برگزاری نمایشگاه‌هایی این چنینی را توسعه صنعت گردشگری در کاشان دانست و تصریح کرد: حضور تجار و بازرگانان از گوشه کنار ایران و جهان در یک رویداد مثل نمایشگاه فرش می‌تواند باعث افزایش شناخت بیشتر شرکت کنندگان نسبت به ایران شود به نحوی که این افراد خود به عنوان مبلغ می‌توانند در شهر و کشور خود برای کاشان تبلیغ و باعث جذب گردشگران دیگر شوند.

وی با بیان اینکه صنعتگران و تولیدکنندگان به واسطه رونق تولید و کارآفرینی مورد احترام مردم و همچنین مسئولین هستند، خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی باید تمام تلاش خود را برای حل و فصل مشکلات کارآفرینان به کار بندند.

ساداتی نژاد بروکراسی اداری و همچنین مشکلات موجود در واردات و صادرات کالا را از جمله مهمترین دغدغه صنعتگران بخش فرش ماشینی دانست و اذعان داشت: پیگیری مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان منطقه کاشان و آران و بیدگل را با جدیت ادامه می‌دهیم.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *