اطلاعات فرش

فرش ماشینی یا فرش دستباف؟ + 5 دلیل برای خرید فرش ماشینی

فرش ماشینی یا فرش دستباف؟ + 5 دلیل برای خرید فرش ماشینی 1

فرش ماشینی یا فرش دستباف؟ سوالی که ممکن است برای خیلی از خانواده های ایرانی پیش بیاید، برای همین سعی کرده ایم طی مطلبی کوتاه به این سوال همیشگی یکبار برای همیشه پاسخ دهیم.

فرش ماشینی بخرم یا فرش دستباف

برای اینکه شما فرش مورد نظر خود را تهیه کنید 2 انتخاب دارید؛ فرش ماشینی یا فرش دستباف که در ادامه نکاتی را بیان خواهیم کرد که چرا باید فرش ماشینی بخریم.

با توجه به این که فرش جزء کالا های مهم و پر هزینه محسوب می شود، از خریدهای حساس خانواده های ایرانی محسوب می شود که در خرید آن باید دقت کنید.

امروزه با وجود قیمت های بالای قالی دستباف، عموما اکثر خانواده های ایرانی توانایی خرید این نوع فرش را ندارند.

فرش ماشینی یا فرش دستباف

قیمت مناسب، کیفیت خوب، نگهداری آسان، عدم بیدخوردگی و پوسیدگی، طرح های مشابه قالی دستبافت از جمله ویزگی های بارز فرش ماشینی است که برتری آن را نسبت به قالی های دستباف اثبات می کند.

در ادامه این مقاله سعی شده است علت خرید اینترنتی فرش ماشینی که در واقع مزیت های اصلی فرش ماشینی است را به اختصار مرور کنیم.

طرح های جدید و امروزی پسند فرش ماشینی

امروزه مردم دارای سلیقه های متفاوت نسبت به سال ها قبل هستند و سلیقه ها بسیار فرق کرده است، بنابراین سلیقه یک مقوله تغییر پذیر است.

مردم امروزه فرش ماشینی می پسندند که دارای طرح ها و رنگ های بیشتری باشد و نقشه آن امروز و مدرن باشد.

امروزه طرح هایی به بازار وارد شده اند که دارای نقشه عروسکی، سه بعدی و گاها ساده و فانتزی هستند و قالی هایی که این طرح ها را در خود می پذیرند به نام قالی فانتزی معروف هستند.

پس اولین مزیت خرید اینترنتی فرش ماشینی این است که شما با طرح های جدید و امروزی مواجه خواهید شد.

قیمت ارزان فرش ماشینی و هزینه کمتر

امروزه با توجه به وضع معیشتی، مردم نمی توانند قالی دستبافت بخرند چون هزینه آن بسیار بالاست و اگر به تعداد نیاز داشته باشند باید پول سنگینی خرج کنند.

اما به علت تولید انبوه در کشور، فرش ماشینی ارزان‌تر از بقیه کفپوش ها در صنعت نساجی است. این نوع کالا از الیاف ارزان قیمت ولی با کیفیت مصنوعی مثل اکریلیک استفاده می کند بنابر این قیمت معقولانه تری دارد .

فرش دستباف بخرم یا فرش ماشینی

طرح های دلپذیر فرش ماشینی

یکی از مقوله های مهم در خرید فرش ماشینی طرح های دل انگیز و زیبا است.

انواع طرح های شاد برای بافته شدن طراحی می شوند و مطابق سلیقه مردم به بازار خرید و فروش فرش ماشینی عرضه می شود.

این طرح ها می تواند سفارشی باشد و اگر دوست دارید فرش به کسی هدیه دهید می توانید عکس های چهره و یا مناظر مورد پسند آنها را به کارخانه فرش ماشینی دهید تا از آن برای شما یک تابلوفرش به عنوان هدیه ببافد.

تعویض فرش ماشینی به راحتی

هزینه کمتر قیمت فرش ماشینی می تواند علاوه بر این که شما را در صرفه جویی در هزینه ها یاری کند می تواند باعث شود تا در مدت زمان کوتاهی نیز این قالی را تعویض کنید.

منظور از این مدت زمان دوره های ۱۰ سال و بیشتر است که چون قالی ماشینی قیمت کمتری نسبت به فرش دستبافت دارد، دستی باز در این تعویض خواهید داشت و دیگر نگران هزینه زیاد نخواهید بود.

تولید در هر ابعاد و اندازه که نیاز دارید

فرش ماشینی به علت اینکه توسط دستگاه بافنده بافته و تولید می شود می تواند در برگیرنده انواع ابعاد و اندازه های قالی ماشینی باشد.

این موضوع بستگی به نیاز شما دارد که برا چه مکان یا کجا می خواهید قالی تهیه کنید . در این نوع انتخاب دست شما باز است و هر نوع اندازه ای که سفارش دهید خواهید توانست فرش ماشینی را تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *