اخبار فرش ماشینی

قیمت فرش کاشان

قیمت فرش کاشان 1

شرکت های تولیدی فرش کاشان و فرش مشهد با فرارسیدن سال نو و افزایش حقوق کارگران و نوسانات قیمت ارز، اقدام به افزایش قیمت فرش های خود با رقمی حدود ۱۰% اقدام می کنند.

لذا فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی ایران قیمت های جدید خود را در سال ۱۳۹۷ اعلام می نماید. گفتنی است اگرچه قیمت فرش ماشینی در حدود ۱۰% افزایش یافته است، ولی قیمت ها در وب سایت فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی ایران تنها در حدود ۲ الی ۴ درصد افزایش یافته است. قیمت های ذیل تا اطلاع ثانوی دارای اعتبار بوده و در صورت هرگونه افزایش قیمت، این افزایش قیمت به سمع مشتریان گرامی خواهد رسید.

لیست زیر شامل انواع قیمت فرش کاشان و قیمت فرش مشهد می باشد. ضمن اینکه باید ذکر کنیم با توجه به کیفیت یکسان فرش های تولیدی در کاشان و مشهد، قیمت فرش ماشینی کاشان و قیمت فرش ماشینی مشهد تقریباً یکسان می باشد.

فروش فرش ماشینی در سایت اینترنتی فروش فرش ماشینی تنها به صورت نقدی بوده و از یک تخته الی صد تخته از فرش، هیچ تفاوتی برای تخفیف در مبالغ زیر بوجود نمی آورد.

کلیه محصولات ۷۰۰ شانه و ۱۰۰۰ شانه ما دارای ۶۰ ماه و فرش های ۱۲۰۰ شانه ما دارای ۱۲۰ ماه ضمانت می باشد.

همچنین این قیمت های تنها برای فروش اینترنتی فرش بوده و در نمایندگی ها تنها به قیمت مصرف کننده فرش فروخته می شود.

 

قیمت فرش های زیر از تاریخ ۱-۱-۱۳۹۷ در سایت درج خواهند شد.

 

هر متر مربع ۱۲ متری ۹ متری ۶ متری قالیچه ۴ متری
طرح۷۰۰ شانه

(۵۰۰ شانه)

۸۰۰۰۰ ۹۵۰۰۰۰ ۷۴۰۰۰۰ ۴۷۵۰۰۰ ۳۲۰۰۰۰
۷۰۰ شانه ۱۰۸۰۰۰ ۱۲۹۰۰۰۰ ۹۹۹۰۰۰ ۶۴۵۰۰۰ ۴۳۲۰۰۰
۱۰۰۰ شانه ۱۳۳۰۰۰ ۱۵۹۰۰۰۰ ۱۲۲۰۰۰۰ ۷۹۹۰۰۰ ۵۳۲۰۰۰
۱۲۰۰ شانه ۱۵۸۰۰۰ ۱۸۹۰۰۰۰ ۱۴۴۵۰۰۰ ۹۵۰۰۰۰ ۶۳۲۰۰۰

برای اطلاع از قیمت روز فرش اینجا کلیک کنید : قیمت فرش

ارسال تمامی محصولات به سراسر کشور رایگان می باشد.

فروش در تهران به صورت تحویل درب منزل و پرداخت پس از دریافت فرش می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۳۱۵۵۳۴۰۰۳۸ و یا ۰۹۳۷۱۹۸۲۰۰۰ تماس بگیرید.

قیمت فرش کاشان

قیمت فرش ماشینی به عوامل مختلفی همچون شانه، تراکم بافت، وزن فرش، الیاف به کار رفته در فرش و همچنین برند فرش بستگی دارد. در حال حاضر گرانترین فرش در بازار فرش ماشینی فرش های ۱۲۰۰ شانه و ترکم ۳۶۰۰ و بافته شده با ماشین آلات فرشبافی شرکت واندویل بلژیک ۲۰۱۷ و الیاف ۱۰۰% آکریلیک هیت ست شده می‎باشد.

قیمت چنین فرشی در بازار بین ۲۲۰۰۰۰۰ تومان الی ۳۰۰۰۰۰۰ تومان می باشد که این تفاوت قیمت به خاطر برند فرش ماشینی، هزینه های فروشگاه های فرش از جمله حقوق پرسنل، اجاره مغازه و اجاره انبار، هزینه های خدمات شهری، هزینه های حمل بار، تبلیغات و… موجب افزایش قیمت نسبت به فروش اینترنتی فرش می شود.

پیشنهاد ما برای صرفه جویی در هزینه های شما خرید اینترنتی فرش ماشینی می باشد. کافی است قیمت فرش های داخل سایت را با بازار مقایسه کنید!

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *