کسب و کارها

طراحی سایت با استفاده از دات نت نیوک چگونه انجام می شود؟

طراحی سایت با استفاده از دات نت نیوک چگونه انجام می شود؟ 1

دات نت نیوک و فهمیدن کارکرد آن مهم است. از طرفی ، طراحی سایت با وردپرس نیز موضوعی جالب است که شما را با نحوه ایجاد کردن یک وبسایت آشنا می کند. در نهایت نیز نگاهی به طراحی سایت می اندازیم.

طراحی سایت با استفاده از دات نت نیوک چگونه انجام می شود؟ 3

دات نت نیوک

دات نت نیوک به دلیل مزایای متعددی که ارائه می دهد در حال تبدیل شدن به انتخاب شماره یک در بین برنامه های CMS است.

نصب آسان: راه اندازی و نصب دات نت نیوک بسیار سریع و آسان است. فقط برنامه را دانلود کنید و مراحل نصب ساده را دنبال کنید. همچنین، بسیاری از شرکت‌های هاستینگ بسته‌های میزبانی ویژه DNN را ارائه می‌کنند که شامل پشتیبانی و ابزارهایی برای تسهیل نصب پروژه می‌شود.

استفاده آسان: دات نت نیوک مدیریت هر جنبه از دارایی های وب خود را برای نویسندگان محتوا، طراحان، توسعه دهندگان و مدیران آسان می کند. یک رابط کاربری خوب تحقیق شده و پشتیبانی حساس به محتوا، تجربه کاربری بی نظیری را ارائه می دهد.

قدرتمند: می‌تواند چندین وب‌سایت را با استفاده از یک برنامه کاربردی پشتیبانی کند. با توزیع وظایف مدیریتی در سطح سایت و سطح میزبان، مدیران وب به راحتی می توانند وب سایت های بی شماری را مدیریت کنند که هر کدام محتوا و طرح بندی منحصر به فرد خود را دارند.

دارای ویژگی های غنی: با طیف وسیعی از ویژگی ها و عملکردهای داخلی بارگذاری شده است که تجربه کاربری استثنایی را ارائه می دهد. مدیریت محتوا، طراحی وب، میزبانی وب سایت، عضویت و گزینه های امنیتی همه به راحتی از طریق ابزارهای مبتنی بر مرورگر برای استفاده آسان سفارشی می شوند.

انعطاف پذیری: چارچوب اصلی ادغام با برنامه های موجود را آسان می کند. بنابراین، به کسب و کارها کمک می کند تا به جای عیب یابی و تعمیر نصب، صرفاً روی افزایش ویژگی های وب سایت تمرکز کنند.

طراحی سایت با وردپرس

چرا از وردپرس استفاده کنیم؟ WordPress.org پر استفاده ترین سازنده وب سایت و سیستم مدیریت محتوا (CMS) در جهان است. وردپرس وب‌سایت‌های برخی از بزرگترین برندهای روی کره زمین را تقویت می‌کند. چرا؟ بیایید وارد لیست خود شویم و ببینیم چه چیزی ارائه می دهد.

طراحی سایت با استفاده از دات نت نیوک چگونه انجام می شود؟ 5

1. وردپرس رایگان است

وردپرس یک نرم افزار متن باز است که دانلود، نصب و استفاده از آن هیچ هزینه ای ندارد. حالا خود وردپرس رایگان است. با این حال، شما باید برای میزبانی وب هزینه کنید. اگر وب سایت شما یک خانه بود، میزبانی وب شما زمینی است که خانه شما در آن فضا اشغال می کند.

اگرچه وردپرس و بسیاری از افزونه های ساخته شده برای آن اساساً رایگان هستند، ممکن است بخواهید بعداً برای حمایت از رشد سایت خود برخی از خریدها را انجام دهید. به همین دلیل است که وقتی آماده برداشتن گام بعدی برای رشد وب سایت خود هستید، ایده خوبی است که بدانید ساخت یک وب سایت کاملاً کاربردی چه هزینه ای برای شما دارد.

وردپرس با سئو همخوانی دارد

برای همه وب سایت ها، سئوی وردپرس بسیار مهم است. و یکی از بزرگترین دلایلی که باید از وردپرس استفاده کنید، به دلیل سئو دوستانه بودن آن است. اتصال با افزونه های قدرتمند SEO مانند AIOSEO آسان است.

طراحی سایت

اگر فکر نمی‌کنید که انتخاب‌های طراحی زیبایی‌شناختی بر تبدیل‌ها تأثیر نمی‌گذارند، دوباره فکر کنید. وب سایت شما باید جذاب باشد – به خصوص برای کاربر احتمالی شما، بنابراین سعی کنید بفهمید که چه سبکی قرار است با آنها صحبت کنید. روی تصاویر چشم نوازی سرمایه گذاری کنید که با برند شما کار می کنند. از عکاسی استوک آشکار دوری کنید. درباره استفاده از تصاویر استوک در اینجا بیشتر بیاموزید.

وفادار ماندن به برند خود کلید طراحی وب سایت موفق است. حتی زیباترین وب سایت هم اگر با برند شما مطابقت نداشته باشد بی فایده است. سایر اجزای سازنده یک طراحی وب موثر عبارتند از:

  • دکمه ها
  • فونت ها
  • پالت رنگ
  • تعادل بصری بین تصاویر شما و کپی در هر صفحه

به عنوان یک قاعده کلی، بازدیدکنندگان برای استفاده از وب سایت شما نباید کاری انجام دهند. کل تجربه استفاده از وب سایت شما باید ساده و شهودی باشد. در اینجا چند نمونه آورده شده است: فراخوان‌های شفاف، طراحی وب عالی هستند. تارها طراحی وب بدی هستند. فونت های با کنتراست بالا طراحی وب هوشمند و موثری هستند. فونت های کم کنتراست که خواندن آنها سخت است طراحی وب ضعیفی هستند.

در اینجا چند عنصر دیگر برای اجتناب وجود دارد:

  • تصاویر و پس زمینه های حواس پرتی. به عنوان یک قاعده کلی، از پس زمینه های کاشی کاری شده دوری کنید. اگرچه چند نمونه انتخابی وجود دارد که پس‌زمینه کاشی‌کاری‌شده می‌تواند انتخاب خوبی باشد، اما در بیشتر موارد حواس‌تان را پرت می‌کنند.
  • طراحی غیر پاسخگو امروزه وب سایت شما به سادگی نیاز به پاسخگو بودن برای موبایل دارد.
  • لینک ها و دکمه های نامشخص بازدیدکنندگان نباید به دنبال پیوندها و دکمه ها باشند، آنها باید بتوانند به سرعت ببینند که کدام تصاویر و تکه های متن آنها را به صفحات جدید می برد یا انتخاب های خود را تأیید می کند. به طور مشابه، کاربران باید بتوانند فیلدهای قابل پر شدن را به وضوح تشخیص دهند.
  • عکس‌های استوک عمومی یا نامربوط و متن پرکننده بدون اطلاعات ارزشمند.

طراحی سایت با استفاده از دات نت نیوک چگونه انجام می شود؟ 7

حال برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت و سایت، می توانید به وب سایت cms-iran.com مراجعه کنید و از خدمات آنها بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *