اطلاعات فرش

سفارش فرش با ابعاد دلخواه حتی یک عدد!

سفارش فرش با ابعاد دلخواه

سفارش فرش با ابعاد دلخواه و غیر استاندارد یکی از دیگر خدمات فروشگاه اینترنتی ایران کارپت است که برای مشتریان خود فراهم دیده است.

برخلاف کشورهای اروپایی و آمریکایی، بیشتر خانه ها در ایران و کشورهای عربی و علی الخصوص حاشیه خلیج فارس، از اتاق ها و سالن های بسیار بزرگی برخوردار هستند که پوشش غالب آنها فرش است و برایشان بسیار دلپذیر است که این پوشش به صورت یک تکه و وسیع فراهم شود تا زیبایی دوچندانی به منزل آنان بدهد.

همانطور که می دانید اندازه استاندارد فرش های ماشینی دارای محدودیت است و تنها اندازه های خاصی بافته می شود که ممکن است این سایزها به اندازه اتاق یا سالن منزل شما هماهنگ نباشد، بنابراین آنطور که می خواهید نمی توانید از پوشش مورد نظر خود بهره بگیرید، در این صورت می توانید روی ما حساب کنید و در ایران کارپت سفارش فرش با ابعاد دلخواه خود داشته باشید. برای این امر با شماره 09125347596 به صورت تماس تلفنی و یا واتس اپ یا تلگرام در ارتباط باشید.

نکات مهم در مورد خرید فرش با ابعاد دلخواه!

اگر چه برای سایز های کوچک زیر 12 متر مربع، خرید فرش با ابعاد دلخواه امکان پذیر هست، اما صرفه اقتصادی ندارد! زیرا هزینه های جانبی شامل بافت فرش پرت، هزینه طراحی، هزینه رفوگری به مبلغ کل اضافه می شود و ممکن است هزینه های جانبی، تا 2 برابر یا بیشتر از قیمت فرش اصلی برای شما هزینه بردارد. لذا برای خرید فرش در ابعاد کمتر از این متراژ توصیه می کنیم که با مشورت و محاسبه پیام بدهید.

توصیه ما به شما برای ابعاد کوچک، خرید کناره های برشی است که دارای قیمت های بسیار مناسب تری می باشد.

نکته بعدی ما فرش را برای ابعاد دلخواه شما می بافیم، ولی فقط نقشه هایی که در سایت ما موجود است. لذا از ارسال تصاویر از سایر طرح ها یا سایت ها برای ما خودداری کنید و در صورتی که طرحی در سایت ما مورد پسند شما هست، برای خرید و بافت آن به ما پیام بدهید.

اندازه استاندارد فرش های ماشینی چیست؟

فرش های ماشینی استاندارد در ابعاد 12 متری، 9 متری و 6 متری بافته می شود. سایز فرش 12 متری، 3 متر عرض و 4 متر طول است (4*3) ، سایز استاندارد فرش 9 متری 2.5 متر عرض و 3.5 متر طول است ( 3.50*2.50) و فرش شش متری در ابعاد 2 متر عرض و 3 متر طول بافته می شود.(3*2)

همچنین کناره های استاندارد به صورت 4 متری (4*1) و 3 متری (3*1) و 2 متری (2*1) می باشد. قالیچه نیز به صورت قالیچه ذرع و نیم (1.50*1) و قالیچه 4 متری ( 2.250*1.50) موجود است.

بنابراین سایر سایزها که شامل این اندازه ها نباشد، سایزهای غیراستاندارد است که به صورت سفارشی بافته می شوند.

سفارش فرش با ابعاد دلخواه چگونه است؟

همانطور که گفتیم سفارش فرش با هر اندازه ای غیر از اندازه های بالا، فرش غیر استاندارد می باشد. از آنجایی که هنگام بافت فرش همزمان 2 تخته با نقشه ، رنگ و اندازه یکسان بافته می شود، حتما باید فرش های سفارشی به صورت جفتی (دو تایی) بافته شود.

البته در برخی موارد می توان به صورت تکی اقدام به سفارش فرش با ابعاد داخواه کرد که در ادامه به آن می پردازیم.

از دیگر محدودیت های بافت فرش با ابعاد دلخواه، عرض دستگاه بافت می باشد. توجه داشته باشید که در حال حاضر ماشین آلات بافت فرش ماشینی تنها با عرض های 3 متر و 4 متر قابلیت بافت فرش را دارند، لذا در سفارش بافت فرش به این نکته نیز باید توجه داشته باشید، البته برای این مشکل نیز راهکاری وجود دارد ولی مستلزم هزینه بیشتری است.

برای سفارش فرش با ابعاد دلخواه شما باید از نقشه های موجود در سایت ایران کارپت، نقشه مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس برای سفارش بافت آن با اندازه مورد نظر خود با ما تماس بگیرید.

توجه داشته باشید تنها نقشه هایی قابل بافت هستند که در سایت ما وجود دارد و طرحی که شما در سایت های دیگر پیدا می کنید اگر نقشه اصلی آن در اختیار ما نباشد بافت آن غیر ممکن و مستلزم پرداخت هزینه بیشتری است.

سفارش جفتی فرش ابعاد دلخواه

همانطور که اشاره شد، هنگام بافت فرش، همزمان 2 تخته از یک نقشه، یک رنگ و یک نقشه از فرش بافته می شود و ما به مشتریان همواره پیشنهاد می کنیم که به صورت جفتی فرش های سایز غیراستاندارد سفارش دهند که فرش کاملا استاندارد و سریع بافته شود.

این روش بهینه ترین روش برای سفارش فرش با ابعاد دلخواه است چرا که فرش یک سره بافته و هیچ نیاز به رفو و دوختی وجود ندارد. یعنی شما یک سالن دارید که دقیقا 2 عدد فرش با سایز یکسان برای آن می خواهید. به عنوان مثال با ابعاد 3.50*4 متر. در این روش هزینه طراحی + هزینه بافت 28 متر مربع فرش از شما دریافت می شود.

سفارش تکی فرش با ابعاد دلخواه

در این مدل سفارش، شما تنها و تنها نیاز به بافت یک فرش دارید و نه 2 تخته فرش. به عنوان مثال شما نیاز به یک فرش با ابعاد 6*4 دارید. در این مدل ما برای شما 2 تخته فرش با ابعاد 3*4 به صورت نصفه می بافیم و سپس توسط یک رفوگر حرفه ای، اقدام به اتصال این نصفه به یکدیگر می نماییم تا فرش دلخواه شما آماده شود.

سفارش فرش با ابعاد دلخواه

سفارش فرش با ابعاد دلخواه

بافت فرش سفارشی

بافت فرش سفارشی

گفتنی است که در این روش فرش  توسط ایران کارپت به صورت کاملا استاندارد به یکدیگر بافته می شود و از مقاومت خوبی برخوردار است ولی باید در هنگام شستشو و حمل و نقل حتما مراقبت شود، چرا که مسلماً با فرش هایی که به صورت یک تکه بافته شده از نظر مقاومت و فابریکی یکسان نیست.

در این روش علاوه بر هزینه طراحی، هزینه بافت فرش و هزینه های احتمالی بافت پرتی، هزینه دوخت و رفوگری نیز به مبلغ فرش اضافه می شود.

سفارش فرش با ابعاد بزرگ

در قسمت بالا گفتیم که بافت فرش با محدودیت هایی مثل عرض دستگاه بافت فرش روبرو است. در حال حاضر بالاترین عرضی که با آن می توان فرش بافت، 4 متر است. اما در صورتی که شما قصد سفارش فرشی با ابعاد بزرگ دارید ایران کارپت این سفارش را برای شما انجام می دهد.

مثل روش قبل که برای سفارش بافت فرش سفارشی به صورت تکی بیان کردیم، برای سایزهای بزرگ نیز امکان سفارش آن وجود دارد . به عنوان مثال، بافت فرشی مثل سایز 8*6 به صورت معمولی امکان پذیر نیست و ما دو فرش در سایز 6*4 می بافیم و سپس آنها را به یکدیگر می دوزیم تا فرش مورد نظر شما تهیه و آماده شود.

قیمت و هزینه سفارش فرش با ابعاد دلخواه

اولین هزینه ای که بابت خرید فرش با اندازه سفارشی باید در نظر بگیرید هزینه طراحی آن است. این هزینه به این علت است که نقشه فرش باید بر اساس اندازه دلخواه شما دوباره طراحی گردد که مستلزم پرداخت هزینه آن است.

هزینه بافت نیز بر اساس قیمت فرش ماشینی مورد نظر شماست که می توانید بر اساس نوع شانه و تراکم آن، متغیر باشد.

به عنوان مثال اگر شما قصد خرید فرش با ابعاد 2.50*3 از فرشی که قیمت فرش 12 متری 1200 شانه آن 9 میلیون تومان است، قیمت یک تخته از آن خواهد شد 6 میلیون تومان. البته این قیمت دقیق نیست، زیرا قیمت طراحی آن اضافه می شود. همچنین اگر سفارش به صورت تکی باشد، هزینه دوخت و رفوی آن اضافه می شود و اگر جفت باشد هزینه تخته  دیگر نیز اضافه می گردد.

همچنین توجه داشته باشید برای ابعادی مثل 2.80*2.50 هزینه بافت پرت نیز محاسبه می شود. یعنی فرش با هزینه 3*2.50 برای شما از نظر قیمتی محاسبه می شود ولی 2.80*2.50 برای شما بافته می شود. 20 سانت بابت پرتی آن محاسبه می گردد.

برای سفارش فرش با سایز دلخواه می توانید با شماره 09125347596 به صورت تماس تلفنی و یا واتس اپ یا تلگرام در ارتباط باشید.

سوالات متداول در مورد سفارش فرش با ابعاد دلخواه

[ultimate-faqs include_category=’customsize’]

9 نظر در “سفارش فرش با ابعاد دلخواه حتی یک عدد!

  1. اعظم منصوری فراهانی گفت:

    سلام و وقت بخیر
    من یک عدد فرش مربع شکل با ابعاد(۲۳۰×۲۳۰)می‌خوام«قرمز»

  2. مهدی گفت:

    سلام یه فرش با ابعاد ۲.۲۷ در ۴ میخاستم ایا قابل سفارش هست

    1. سلام. بله.
      با ما در ارتباط باشید با شماره 09125347596 در تلگرام، روبیکا یا ایتا

      1. اعظم منصوری فراهانی گفت:

        سلام و وقت بخیر
        من یک عدد فرش مربع شکل با ابعاد(۲۳۰×۲۳۰)می‌خوام«قرمز»

  3. علی گفت:

    سلام من ۴ تخته فرش در ابعاد ۳/۵در۳ میخوام از طرح فرشهای خود کارخانه قیمت این چهار تا فرش چقدر میشه تا بعدش سفارش بدم

    1. با سلام. لطفا با شماره 09125347596 در پیام رسانها در ارتباط باشید

  4. مهدی سلیمی گفت:

    یک عدد فرش ۶متری میخوام همون رنگ و طرح در بازار نیست خواستم کمکم کنید ۱۲متریشو دارم بخاطر چیدمان مبل به یه ۶متری احتیاج دارم

    1. بهروز میرزایی گفت:

      سلام این اندازه ها رو حساب کنید چقدر در میاد در ضمن میخواهم دو تا هم چک بدهم در موردش حرف میزنیم ممنون ۲تخته۱۹۰/در۴دوتخته ۲متر در ۴متردوتخته۲متردر۳/۷۰

      1. درود؛ شماره تماسی قرار نداده اید. لطفا به شماره 09125347596 پیام بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *