اطلاعات فرش

تحویل فرش درب منزل مشتریان به صورت 100 درصد رایگان!

تحویل فرش درب منزل مشتریان به صورت 100 درصد رایگان! 1

یکی از دغدغه های مشتریان اینترنتی فرش، تحویل فرش درب منزل است. یعنی اینکه مجبور نباشند برای دریافت سفارش های خود به باربری مراجعه کنند.

ایران کارپت با عقد قرارداد با شرکت های باربری و پست جمهوری اسلامی هم اکنون این سرویس را برای تمام مشتریان داخل کشور خود فراهم آورده است.

توجه داشته باشید تمامی فرش ها قبل از ارسال توسط بیمه باربری، بیمه می شوند.

دریافت فرش درب منزل

تحویل فرش درب منزل یکی از سرویس های تحویل سفارش فرش فروشگاه اینترنتی ایران کارپت است.

هنگامی که برای خرید فرش به فروشگاه های فرش و بازار فرش مراجعه می کنیم، در هنگام خرید فرش با مشکلات فروانی همچون قیمت بالای فرش، اعتماد نداشتن به فروشنده، نداشتن تحویل رایگان فرش درب منزل و همینطور عدم ارائه ضمانت نامه فرش که باعث ایجاد بی اعتمادی در میان مشتریان می شود؛ روبرو می شویم.

اما با ظهور فروشگاه های اینترنتی در ایران به ویژه فروشگاه اینترنتی فرش ، این صنعت رونقی تازه گرفته و توانسته خدمات زیادی را برای خریداران فرش فراهم آورد.

تحویل فرش درب منزل

تحویل فرش درب منزل

هزینه ارسال فرش برای مشتریان

هزینه ارسال فرش مشتریان وابسته به نوع سفارش آنان است. اگر تمامی هزینه فرش به صورت اینترنتی و آنلاین پرداخت شود، ارسال فرش برای سراسر کشور رایگان است.

همچنین اگر مشتریان پرداخت هنگام تحویل را انتخاب کنند، ابتدا باید به عنوان بیعانه حداقل 10% هزینه فاکتور را واریز نمایند. هزینه ارسال هر تخته فرش در این روش مبلغ 35 هزار تومان می باشد. همچنین برای این مشتریان قیمت غیرقطعی بوده و فاکتور نهایی بر اساس قیمت روز محاسبه می شود.

تحویل رایگان فرش درب منزل

تحویل رایگان فرش ماشینی درب منزل و پرداخت پس از تحویل فرش از سرویس هایی است که فروشگاه ایران کارپت به مشتریان خود ارائه می دهد.

ایران کارپت برای رضایت حال مشتریان امکان ارسال فرش رایگان را فراهم ساخته و  تحویل فرش درب منزل در سیاست کاری خود قرار داده است.

خریداران برای خرید فرش مورد نظر می تواند مبلغ فرش ماشینی را پرداخته و با خرید مستقیم فرش از فروشگاه، ارسال سریع فرش برای خریدار صورت گرفته و بدون اینکه خریدار هزینه ای برای ارسال فرش داده باشد ، فرش ماشینی با کیفیت درجه یک کاشان را تحویل بگیرد.

توجه داشته باشید ارسال رایگان ویژه مشتریانی است که تمامی هزینه را موقع خرید پرداخت کرده باشند و مشتریانی که بیعانه واریز نموده مشمول ارسال رایگان نمی گردند.

قیمت فرش برای تحویل درب منزل

قیمت قطعی ویژه مشتریانی است که تمامی وجه آن را زمان سفارش پرداخت کرده باشند، در غیر این صورت فاکتور نهایی بر اساس قیمت روز تحویل با مشتریان محاسبه خواهد گردید.

نحوه خرید اینترنتی فرش و دریافت درب منزل

نحوه دریافت و خرید فرش ماشینی از فروشگاه فرش ایران کارپت نیز به این صورت است که خریدار می تواند فرش مورد نظرش را از قسمت محصولات و یا پیشنهادات خرید پک فرش انتخاب نماید و سپس بعد از اینکه رنگ و ابعاد و تعداد فرش مورد نظرش را انتخاب کرد به سبد خرید فرش انتقال پیدا کند.

در مرحله پایانی با واردن کردن مشخصات و آدرس خود، می تواند به صورت آنلاین یا به صورت پداخت هنگام تحویل سفارش خود را نهایی کند.

تحویل فرش ماشینی درب منزل

در ادامه نیز باید بیان داشت که تحویل فرش درب منزل در بازه زمانی بین 3 تا 10 روز می باشد که در سه روز نخست بافت فرش ماشینی و همچنین آهار و بسته بندی آن صورت خواهد گرفت و در هفت روز بعدی نیز ارسال رایگان فرش توسط فروشگاه فرش روز برای خریداران صورت می گیرد.

کیفیت تحویل فرش درب منزل

ایران کارپت برای اینکه خریداران بتوانند با خیال راحت خرید فرش خود را انجام بدهند قبل از اینکه فرش ماشینی خریداری شده توسط مشتری ارسال بگردد، فرش سفارش داده شده ابتدا مورد بررسی هایی از قبیل کیفیت فرش و همچنین درست بودن طرح فرش ماشینی، متراژ انتخاب شده فرش هنگام خرید، رنگ مورد نظر انتخاب شده فرش و سلامت کامل فرش انجام می شود.

در ادامه نیز باید اشاره داشت که شما می توانید برای خرید فرش به جای عضویت در فروشگاه از طریق پشتیبانی تلفنی ایران کارپت نیز اقدام بفرمایید که شماره های پشتیبانی فروشگاه جهت تحویل فرش درب منزل و ارائه قیمت فرش به شرح زیر است:

031-55340038

09125347596

پست های مرتبط

1 دیدگاه برای “تحویل فرش درب منزل مشتریان به صورت 100 درصد رایگان!

  1. علی گفت:

    لطعا در مورد فرش مورد نظر که جزء محصوالات روز نیست چگونه باید اقدام نمود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *